Kertokaa kun sitä ei oo näkyny 5Min. Ehkä se meni ulos, koska aurinko.
Missä kurPIZZA on?
40
56
Vastaukset
Pitäisikö kaikkien olla täällä 24/7?
Juups. Oli tylsä viikonloppu, joten koneella oli aikaa olla se 24 h vuorokaudessa... Kahdenviikon päästä minua ei täällä näy....
Mitä? Raipparilla ikävä kurpizzaa? Olisiko tässä aineksia uuteen suolistotarinaan?
kurpizza kirjoitti:
Veikkaisin, että vain vittuillun vuoksi, sillä olen täällä aika useasti...
Mikset ole kahden viikon päästä täällä? Mie en välttämättä ole täällä silloin, koska menen riparille, (
icepicked kirjoitti:
Mikset ole kahden viikon päästä täällä? Mie en välttämättä ole täällä silloin, koska menen riparille, (
Tarkoitan, että minä aion kirjoittaa silloin Israelin tukijana ja pidän taukoa Erään trotskilaisen roolista vähän aikaa...
israelin-tukija kirjoitti:
Tarkoitan, että minä aion kirjoittaa silloin Israelin tukijana ja pidän taukoa Erään trotskilaisen roolista vähän aikaa...
Niinpä tietysti. Älä sitten tee mitään liian hauskaa, sillä muuten minua ottaa päähän, koska en pääse mukaan.
Koska tapaamissopimus... OIkeastaan, mitä tahansa voi täällä "pohjoisessa" tapahtua.
- motari
Hyvä. Lisää suoliston meille suomaa paskaa ja totkai te kaikki forever alonet ootte tääl 24/7
"Veikkaisin, että vain vittuillun vuoksi, sillä olen täällä aika useasti... "
Juuri noin. Ja Raippari korosti vielä sanaa pizza. Sehän on Motari! :DIe olen alkanut miettiä tätä juttua. Siis meitä, suolistolaisia. Mitä ulkopuoliset ajattelevat meistä? Miltä myö näytämme, miltä kuulostamme muiden korviin(/silmiin)? Työ olette miun parhaimpia kavereitani, vaikka en tunne teitä oikeasti. Hassua.
//Olen varmaan kamala luuseri ja nolla, kun en käy bileissä ja minulla ei ole tuhatta ihq-kaveria, joiden kanssa kännätä ja puhua pinnalisesta páskasta. Kyynel.Kyllä sinä minut tunnet!
No luultavasti enemmistöä täällä olijoista pitäisi tutkia neurologian ja psykologian kautta, lultavasti suurinosa on epäonnistunut luomaan kestäviä sosiaalisia suhteita ja pakenee elämäänsä suolistoon...Onhan minulla ollut ennenkin nettikamuja!
"Hulluja nuo ovat", veikkaisin, että noin muut ajattelevat.israelin-tukija kirjoitti:
Kyllä sinä minut tunnet!
No luultavasti enemmistöä täällä olijoista pitäisi tutkia neurologian ja psykologian kautta, lultavasti suurinosa on epäonnistunut luomaan kestäviä sosiaalisia suhteita ja pakenee elämäänsä suolistoon...Ei kun oikeasti, tuntuu kuin olisin osa jotakin hämyistö kulttia, johon on mahdoton ulkopuolisen päästä sisään, vaikka oikeasti mielipiteemme ovat kaiken kansan luettavissa. Olen oikeasti osa jotakin oman sukupolveni villitystä, josta puolet ei tajua mitään, tämä oikeasti on osa nuoruuttani. Nyt tunnen itseni forever alone-luuseriksi.
Vähän sama kuin joskus kersana Pelikone oli kova juttu.icepicked kirjoitti:
Ei kun oikeasti, tuntuu kuin olisin osa jotakin hämyistö kulttia, johon on mahdoton ulkopuolisen päästä sisään, vaikka oikeasti mielipiteemme ovat kaiken kansan luettavissa. Olen oikeasti osa jotakin oman sukupolveni villitystä, josta puolet ei tajua mitään, tämä oikeasti on osa nuoruuttani. Nyt tunnen itseni forever alone-luuseriksi.
Vähän sama kuin joskus kersana Pelikone oli kova juttu.Kun näin millaisia jonneja peruskouluissa on joukosta eroaminen oli oikeastaan melko hyvä valinta... Jotkut perääntyvät suolistosta heti kun huomaavat täällä olevan vakkarijärjestelyn ja että kaikki tuntevat toisensa, joten kyllä sisäänpääseminen saattaa olla vaikeaa ellei spämmää itseään vakkariksi...
Kun näin millaisia jonneja peruskouluissa on joukosta eroaminen oli oikeastaan melko hyvä valinta... Jotkut perääntyvät suolistosta heti kun huomaavat täällä olevan vakkarijärjestelyn ja että kaikki tuntevat toisensa, joten kyllä sisäänpääseminen saattaa olla vaikeaa ellei spämmää itseään vakkariksi...
Nyt minusta tuntuu vielä enemmän vapaamuurarilta. Entä jos tapaamme joku kaunis päivä vaikka kymmenen vuoden päästä? Huu.
Viime kesänä tänne oli vielä helppo päästä 'sisälle,' (heh, huomaa kaksimielisyys nimestä Suolisto) koska vakkarit eivät olleet niin pitkäikäisiä, eikä täällä ollut nyrskytyksen kaltaisia sisäpiirinvitsejä.
Loimme jopa uuden sanan. Se on jo paljon.icepicked kirjoitti:
Nyt minusta tuntuu vielä enemmän vapaamuurarilta. Entä jos tapaamme joku kaunis päivä vaikka kymmenen vuoden päästä? Huu.
Viime kesänä tänne oli vielä helppo päästä 'sisälle,' (heh, huomaa kaksimielisyys nimestä Suolisto) koska vakkarit eivät olleet niin pitkäikäisiä, eikä täällä ollut nyrskytyksen kaltaisia sisäpiirinvitsejä.
Loimme jopa uuden sanan. Se on jo paljon.Kyllähän se pikkasen suututtaa, että tulevaisuudessa meidän suurista kulttuuriteoistamme internetissä muistetaan vain nimimerkkimme ja nyrskyttämisen...
Kyllähän se pikkasen suututtaa, että tulevaisuudessa meidän suurista kulttuuriteoistamme internetissä muistetaan vain nimimerkkimme ja nyrskyttämisen...
Mielestäni pääsin aika helposti sisälle, vaikka taisin tulla mukaan vasta roolipelin toisessa osassa.
Kyllähän se pikkasen suututtaa, että tulevaisuudessa meidän suurista kulttuuriteoistamme internetissä muistetaan vain nimimerkkimme ja nyrskyttämisen...
IT, pidetään kaikki huoli siitä, että muistetaan muustakin.
Pääsin itsekin ihan hyvin poppooseen mukaan. Tai en ole mukana vieläkään ja kuvittelen kaiken...assassin kirjoitti:
Mielestäni pääsin aika helposti sisälle, vaikka taisin tulla mukaan vasta roolipelin toisessa osassa.
Hmm en muista milloin tänne tulin. Ensin pyörin vain tuolla s24 chatissa tällä nimimerkillä, mutta sitten löysin pulinat noin kaksi (!) vuotta sitten. Ensiksi vain kirjoitin satunnaisia viestejä, mutta sitten kun eräässä listauksessa minut luettiin vakkariksi, se oli menoa.
- motari
Jeh. Ootte kaikki vaa yksinäisii paskoi forever alonei. Ette mitää muuta oo tai tuukkaa olemaa. Normaalii ois käyä bileis ja ees yks pullo ottaa, mut te tekopyhät, itsekeskeset ja omahyväset paskaläjät tuhlaatte säälittävän "elämänne" valoa vilkuttavan ruudun eessä kykkiessänne jauhaen vittua muitten kaltastenne kanssa.
Hoi, toverit. Luulisin, että ulkopuoliset pitävät meitä aivan tavallisina, joskin ehkä hieman outoina tapauksina. Tuskin kukaan, esimerkiksi luokka- tai työtoveri pystyisi meitä siitä massasta tunnistamaan. Olemmeko me muka silmälasipäisiä nörttejä, jotka istuvat tietokoneen ääressä. Ei, emme ole! Meillä kaikilla on oma elämä (toivottavasti) suoliston ulkopuolella. Siis tämä paikkahan on mukava paikka viettää aikaa jne., mutta ei se tosielämän ystäviä korvaa. Israelin Tukija ja Eräs Trotskilainen, olette oikeassa siinä, että ulkopuolisen saattaa olla vaikeaa "päästä sisään" puolistoon, koska se on niin tiivis ja kaikki tuntevat toisensa. Hitto, minun piti kirjoittaa vain lyhyt vastaus, mutta minkäs teet. Toivottavasti ymmärsitte pointin.
Nolottaa myöntää tämä, mutta minulle suolistolaiset kyllä ovat ystävänkorvikkeita. Tai kyllähän minulla on muutama kaveri, mutta en tapaa heitä käytännössä ollenkaan koulun ulkopuolella, kun taas teille juttelen 24/7.
Työ pelastitte minut yksinäisyydeltä tai ainakin tylsyydeltä.icepicked kirjoitti:
Nolottaa myöntää tämä, mutta minulle suolistolaiset kyllä ovat ystävänkorvikkeita. Tai kyllähän minulla on muutama kaveri, mutta en tapaa heitä käytännössä ollenkaan koulun ulkopuolella, kun taas teille juttelen 24/7.
Työ pelastitte minut yksinäisyydeltä tai ainakin tylsyydeltä.Tiedän tunteen. Joskus ala-asteella ollessani minulla ei ollut juurikaan ystäviä. Samaa voisi kai sanoa ylä-asteestakin. Tai siis, kyllähän minulla "kavereita" oli, mutta ei sellaista kunnon ystävää, jolle olisi voinut uskoutua ja jonka kanssa puhua kaikenlaisista asioista. Nyt, olen useamma vuoden ollut mukana aktiivisesti mukana seuratoiminnassa, olen onnistunut saamaan monia uusia ystäviä sen kautta. Mutta kyllä netistä löytää myös niitä aitoja ihmisiä, jotka välittävät, joita ihan oikeasti kiinnostaa sinä itse.
icepicked kirjoitti:
Työ pelastitte minut yksinäisyydeltä tai ainakin tylsyydeltä.En minäkään näe IRL-kavereitani lähestulkoon ikinä. Me juttelemme ja nauramme koulussa. Olisin huomattavasti masentuneempi ja epäsosiaalisempi ilman suolistoa. Kyllä täälläkin minun mielestä oppii sosiaalisia taitoja...
kurpizza kirjoitti:
En minäkään näe IRL-kavereitani lähestulkoon ikinä. Me juttelemme ja nauramme koulussa. Olisin huomattavasti masentuneempi ja epäsosiaalisempi ilman suolistoa. Kyllä täälläkin minun mielestä oppii sosiaalisia taitoja...
Olet oikeassa. Täälläkin oppii sosiaalisia taitoja. Itse olen tavannut täällä kaksi niin mahtavaa ihmistä.
Hitto, edit- nappula olisi kyllä passeli. Kirjoitusvirheitä tulee väkisinkin puhelimella kirjoittaessa. Puolisto -> Suolisto
- motari
Kunno runkkujengi: lintu, linnunnussija, siiliennussija, näätiennussija, feikkibadass, bronyjä, vihannes, ryssien nuoleskelijoita, pedofiili, ikusesti puutteess oleva "norjalainen", joku kostee likka, lomalelu, seksilelu, paskaläjä salapoliisi, lonelyitä joiden nimist tai luonteest ei ota mitää vitun selkoo ja vielä paljon paljon PALJON muita yksinäisii runkkui ja ruttusii
Hei sä unohdit "itsekeskeisen ja säälittävän kusipääkiekkoilijan!"
- motari
En tiiä ees pelaakko mitää kiekkoo vai yritäkkö vaikuttaa vähä järkevämmält. Yleensä lätkänpelaajat on hyvii tyyppei
Jostain syystä mie käyn täällä ensitöikseni tarkistamassa uudet viestit, vaikka tiedän hyvin, ettei täällä seitsemältä vielä ketään ole.
- suwastikantti
Lähes sama täällä. Olette kyllä kaikki mahtavia
Niin minäkin täällä aina aamuisin käyn. :D 20 minuuttia vielä jäljellä aikaa.
- HeKeKee'd
Ette kyllä ikinä usko mutta... mulla on ihan oikeita kavereita. Mä en tosiaan edes tiedä miksi mä teidät luokittelen, koska mä oon saanu netin kautta ns. Oikeita kavereita.
- HeKeKee'd
HeKeKee'd kirjoitti:
Ette kyllä ikinä usko mutta... mulla on ihan oikeita kavereita. Mä en tosiaan edes tiedä miksi mä teidät luokittelen, koska mä oon saanu netin kautta ns. Oikeita kavereita.
Suolistossa on toimintaongelma: Kun tänne kerran saa itsensä ängettyä, poispääsy on mahdotonta.
HeKeKee'd kirjoitti:
Suolistossa on toimintaongelma: Kun tänne kerran saa itsensä ängettyä, poispääsy on mahdotonta.
Ummetusta siis. ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904383
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?572974Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132511Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1132321- 402003
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281967Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2221723Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki641647Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91627- 291608