Minulla alkaa kesäkuun alussa loma ja olen lomalla koko kesäkuun. Kysyin milloin minulle maksetaan lomaraha. Esimieheni mukaan se maksetaan heinäkuussa, ikään kuin kesäkuun palkkana.
MaRa:n Tessissä siitä kuitenkin sanotaan seuraavaa:
>>2. Vuosilomapalkan maksaminen
Vuosilomapalkka maksetaan ennen loman alkamista.
Vaihtoehtoisesti vuosilomapalkka voidaan maksaa myös yrityksen normaalina
palkanmaksupäivänä, ellei työntekijä pyydä lomapalkan maksamista ennen loman alkamista.
Milloin lomarahat tulee maksaa? MaRa Tes
maralainen
5
2035
Vastaukset 5
- maralainen
Eikö ole palstalla kesälomia pitäneitä...?
- kokki 1
Lomaraha pitää olla tililläsi.kun lomaalkaa !!!
- pilkunviilaaja
Lomaraha on eri juttu kuin vuosilomapalkka. Mara-alalla se on lomaltapaluuraha. Se maksetaan loman päättymistä seuraavan palkanmaksun yhteydessä, ellei työpaikkakohtaisesti ole sovittu sen maksamisesta muuna ajankohtana tai antamisesta vapaana.
- maralainen
Tarkoitan vuosilomapalkkaa. Että millos sen pitää olla tilillä?
- PAMPAMPAMELA
maralainen kirjoitti:
Tarkoitan vuosilomapalkkaa. Että millos sen pitää olla tilillä?
Normaalina palkanmaksupäivänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1082227- 103896
- 66843
- 47808
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21776Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha518725Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64625
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561