Olis kiihoittavaa kokeilla runkata ja imeä miestä. Sekä antaa miehen tehdä mulle samoin.
Vastaukset 9
- Tyttöilijä
Kiihoittaako muita miehiä ajatus imeä toisen miehen kullia ja saada nesteet suuhun?
- Kiihottunu✌️
Tokiki;) onks sul kik? Vaihetaan kuvii? ;)
- Spermat huulille.
Kyllä Kiinnostaa. Mistä päin Olet.?
- Tyttöilijä
Missä päin ajelet? Olis kiihoittavaa purkautua suuhusi.
- Tiukka peppureikä
Olen heteromies mutta silti haluaisin kokeilla imeä miehen kullia, saada spermat suuhuni. Kiihoittavaa olisi saada myös tiukkaan peppuuni kullia joka laskisi spermat sisääni. Haluaisiko joku muukin heteromies kokeilla samaa?
- umpihetsku
Kyllä samat asiat kiinnostaa ja minäkin olen umpihetero. Mentäiskö naimisiin? Sellainen umpiheteroliitto meidän miesten kesken...:D
- Poikarakkautta
Olishan se kiva maistella ja antaa maistaa :-)
- Kokeilija46
Onko täällä miehiä jotka ovat antaneet miehen imeä spermat kalustaan? Osaako mies imeä paremmin kuin nainen ??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde1521970- 1351105
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku1121091- 47971
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j72918- 53819
- 38707
- 34667
- 64662
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan244659