Kaapista ulos tulo.

Homo13v

Olen 13-vuotias poika, joka aloittaa syksyllä 7. luokan uudessa koulussa. Olen homo, ja mietin pitäisikö minun tulla
kaapista ulos vanhemmilleni tai kavereilleni. Tiedän, että olen monien mielestä vasta pikkupoika (sitähän minä olenkin), mutta en ole ikinä ihastunut tai rakastunut kuin poikiin, ja tytöt ovat minulle vain kavereita. En kiihotu naisista, ainoastaan miehistä. Osa kavereistani on jo arvaillut jotain, kuullema luonteestani ja käytöksestäni mutta olen kieltänyt homouteni. Eniten minua tässä pelottaa se että kaverit (pojat) alkaisivat syrjiä, koulussa kiusattaisiin ja vanhemmilta tulisi joko vastaus "etsä sitä viel voi tietää", tai niin vitusti itkua ja huutoa. Haluaisin kyllä olla oma itseni, enkä häpeä homouttani. Mitä minun pitäisi tehdä?

Auttoiko teitä kaapista tuleminen? Kiitos jo etukäteen vastauksista :)

80

3292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6+11

      Jos olisin noin nuori kuin sinä, niin eläisin vielä huoletta vuosia ilman mitään kaapista ulostuloa. Kyllä minäkin pelkäisin sitä, että kavereilla ei riittäisi ymmärrys (niin kuin noin nuorilla tuskin riittäisikään). Varmaa vastausta on tietysti mahdoton antaa, koska kukaan ei tiedä miten kaverisi lopulta reagoisivat. Jos he olisivatkin asian kanssa ihan ok, niin silloinhan homoudesta kertominen ei olisi ongelma, päinvastoin. Mutta jos he alkaisivatkin syrjiä tai jopa kiusata, niin kukapa silloin haluaisi kertoa? En minä ainakaan.

      Pelaisin siis varman päälle ja en kertoisi (vielä). Voithan sinä hieman tunnustella ilmapiiriä ja jotenkin selvittää mitä he homoista ajattelevat. Joka tapauksessa sinun ei tarvitse olla ahdistunut. Elä kavereittesi kanssa normaalisti ja jos joku tulee asiasta suoraan kysymään niin vastaa vaikka "Mitä sitten ajattelisit, jos vaikka olisinkin?". Sen jälkeen voisit kertoakin jos vaikuttaisi siltä että kaveri olisi asian kanssa ok.

      Jos haluat joka tapauksessa tulla ulos heti, niin silloin kertoisin aluksi jommalle kummalle vanhemmalle, äipälle tietty koska äidit ovat ymmärtäväisempiä :3 Tai jos sisaruksia löytyy niin isosisko tai isoveli.. mikäli he olisivat jo plus-miinus parikymppisiä niin ottaisivat asian todennäköisesti todella hyvin. Todennäköisesti äiti vastaisi että "Kuulehan, tuossa iässä vielä kehitys jatkuu ja voit huomata kohta tykkääväsi tytöistä(kin)". Samaa vastailisin nyt itsekin, vaikka sinusta tuo vastaus tuntuukin varmasti tyhjältä. Mutta hei, se voi silti mennä niin!

      ps. En siis tiedä mitä tarkalleen tekisin. Mutta ehkä olenkin vain tyhmä.

    • bi sexuaaali

      Itseni kohdalla kaverit ottivat hyvin ja tukevat vanhemmat sanovat aina että höpöhöpö:)

      • laihempi

        Ootko itekin tukeva syödäänkö teil hyvin?


    • Turha viivytellä

      Totta kai sinun kannattaa olla oma itsesi. On mielestäni väärin, että sinä joudut (tai moni muukin teini-ikäinen) pohtimaan tätä kysymystä. Elämä on paljon helpompaa kun voit olla oma itsesi ja ylpeä itsestäsi. Teini-ikää ei kannata tuhlata kaapissa masistellen.

      Kiusaajat etsivät heikkoa kohdetta. Jos olet ylpeä siitä mikä olet, niin sinua ei kiusata. Älä pyytele anteeksi keneltäkään.

      Jo pelkkä läheiselle ystävälle kertominen auttaa paljon. Jos hän ei hyväksy sinua sellaisenaan kuin sinä olet, niin onko hän ystävyytesi arvoinen? Itse sinun ikäisenä lähdin tältä linjalta liikkeelle: tosiystävät erottusiivat akanoiden seasta. Tosin vastoin ennakkoluulojani, kukaan ystävä ei laittanut poikki tai alkanut kiusaamaan ollenkaan, hetken saattoivat olla hämmästyneitä, mutta parin päivän päästä kaikki oli kuin ennen. Paitsi itse sain olla oma itseni ja puhua omista tuntemuksistani vapaasti ilman mitään sosiaalista pelkoa.

      Vanhemmat rakastavat lapsiaan aina, olivat heidän lapsensa minkälaisia tahansa.

      • kaapista12

        12 vuotiaana tulin kaapista, muutamille se olikin vaikeampaa kun minulle ja saihan siitä kuulla, naurettavinta siinä oli et suurimmat paskanpuhujat olivatkin itse kaappihomoja ja kärysivät siitä sit myöhemmin ja he saivat todella kuulla siitä.
        Nyt olen 17v ja onhan ne silloiset huutelijat yrittäneet kaveriksi, mut en ole huolinut niitä edes kavereiksi ja ei moni muukaan ole.
        Etsivät nyt jos jonkinlaista panoseuraa netistä, se olikin heidän kohtalonsa.

        Vanhemmat otti sen ihan hyvin eivät alussa uskoneet sitä, kesti 2-3v ennen kun tajusivat sen täysin ja aluksi olivat odottaneet et mielini muuttuisi, nyt ovat täysin hyväksyneet homouteni ja sanovat sen olevan ok.

        Saan tuoda poikaystäväni kotia sillä iskä kyseli pari vuotta sitten koska tuon vävy kokelaan näytille ja on tuo tullu näytettyä.


    • dkkgkgkg

      älä vielä.. oota jokunen vuos!

    • bi 92

      Itse olen edelleen kaappi-bi ja olen voinut olla oma itseni tähänkin asti. Minulla on siis kiinnostusta molempia sukupuolia kohtaan, mutta enemmän miehiin. mutta haluan kuitenkin olla tytön kanssa, koska niin mun mielestä on paras. Ja silloin olen tietenkin ulkopuolisten mielestä hetero, mikä sopii mulle. eli en varmaan koskaan voi olla avoimesti bi-seksuaali, mutta se ei tarkoita ettenkö voisi olla oma itseni.
      Tuntuu että suuri osa luulee mua homoksi, vaikkei siitäkään ole mitään erikoisempaa puhetta ollut, mutta sen tekee varmaan mun olemus ja "omituisuus"
      Nykyään olen vain "se vähän omituinen", mutta rakastettava tyyppi :)
      En tiedä mitä silloin tapahtuisi, jos olisin täysin homo :s En itsekään uskaltaisi myöntää sitä.

    • hboy

      Riippuu ihan siitä miten vahva olet henkisesti,eli kestätkö pikku vittuilun,sitä kuitenkin tulee.
      Kuten jo kerroit,niin moni kaverisi kyllä jo tietää,ei se heille ole mitään.He kyllä ovat edelleen kamujasi.

      Niin,parempi elää omaa elämääsi,älä elä muiden mielipiteiden mukaan.

      Itse tulin julkihomoksi 15 vuotiaana,oikeastaan mikään ei muuttunut,kaikki kaverit oli jo arvanneet asian,no olinhan koittanut iskeä heistä jo joitakin.
      Vanhemmat ei kommentoineet asiaa mitenkään.

      Voit kyllä odottaa vielä vähän aikaa,jos siltä tuntuu.

    • peepingtommi1

      Odota jokunen vuosi, että vähän kasvat. Ehdit tulla kaapista myöhemminkin. Homon on helpompi tulla kaapista ulos, kun saa osakseen pientä vittuilua korkeintaan ja on hyväksytty. Biseksuaalin kohdalla tilanne onkin ihan eri, jos koet olevasi bi, kannattaa miettiä kolmesti kaapista tuloa. Silloin saat varautua syrjiviin asenteisiin joka suunnalta sekä voimakkaisiin ennakkoluuloihin.

      • hboy

        Kundihan kertoi selkeästi olevansa homo.
        En todellakaan usko,että biseksuaalisila olisi vaikeampaa,hehän voivat esiintyä täysin heteroina,jos vaan haluavat.Ja näin myös suurin osa bisseistä tekee.

        Menevät liittoon hankitaan lapsia ja ilmoitellaan seksisivustoille "ukkomies haluaa mies seuraa"
        No tämä menee jo asian ohi.

        Homo 13v ehkä parempi olisi,jos ensiksi kertoisit vanhemillesi,ehkä äiti on se jolle pojan on helpompi puhua,ainakin itselläni on ollut näin.

        Ja tosiaan kyllä se kaapista ulos tuleminen helpottaa ja lisäksi se rohkaisee muitakin homoja tulemaan esiin.
        Tsemppiä!


      • peepingtommi1
        hboy kirjoitti:

        Kundihan kertoi selkeästi olevansa homo.
        En todellakaan usko,että biseksuaalisila olisi vaikeampaa,hehän voivat esiintyä täysin heteroina,jos vaan haluavat.Ja näin myös suurin osa bisseistä tekee.

        Menevät liittoon hankitaan lapsia ja ilmoitellaan seksisivustoille "ukkomies haluaa mies seuraa"
        No tämä menee jo asian ohi.

        Homo 13v ehkä parempi olisi,jos ensiksi kertoisit vanhemillesi,ehkä äiti on se jolle pojan on helpompi puhua,ainakin itselläni on ollut näin.

        Ja tosiaan kyllä se kaapista ulos tuleminen helpottaa ja lisäksi se rohkaisee muitakin homoja tulemaan esiin.
        Tsemppiä!

        Kerroinkin tuon vain vertailukohtana, miten helppoa homojen on tulla kaapista ulos homona. Biseksuaalin on pakko pysyä kaapissa ja esiintyä joko homona tai heterona, koska häntä ei muutoin hyväksytä.

        Jokainen pysyköön tai tulkoon kaapista ihan miten haluaa. Tärkeintä on myöntää itselleen miten asia on. Muille ei paljoa kuulu mitä makuuhuoneessasi teet, ellet halua asiaa erikseen kailottaa.


      • hboy
        peepingtommi1 kirjoitti:

        Kerroinkin tuon vain vertailukohtana, miten helppoa homojen on tulla kaapista ulos homona. Biseksuaalin on pakko pysyä kaapissa ja esiintyä joko homona tai heterona, koska häntä ei muutoin hyväksytä.

        Jokainen pysyköön tai tulkoon kaapista ihan miten haluaa. Tärkeintä on myöntää itselleen miten asia on. Muille ei paljoa kuulu mitä makuuhuoneessasi teet, ellet halua asiaa erikseen kailottaa.

        Anteeksi vaan,en osannut ajatella asiaa noin.
        Olen pahoillani,en tietenkään vähättele minkään vähemmistö ryhmän vaikeuksia.

        Vaikeinta on luultavasti transvestitiineillä,vaikeaa varmaan löytää nainen joka hyväksyy miehensä pukeutuneena korkokenkiin ja rintaliiveihin.


      • homobi15v

        Miten biseksuaali voi noin vähätellä mitä on pientä vittuilia minkä homo saa kohdalleen? Kaverini homo tuli 14v kaapista ja sai niin pientä vittulua kohdalleen , että joutui vaihtamaan koulua, sekö on peepingtommi1:n mielestä pientä vittuilua ja ei se ole sen helpompaa millään seksuaalivähemmistöön kuuluvalla, vain peepingtommi1 omaa korostamista kuinka vaikeaa muka biseksuaaleilla on.
        Ei peepingtommi1:n hyväksytä edes niin hyvin kuin biseksuaalimiehiä ja se on totuus homo on homo mutta biseksuaali ei ole homo sillä se saa nautintoa naisista myös, kyllä biseksuaalisuus hyväksytään paremmin kuin homo, ainakin miedän koulussa heille ei vittuiltu, että olisivat joutuneet koulua vaihtamaan.
        Ekalta olen tuntenut tämän kaverin ja ollaan edelleen kavereita ja molemmat nyt 15v.
        En ole homo ehkä biseksuaali koska olen runkannut kyseisen kaverin kanssa, siis omaa munaani.


      • homobi15v kirjoitti:

        Miten biseksuaali voi noin vähätellä mitä on pientä vittuilia minkä homo saa kohdalleen? Kaverini homo tuli 14v kaapista ja sai niin pientä vittulua kohdalleen , että joutui vaihtamaan koulua, sekö on peepingtommi1:n mielestä pientä vittuilua ja ei se ole sen helpompaa millään seksuaalivähemmistöön kuuluvalla, vain peepingtommi1 omaa korostamista kuinka vaikeaa muka biseksuaaleilla on.
        Ei peepingtommi1:n hyväksytä edes niin hyvin kuin biseksuaalimiehiä ja se on totuus homo on homo mutta biseksuaali ei ole homo sillä se saa nautintoa naisista myös, kyllä biseksuaalisuus hyväksytään paremmin kuin homo, ainakin miedän koulussa heille ei vittuiltu, että olisivat joutuneet koulua vaihtamaan.
        Ekalta olen tuntenut tämän kaverin ja ollaan edelleen kavereita ja molemmat nyt 15v.
        En ole homo ehkä biseksuaali koska olen runkannut kyseisen kaverin kanssa, siis omaa munaani.

        Tarkoitus ei ole mitään vähätellä todellakaan. Sekin riippuu todella paljon minkä ikäisenä tulet kaapista ulos. Vanhemmalla iällä se on heti helpompaa kuin teininä, koska teinit nyt kiusaavat pienimmästäkin syystä, kuten lapsetkin. Pienikin erilaisuus siihen riittää, ikävä kyllä. Ja on todella surullista joutua koulua vaihtamaan oman seksuaalisuutensa takia.

        Missä olen korostanut? Olen kertonut vain miten asia minusta menee omien kokemusteni mukaan. Jos esim. haluat parisuhteen, on se heti homoilla sekä heteroilla helpompi solmia, kuin avoimesti biseksuaalilla miehellä. Vallitseva asenne parisuhteen kohdalla kun on yhä, että bi pettää aina, koska kumpikin sukupuoli kiinnostaa, eikä tästä johtuen kovinkaan moni ole edes valmis harkitsemaan seurustelua biseksuaalin kanssa. Homoilla taas suhteen solmiminen on helpompaa, kuten heteroillakin, koska vain toinen sukupuoli kiinnostaa. Tähän törmää lähes koko ajan, joten vaihtoehdot ovat joko esiintyä heterona tai homona, jos meinaat parisuhteen solmia. Joten en voi sanoa biseksuaali miestä hyväksyttävän homoa paremmin. Homot karsastavat sekä heterot karsastavat, joten miten hyväksytyksi tuleminen on helpompaa? Näihin törmää lähes koko ajan.


      • peepingtommi1 kirjoitti:

        Kerroinkin tuon vain vertailukohtana, miten helppoa homojen on tulla kaapista ulos homona. Biseksuaalin on pakko pysyä kaapissa ja esiintyä joko homona tai heterona, koska häntä ei muutoin hyväksytä.

        Jokainen pysyköön tai tulkoon kaapista ihan miten haluaa. Tärkeintä on myöntää itselleen miten asia on. Muille ei paljoa kuulu mitä makuuhuoneessasi teet, ellet halua asiaa erikseen kailottaa.

        Täällähän se peepingtommi1 ennen rekisteröitymistääkin on riehuu 12-13v poikien seurassa :) olisiko jo aika vaihtaa nimimerkkiä? oliko jokin nimmerkki joka viitta mistä olet kiinnostunut paikallaan nyt tai onhan tuo nykyinenkin jo hyvin viittaava mistä olet kiinnostunut :D


    • peepingtommi1

      En usko heilläkään turhan helppoa olevan, mutta heistä onneksi puhutaan ja asemaa ajetaan. Biseksuaalin on äärimmäisen vaikeaa löytää kumppania kummastakaan sukupuolesta koska eivät tiedä mitä haluat, pettävät, haluavat aina puuttuvaa sukupuolta jne. Homot laskee heteroiksi ja heterot eivät taas tiedä miten suhtautua, paitsi naisten kohdalla. Naisten biseksuaalisuus on suvaittua ja montaa miestä kiihottaa ajatus omasta tyttöystävästä toisen naisen kanssa. Miesten kohdalla tilanne onkin taas ihan toinen.

    • odottele

      älä poika tule vielä kaapista ulos :) yläasteella on niitä idiootteja ja sulla on todella suuri riski joutua kiusatuks. yläaste oli erilaisellekin täyttä helvettiä, olin siis kaapissa, kukaan ei tiennyt homoudestani, mutta erilaisuuden takia kiusattiin :) nyt se on ohi ja voisin uskoa lukioaikana tulevani kaapista ulos. olen tullut jo neljälle ystävälleni :) sulla on hyvää aikaa vielä odottaa

      • Anonyymi

        Jos minä olisin tuossa tilanteessa niin odottaisin vielä muutaman vuoden . Pää asia että olet itse varma siitä mitä olet .usein vaan on sattunut niinkin että asiat ivat kääntyneet päälaelleen murros iän aikana, siksi on hyvä odottaa kun olet ohittanut ne iät . Ja sinulla on enemmän kokemusta elämästä


    • aapo 9+6

      Yhtä helppoa tai vaikea se on molemmille.Vanhasta keskustelusta poimittua :
      "12v. bi19.11.2012 17:52 2 SULJE
      moi! Olen 12v. poika ja olen varmaan bi tykkään tytöistä mutta katon aina myös poikii en häpee itteeni pitää vaan tulla kaapista ja elää sen kanssa!"

      Se on meistä jokaisesta itsestä kiinni ja tälläiset "olet niin nuori jne" höpöttäjät vain pahentavat tilannetta,jarruttavat asian avoimmuutta.

      Pienellä paikkakunnalla,suvaitsemattomassa yhteisössä suosittelen harkitsemaan tuleeko ulos kaapista,sillä se ei tule olemaan helppoa.

    • Joojeez

      Ite oon 13 ja oon tullu kaapista ulos joillekki kavereille...
      Joo saatan olla liian nuori mutta alko vaivaan xDD

    • Nuorena poikana kaapista tulo ei aina ole helppoa, sitä voi joutua helposti syrjityksi koulussa ja kaverit pelkäävät leimaantumista jos ovat seurassasi. Varsinkin liikuntatunnit voivat olla kiusallisia kun joutuu pukuhuoneessa olemaan muiden seurassa puolialasti. Mutta toisaalta se voi joskus myös vahvistaa aitoja kaverisuhteita, eli ne jotka hyväksyvät sinut sellaisena kuin olet ovat jatkossakin kavereita. Kaikki riippuu siitä miten vahva itsetunto sinulla on, jos se on hyvä, voit kestää kiusaamisen ja syrjimisen riskit myös, jos taas huono itsetunto niin voit joutua olemaan lähes koko ajan yksin. Kannattaa siis miettiä tarkkaan kaapista tuloa. Ainakaan alkuun ei kannattasi kertoa mitään vaan seurata miten uudessa koulussa lähtee yleensä menemään. Toinen hyvä keino on varovasti kokeilla vihjailemista esim tekeytymällä biseksuaaliksi eli sanomalla että tykkää molemmista sukupuolista. Jos joku muu saman henkinen löytyy sitä kautta, niin sitten voi ajan myötä paljastaa että tykkää enemmän pojista kuin tytöistä.

    • vieläehtiilopettaa

      Menkää vaa molemmat peeping ja aapo pois nii ette tätäkään ketjua pilaa enempää

      • Mielestäni olen ihan asiallisesti tänne kommentoinut, kunnes eräs taas tuli pilaamaan ketjun, kun ei hällä ole elämää. Voit vaikka katsoa aiemmat kommenttini, jos et muuten usko.


      • Katsoppas ketju uudelleen ja avaa silmäsi. Kirjoitin tänne ennen aapoa, enkä häntä haukkunut. Pysy itse totuudessa


      • totuuskunniaan
        peepingtommi1 kirjoitti:

        Katsoppas ketju uudelleen ja avaa silmäsi. Kirjoitin tänne ennen aapoa, enkä häntä haukkunut. Pysy itse totuudessa

        Ainakin minä osaan kellon ajat, aapo tuli keskusteluun aapolappi
        9.1.2017 9:07 sinä ilmestyit vastaamaan aapolle peepingtommi1 9.1.2017 11:36
        ja sitä ennen vastasit homobi15v pojalle peepingtommi1
        9.1.2017 11:33
        Muita merkintöjä aikaisemmin ei löytynyt sinusta eikä aapolapista.
        Miten tuo kronologinen järjestys menee? Kumpi tulee ensin kellossa 9.07 vai 11:33 tai onko se 11:36?
        Jos nyt selvennät paremmin se olisi nyt tarpeen.
        Otetaan sen jälkeen uudestaan kuka tuli milloin ja kirjoitti mitä .


      • Ensimmäinen kirjoitukseni:

        peepingtommi1

        8.6.2014 10:30

        Kannattaisi katsoa vähän tarkemmin, ennenkuin alkaa huutelemaan


      • Jos et muuten usko (vaikka asian tiedät), kokeiles kirjoittaa nimimerkillä joka on rekisteröity. Ei onnistu, kokeilin juuri.


      • åänwijfujdf

        Vanhemmat nyt kuitenkin teini-iän jo jatkuessa odottavat jo tyttöystävää kun kuitenkin lapsia ja sitten lastenlapsia jo aletaan pikkuhiljaa toivoa ja suvun jatkumista.Siksi monella on sitten välit poikki äitiinsä kun kuitenkin melko homotkin perusti perheitä kun sosiaalinen kontrolli.


      • Peepingtommi1 kuka valehtelee ihan lesbo-bissenä :)
        Kyllä 8.6.2014 10:30 peepingtommi1:n postaus on rekisteröitymätön postaus, jos et huomaa sitä suosittelen menoa tohtorin puheille, kun sinulla pahasti viiraa :D
        Joten miten se nyt olikaan ne sinun aliakset? joita ei pitänyt olla?
        ja eihän sinulla pitänyt olla omien sanojesi mukaan edes mitään postauksia ennen rekisteröitymistä :D
        Valheilla on lyhyet jäljet :D


      • peepingtommi1 kirjoitti:

        Jos et muuten usko (vaikka asian tiedät), kokeiles kirjoittaa nimimerkillä joka on rekisteröity. Ei onnistu, kokeilin juuri.

        Onnistuu se koska silloin ei ollut vielä rekisteröitynyt peepingtommi1stä ja väitätkö vielä ettei silloin se onnistu, siis eihän tänne voisi rekisteröityä tai kommentoida jos kaikki nimimerkit olisi varattuja :) Joten jatka ihmeessä valehtelua.
        Hehheh minä valehtelen puhumalla totta ;) se onkin hauskaa :)

        Siinä piippari "totta puhuessa" aina valehtelet.


      • Anonyymi

        Mistä tämä pakkomielteesi johtuu? Joka päivä yhdistelet luoja ties ketä keneenkin ja se täyttää sekä pilaa keskustelut. Voisitko lopettaa, jotta asiallinen keskustelu olisi mahdollista?


    • vieläehtiilopettaa

      No entäpä jos vaa jätät vastaamatta tämän toisen lörpötyksiin nii ei tule sadan viestin tappelua joka ketjuun

    • homsse

      Mä oon ite kasilla ja käyny silleen hassusti et kaikki ties jo että oon homo, heti seiskalta lähtien. Kerroin vaan kavereilleni (tytöt) ja kai ne sitten on mennyt kertomaan asiasta.
      Varmaan ahdistunut käytös poikien ympärillä vihjaili jotain mutta ei pojat ole antanut vittuakaan asiasta. Tytöt on aina ollut okei asian kanssa.
      Itse en ole kertonut vanhemmille saatika sisaruksille enkä koskaan tule kertomaan.

      Jotkut saattaa inistä "yhyy homo" mut sekin on vaan kevyttä läppää.

      Onnee vaan kaapistatuloon.

    • näinseonminä

      No siinäpäs onkin helppo keino saada turvapaikka: kerrot olevasi seksuaalivähemmistöä. Tulet maahan ja käännyt yllättäen heteroksi! Mihin pohjaat Migrin uskovan kristittyjä joka tapauksessa? Kuulostaa sanoisinko kaukaa haetulta. Eiköhän noita taustoja selvitellä ennenkuin päätös annetaan. Yllättäen löysit turvapaikan hakijoista homon juttukaveriksesi :)

      Oli miten oli, vainoaminen on erittäin tuomittavaa, oli vainon kohteena ketä tahansa taustaan katsomatta ja jokaisella on oikeus humanitääriseen apuun sekä turvapaikkaan, jos siihen on syyt olemassa.

      Olisi mielenkiintoista tietää miksi tuo homomies on saanut kielteisen päätöksen tai yleensäkin miksi joku on saanut kielteisen päätöksen.

      • Valitan aapo, en kumpaakaan tunne ihan rehellisesti sanottuna. Muttet sinä sitä tietenkään usko, koska et pysty myöntämään olevasi väärässä. Tässä katsoessani keskusteluja menin jo sekaisin monellako eri aliaksella täällä oikein sekoilet. Osa näemmä ihan rekisteröityjäkin, joten sillä vahvistit multipersoonallisuutesi tason.


      • peepingtommi1 kirjoitti:

        Valitan aapo, en kumpaakaan tunne ihan rehellisesti sanottuna. Muttet sinä sitä tietenkään usko, koska et pysty myöntämään olevasi väärässä. Tässä katsoessani keskusteluja menin jo sekaisin monellako eri aliaksella täällä oikein sekoilet. Osa näemmä ihan rekisteröityjäkin, joten sillä vahvistit multipersoonallisuutesi tason.

        Autan sinua laskuissa peeppari kun olin rekisteröitynyt olen postannut siitä saakka vain yhdellä rekisteröityneellä nimimerkillä, en harrasta sinun ja bearin tapaan aliaksilla kirjoittelua :)


      • aapolappi kirjoitti:

        Autan sinua laskuissa peeppari kun olin rekisteröitynyt olen postannut siitä saakka vain yhdellä rekisteröityneellä nimimerkillä, en harrasta sinun ja bearin tapaan aliaksilla kirjoittelua :)

        Uskoo ken tahtoo :D Ai mutta nehän olivatkin sivupersooniasi :D Ei ole eikä tule olemaan kuin tasan yksi alias, jota käytän ja se on rekisteröity.


      • peepingtommi1 kirjoitti:

        Uskoo ken tahtoo :D Ai mutta nehän olivatkin sivupersooniasi :D Ei ole eikä tule olemaan kuin tasan yksi alias, jota käytän ja se on rekisteröity.

        Johan kirjoittelit anona 2014 kesäkuussa samalla nimimerkillä
        aika sairasta tuon sinun vänkääminen on toitat et postailet vain yhdell jne no uskokoon kuka mitä haluaa mutta tämä keskustelu on osoittanut sinun vain sekopäiseksi valehtelijaksi, jonka myös ites sanot suoraan väittämällä muuta mitä olet jopa rekisteröitynä tähän keskusteluun postannut :)

        Sinun logiikan mukaan joka puhu jostain on itse se :) joten sinullahan on sitten satoja sivupersoonia ja eipä se ole mitenkään ihmeellistä sinun tapaisella mielenterveyspotilaalla :) kerran hullu on aina hullu, joskus se hulluus on määräävä osa joskus ei; sinun kohdalla hulluus on ollut päällä jo vuosikausia :D
        Oli lause "Uskoo ken tahtoo" lause oli myöskin qruiserin peepingtommin lempilause :D


      • Sen kaikki sinusta jo tietävätkin, että olet täysin sairas nettikiusaaja. Eikä sinusta muuhun tule koskaan olemaan. Sen tietävät jo kaikki täällä sekä muilla foorumeilla. :)

        Voi voi kun taas kiukuttaa? Onko prinsessapikkarit taas korvissa, kun noin vaikeaa elämä on? Ei ole hulluutta täällä, eikä mitään muitakaan ongelmia. Ei ole diagnooseja tai lääkkeitä. Muttet sinä mitään usko, jos joutuisit myöntämään olevasi väärässä.


      • peepingtommi1 kirjoitti:

        Sen kaikki sinusta jo tietävätkin, että olet täysin sairas nettikiusaaja. Eikä sinusta muuhun tule koskaan olemaan. Sen tietävät jo kaikki täällä sekä muilla foorumeilla. :)

        Voi voi kun taas kiukuttaa? Onko prinsessapikkarit taas korvissa, kun noin vaikeaa elämä on? Ei ole hulluutta täällä, eikä mitään muitakaan ongelmia. Ei ole diagnooseja tai lääkkeitä. Muttet sinä mitään usko, jos joutuisit myöntämään olevasi väärässä.

        Siis kaikki sinun tuhannet aliakset? Millä muulla foorumilla komtentoin? Olisi ihan kiva tietää mistä kaikkialta minut löydät ;)
        Viimeksi postailit ihan allergialääkkeistä ja nyt ei ole edes niitäkään :) valehtele lisää ja sekoile myös sitähän sinun elämäsi on aina ollut :D
        Jos ei ole hulluutta siellä niin miksi löydät useita foorumeita jossa postailen?

        Hulluus on sitä et minulla on käyttis muissa forumeissa ja sitten ku kerron missä niin sanot ettei sinulla ole siellä käyttistä ja yhden foorumin olen maininnt vain eli qruiserin :) jospa se sinun mielenvikainen qx tiedottaja onkin sitten yhtä hullu kuin sinä :)
        Niin kummallista ovat tällaisten peepperien maailma ettei terveet ymmärrä heidän sairauttaan :)

        Olet ihan bearin kanssa Suomen medioiden kuuluisimmat hullut :D


    • Kaapista kannatta tulla ulos silloin kun haluaa ihmisten ilmoille ja saada valoa elämään.

      • Jospas on ylläpito urakoinnut ja kenen pyynnöstä?


      • aapolappi kirjoitti:

        Jospas on ylläpito urakoinnut ja kenen pyynnöstä?

        Hups ainakin poistetuissa oli jotain kommentia piipparilta jossa luonnehti minun olleen syntymästä saakka kuuppa himmenneenä ;) no jos nyt tuosta joku on suuttunut niin aika suvaitsematon se on, sillä ei piipparin valheet haavaa minulle tee :D eihän se raukka osaa edes kunnolla vittuilla ;) Kopio minun postauksista helmiä ja julkaisee niitä ja työntää kaiken takaisin minkä sanon ei reppanalla ole sana hallussa :)


      • Hyvin tunnet qx-peepingtommin lempinimen ja vastaat, kun häntä kritisoidaan :D
        Jos totuuden kertominen on nettikiusaamista ja vainoamista, mitä sitten valehteleminen on?
        Jos alat minua haukkumaan kesken keskustelua jossa sinua ei edes mainita niin mitä se on?
        Sinun kanssa samoilla linjoilla on qruirerista peräti kaksi bear ja jacens, näistä kolmesta onkin yksi henkilö kahdella nimimerkillä, mitä täällä suomi24:ssä on "tietäjiä" ne ovat sinun omia aliaksia.
        Jospa nyt sisästäisit sen et jos sinua ei mainita ei sinun tarvitse revitellä päätäsi niinkuin huomaat ei kukaan "kaikki tietävät" sinun lisäksi ole kommentoineet :D

        Ei terveellä aikuisella ole tarvetta tulla keskusteluun ja kommentoida sinun tapaasi.

        Sanoisin että olet tyypillinen nettihäirikön esimerkki.


      • Vain tällaista asiallista sinä jaksat tänne keuhkoilla :D
        Kiirre on ollut sinulla ja bearilla saada minun viestejä pois se on vain merkki ettei kumpikaan siedä totuutta ;)


      • aapolappi kirjoitti:

        Vain tällaista asiallista sinä jaksat tänne keuhkoilla :D
        Kiirre on ollut sinulla ja bearilla saada minun viestejä pois se on vain merkki ettei kumpikaan siedä totuutta ;)

        Mitähän itse tänne toistuvasti meuhkaatkaan? :D


      • peepingtommi1 kirjoitti:

        Mitähän itse tänne toistuvasti meuhkaatkaan? :D

        En ole muuta kertonut sinusta kuin mitä olet itse postailut :) ja se onkin jo tuhansia viestejä paskaa mitä olet vuosien varrella täällä uikuttanut ja riehunut :)


      • aapolappi kirjoitti:

        En ole muuta kertonut sinusta kuin mitä olet itse postailut :) ja se onkin jo tuhansia viestejä paskaa mitä olet vuosien varrella täällä uikuttanut ja riehunut :)

        Sitähän itse nimenomaan teet, juuri tuota. Kuvasit itsesi ja toimintasi täydellisesti. Mitään asiallista sinulta ei kannata odottaa.


      • peepingtommi1 kirjoitti:

        Sitähän itse nimenomaan teet, juuri tuota. Kuvasit itsesi ja toimintasi täydellisesti. Mitään asiallista sinulta ei kannata odottaa.

        7-8 vuotiaat lapset ja "aikuinen" peeppari käyttävät ihan samoja ilmaisuja, kun ovat suuttuneita :D
        Kivasti jokaisessa viestissäsi tuot esille sinun henkisen jälkeen jäänneen tasosi :D
        Ei mikään uutinen ollut sillä olet sitä samaa tehnyt niin kauan kun olet ollut someissa sekoilemassa ja sössöttömässä :D

        Onhan kiva kun on "aikuisena" vielä olet lasten tasolla henkisen kehityksen kanssa ja hyvin pärjäät lasten altaan "kuningatar-sissypoikana".

        Johan lapsellisuutesi ja valehtelut, paranoid taipumukset onkin tullut monille tutuksi kautta somemaailman ;)

        Ei edes auttavasti osaa valehdella uskottavasti ja jäät aina valheistasi kiinni, yleensä aika äkkiä :D

        Eikö qruiserin tiedottaja ole pitänyt sinua ajan tasalla mitä bear on kertonut sinun touhuavan suomi24:ssä ja onhan siellä OM:ltä muutama maininta sinun suomi24 sekoiluista :D
        No eihän sinun tiedottaja välttämättä pidä niitä asioita tarpeellisena sinun tietoon saatta ja monesti tiedottaja onkin suoraan valehdellut sinulle mitä qruiserissa tapahtuu :D

        Pitää vielä logata qruiseriin tänään katos käyttis siellä, niin ei tarvitse nojautua epärehillisten kavereiden valehteluihin :D Saan katos ihan oikeaa tietoa, johon sinulla raukka ei ole mahdollisuutta :)


    • liiguydi

      Moi! Miulla on ollu sama tilanne, käyn nyt yheksännettä luokkaa, oon siis 15. Tuu kikkaa: homopoikabtm jos haluut jutella :)!

    • 36883835

      Vanhemmille kannattaa tulla ulos kaapista. On kestämätöntä, jos ei voi olla oma itsensä lähimpiensä kanssa. Koulu on sitten toinen juttu. Monilla on erillinen työminä. Yläasteelainen voi monissa kouluissa voi päästä helpommalla, jos ei ole julkisesti homo. Sinulle 3 vuotta tuntuu varmasti ikuisuudelta, mutta ei se ihmisiästä loppujen lopuksi kovin suuri osuus ole.

    • Porcelain00

      Oot vaan oma itses välittämättä kenenkään muun mielipiteestä, niinkuin mäkin oon tehny. Ja jos vanhempas sanoo tuolla tavalla, niin antaa sanoa. Ja kerro kavereilleskin jos oot siihen valmis.

    • skaterdude

      Älä pidä mitään kiirettä. Oot tosi nuori.

    • lesbo-orava

      Oon aina sanonu itelleni et ihmisten ei pitäs olettaa että toinen on suoraan hetero - kaapistahan tullaan aina jossain muussa tapauksessa. Miettikäähän ny jos pitäs erikseen ilmaista toi heterouski toiselle. Siks mä en oo vielä 16-vuotiaanakaan sanonu vanhemmille mitään sanaa siitä et tykkäisinki poikien sijasta tytöistä, koska mun mielestä se on aivan turhaa omalla kohdallani. Tiiän kyl jo ettei porukat oo mitenkää lesbovastasia mut en koe tarvetta määritellä sukupuolta taikka seksuaalisuutta, sillä tytöistä tykkääminen on mulle yhtä luonnollista ku heteromiehelle.
      En oo kavereillekaan sanonu suoraan et oon lesbo, kerran vaan tulin kouluun sillee et hei mul on tyttis ja ne oli sillee et ookko ny sit lesbo ja sanoin vaan et tykkään tytöistä.
      Oma se on tietty valintas, ehkä enemmän ymmärrystä tulee jos tuut kaapista edes jotenki, tietty hyvii ihmisii on ne jotka ei tuomitse sua vaikket paljastaiskaan mitään.

    • Infoo88888888888888888

      Heh ei todellakaan kannata vielä miettiä mitään tuollaista.

      Se ettei tytöt sinua kiinnosta ja kiihota tuon ikäisenä ei todellakaan tarkoita, että olisit homo. Itse sinun ikäisenä minulla tilanne oli täysin päinvastainen ja olen homompi kuin Elton John konserttilavansa takana ;)

      Odota vielä muutama vuosi ennen kuin lähdet tekemään mitään johtopäätöksiä.

      Ja jos olet homo, niin sinun ei vielä sovi tulla kaapista ulos, sinun kannattaa tulla ulos kaapista vasta kunnes et tunne yhtä isoa pelkoa asiaa kohtaan.

      Olit sinä kaapissa tai et voit silti olla oma itsesi, se että olet homo ja kaapissa ei tarkoita ettetkö voisi olla oma itsesi, sillä sinä et muutu paskan vittuakaan vaikka tulisit ulos kaapista huomenna tai 30 vuoden kuluttua, tunnet vain helpotusta koska asiaa ei vain tarvitse salata.

      Ei sinun tarvitse esittää mitään vaikka olisit kaapissa, ole oma itsesi ja nauti elämästä......kyllä ajan myötä sinulle nämä kaikki asiat selvenee.

    • kaapista14.2

      Se on jokaisen henkilökohtainen asia minkä ikäisenä tulee kaapista ei ole olemassa sitä olet liian nuori. Tulin muutamille kavereille kaapista 13v ja lopullisesti 15v ja nyt siitä on mennyt 3kk:tta ja helpotti kovasti, ne asiat eivät vaivaa minua enää. Siis suosittelen tulemaan nuorena kaapista silloin se asia on poissa mielestä, nämät olet liian "nuori" jankuttajat ovat niitä jotka eivät itse uskaltaneet tehdä sitä nuorena ja ovat joutuneet painimaan asian kanssa vuosikausia tai kymmeniä, joten heidän arvioihin ei kannata nykypäivänä antaa millaista arvoa. Yksikin heteropoika 16v sanoi minulle, että olen ihan ok ja on paljon parempi tietää mikä olet ja halasi minua, kaikkien nähden sanomalla, ettei ole paha olla homo vaan se on hienoa, että on sinut itsensä kanssa ja uskaltaa olla se mikä. Muutamat "vittuili" muutaman viikon siihen loppu., kun löytyi enemmän hyväksyjiä, kun "vittuilijoita", nyt ei enää kukaan huomauta siitä ja useat kaverit (poikia ja tyttöjä) homoja ja biseksuaaleja on kertonut omasta seksuaalisuudesta salaa ja joku on tullut jopa kaapista. On ne heterotkin jutskannet omista seksuaalisuudestaan ja kyselleet homojen touhuista. En ole neitsyt ja olen poika.

    • 14vyllättynyt

      Meikän luokalla kaksi tuli kaapista koko luokan nähden pussailivat ja munat vastakkain perseitä puristelleen, eikä kukaan uskonut sitä, kaikki luulivat et ne feikkaa.
      Pakko oli usko sitten kun toinen pojista tuli ehdottelee seurustelua, no en tiiä seurustelusta, mut voisi kokeilla sitä sillä kiihottaa ajatus seksistä ja on hyvännäköinen kaveri. Pitäisi tänään vastata hänelle jotain, onko ehdotuksia. Olen neitsyt ja tytöt kiehtoo kans, olenko sitten biseksuaali kun ajatus pojan kanssa saa kaluni kovaksi.

    • Anonyymi

      Ajoissa kaapista ulos, osa kavereista katoaa, mutta tilalle tulee monta homoa, bissejä ja muita epävarmoja.
      Tulin 12v kaapista ja nyt oon 16v ja eikä kaapista tulosta ole ollut mitään haittaa, uskon että se on parantanut elämän laatua.

      • Anonyymi

        ei 12 vuotias eikä edes 13 vuotias voi olla homo vielä.


    • Anonyymi

      Rohkeasti kaapista ulos, saat uusia homokavereita.

    • Anonyymi

      Ylläpidossa huono päivä

    • Anonyymi

      Kerro eka jollekki frendille joka ei petä voit sit ku uskallat ni sanoo muille monet uskaltaa jo yläkoulussa

    • Anonyymi

      Facebookissa oli jouluna päivitys jossa kuusi, lahjapakettejs ja muskeli palomies.

    Ketjusta on poistettu 63 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4823
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2300
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1826
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      33
      1490
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1141
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1106
    Aihe