Olenko saamassa sen mitä olen elämältäni ansainnut? Paljon olen muille apua antanut mutta itse olen jäänyt ilman. Onko purteni kokka kääntymässä kohti oikeaa suuntaa kohti turvallista elämää ja kodin onnea? Näetkö minulle muuttoa ja miten raha/rakkaus tähän liittyy? Työasiat puhuttaa?
Tuntijasi
3
73
Vastaukset
Hei
kirjoitat kauniisti ja runollisesti! mutta sanopa se, että mitä kukin on ansainnut elämältä? missä on se mittari?
et sinä nähdäkseni aivan ilman ole jäänyt. älä nyt suutu, vaikka tuohdutkin :-)
tässä on sukukatkeruutta, vanhoja asioita ja kilpailua, jokainen näkee sen omalta kantiltaan. kuitenkin te kaikki olette kiintyneitä toisiinne ja tarvitsette toisianne. kun ajattelee, että kaikille ei ole suotu samoja älynlahjoja, voi tehdä johtopäätöksiä, että röyhkeimmät ja typerimmät polkevat ensimmäisinä koputtamaan ovelle. tietysti se tie on lyhyt, ehkä hetken iloa mutta ei sen enempää.
sinä olet kuitenkin vahva ihminen! olet niin vahva, että lukitset itsesi ulos muutamalta pieneltä herkkyydeltä. mikset kerrankin itkisi ja antaisi koko raivon tulla ulos, se tekisi sinulle hyvää. se tekee kaikille hyvää.
sinun kysymyslistasi on pitkä, vaikket monia sanoja käytäkään. katson sitä lyhyesti sanoen, että päällimmäisenä näen raha--asioihin muutosta. se on muutosta parempaan suuntaan ja päätös on sinun omissa käsissäsi. mutta mitä avioliittoon tai ystävyyteen tulee, siinä on vielä vähän pohtimista. periaatteessa sinä olet valmis aloittamaan alusta, mutta kuitenkin: se suuri onni on matkan päässä. en tarkoita aikaa, vaan välimatkaa. hän, ketä et vielä tunne, on kaukana sinusta toistaiseksi. miksi näin on? näen hänen tulonsa, vahvana ja energisenä, mutta oletko sinä oikeasti jo valmis?
nyt sanon tähän niin, että jos tahdot minun pohtivan ja kirjoittavan koko tästä sopasta oikein syvällisesti - niin ota sähköpostin kautta yhteyttä. en voi kertoa koko maapalloa tässä lyhyessä vastauksessa.
sen vielä sanon, että työasioilla on siunauksensa, kun vain itse olet täysillä mukana. muuten se ei ole sinun hommiasi, toistaiseksi.
t. Keskiyö- Kerro kultainen kuu
Kiitos olen itkenyt ja niin paljon että ei enää jaksa. En syntynyt onnellisten tähtien alla. Olen jättänyt taakseni kaiken sen. Kateutta ja kilpailua oli paljon lapsena ja vielä myöhemminkin. Se siitä. Sellaista elämä joskus on.
Se suuri onni on matkan päässä se on totta. Mutta tunnen hänet. En tiedä miksi tässä kohtaa katsomme eri suuntaan? Siis tämä miesasia. Näit jonkun jota en vielä tunne? - Kerro kultainen kuu
Kerro kultainen kuu kirjoitti:
Kiitos olen itkenyt ja niin paljon että ei enää jaksa. En syntynyt onnellisten tähtien alla. Olen jättänyt taakseni kaiken sen. Kateutta ja kilpailua oli paljon lapsena ja vielä myöhemminkin. Se siitä. Sellaista elämä joskus on.
Se suuri onni on matkan päässä se on totta. Mutta tunnen hänet. En tiedä miksi tässä kohtaa katsomme eri suuntaan? Siis tämä miesasia. Näit jonkun jota en vielä tunne?Niin kuka on kuka? Tarkoitin tuota miestä? Mitä tarkoitit kun sanoit : se suuri onni on matkan päässä. en tarkoita aikaa, vaan välimatkaa. hän, ketä et vielä tunne.
Koska tämä toinenkin (tuttu mies) on tulollaan ja matkan päässä ?? Kumma sattuma vai mitä! Sähköpostia en tässä vaiheessa tarvitse, mutta kiitos:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2317314Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442937- 502422
- 1062366
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382091- 981607
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2321590Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141458Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4021425Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71414