Ollaan ulkopaikkakuntalaisia ja saatiin urakka hämeenlinnasta. Viimeviikko käytiin syömässä kahdessa eri paikassa, eikä oikein ruoka mielyttänyt. Joku kotiruoaka ja olisko ollu hätilän kokki tms. Jälkimmäinen pieni paikka.
Onko hämeenlinnassa siis mitään hyvää lounas paikkaa jossa raksamies saisi mahansä täyteen hyvästä ruuasta. Ei jaksaisi jokaista käydä kiertämässä erikseen.
Kiitos neuvoista jo etukäteen :)
Lounasta Hämeenlinnassa
45
3154
Vastaukset
- kyyy
jäähalli
- Makuasiakin
Riippuu vähän myös missä asti ehdit käymään. Missä työpiste. Hämeenlinna laaja.
Kantolassa, entinen keksitehdas, voisi olla hyvä. On ollut ainakin. Aulangontie 1, kannatta tsekata, ent. Pukutehdas. - Nälkäinen
Ehditään oikeastaan mistä vaan. Tauot ei ole niin justiinsa.
Tuolla aulangontiellä taidettiin käydäkki. Ei oikein maistunu meille. Huomasi kyllä että oli itse tehtyä, mutta hirveesti kaikkee. Tuli sellanen olo että tarjottiin jotain vanhojakin pois. Kantolastakin saatiin vihiä äsken kauniilta kassaneidiltä kun käytiin kahvilla, olisko ollu mylyntupa? Täytyy käydä kattoo jäähalli ja se kantola.
Kunhan on itse tehtyä ja hyvää eikä eineslihapullia...- Ykkuu
Hällässä on paras. Lounaslista netissä.
- kasarmimme eessä
Ravintola seiska motarin katteen vieressä Suomen kasarmilla.
- hyihitsi
Kauheeta ruokaa seiskassa, ja epäsiisti paikka . keittijö henkilökuntakin on niinkuin siivoojat ja keittijöön saa näköjään mennä paskasissa työhaalereissa oisko ollu talkkari joka meni seiskan keittijöön haalareissa ja palasi vähän ajan päästä sämpylä kädessä. Toinen yhtä paskanen ruokapaikka on kaffe pannu, tai oikeastaan vielä paskasenpi lautaset aina likaisija ja henkilökunta suttuisen näköistä ja välillä käydään pihalla röökillä ja taas tiskin taakse ja keittiijöön. Parhaat lounaspaikka Hämeenlinassa on ehdottomasti hällä ja sitten huviretki, kantsii käydä tutustumassa
- Boonukset kotiin
ABC Tiiriössä on ylivoimaisesti paras.
- jakke4
Trolli?
- Sheer gut
jakke4 kirjoitti:
Trolli?
Eikös salaatit ole ok ja hintaa kuuluu kahvi jne. Päivästä riippuu kuin omaan makuun, mutta ABC on itse asiassa parantanut tasoaan parin viime vuoden aikana, mm. sitä 10*10*10mm noppalihaa ei ole enää sattunut kohdalle.
- namama
Cafe-pannu keskustassa, kävelykadulta sisään tai hallituskadun puolelta. Hyvät sapuskat ja ruokaa on!!!! Lounaslista netissä
- Lounastaja
En voi omalla kokemuksellani suositella Cafe-Pannua. Astiat ovat likaisia ja ruoasta on löytynyt pari kertaa vierasesineitä. Palautteeseen ei suhtauduta asiallisesti. En käy tässä paikassa enää ikinä.
- Kuitti_
Eikä anneta kuittia, kun käteisellä maksaa.
- UseinVanhaaRuokaa
Cafe-pannussa on runsaasti ruokaa, mutta hyvin usein on tarjolla alkuviikolla loppuviikolta jääneitä ruokija ja hyvinkin epäsiisti paikka, ja tosijaankin käteisellä maksettaessa ei saa kuittija.
- örn
Kasamica Koulukadulla.
Itse käyn päivittäin. Hyvää ruokaa edullisesti. - monta kertaa käynyt
Kirjastossa ehdottomasti paras! Pannu aivan surkea.
- monta kertaa käynyt
Kirjastossa ehdottomasti paras! Pannu aivan surkea.
- Vieläkö
Ainekset Lidlistä?
- Nälkäinen
Kiitos vinkeistä.
Tuon abc-lounaan unohdan suosiolla. Käytiin eilen kantolassa possun sisäfileellä. Oli maukasta. Salaattipöytäkin oli hyvä vaikka itse en yleensä siitä niin perusta. Taitaa olla parasta pysytellä loppu aika sielä kun on nyt hyvän löytänyt.- jorma4
Linnan kasarmilla ravintola Militaria, ruoka hyvää ja puitteet kunnossa
- safka1
Cafe Pannu keskustassa on paras!
Lounaslista löytynee netistä.
Salaattipöydän ainekset niin, että saa koottua itse oman mieleisensä.
Ruoka on kotiruokaa ja mielettömän hyvää.
Paikka vain klo 11-12 usein aivan täysi.
Henkilökunta myös mukavaa:)
Abcin safka ei o kotiruokaa nähnytkään. - Listan tynkää
Vaihtoehtoja
http://reska.fi/lounasreska/
http://www.linnanateria.fi/index.php/lounasravintolat - tero piikola
Mierolan sillalta saa parhaat ruuat
- Anemiaa
Niin, jos tykkää lautasellisesta perunoita ja kuivista vihreistä lehdistä salaattina.
- njams
Golf-klubi Eversti. Anssi osaa!
- ästeelle
ST-1 Hattelmala. 10-tien varressa. Kunnon kotiruokaa normaalit grillimätöt.
- nälkäinen
Mihin hittoon on hävinny peukku alaspäin?? Myllytupa on hyvä! Ja se Aulangontien paikka, mutta älkää hitossa menkö keskustaan Villisikaan, jos aiotte päästä saman päivän aikana vielä töihin!
- Nälkäinen
No niin. Nyt on urakat tehty. Kiitos lounasvinkeistä. Keskustan pannu käytiin myös katsomassa mutta silläkertaa ei maistunut, tai siis maistui mutta aika perus ruokaa. Loppu ajan kävimme kantolassa. Täytyy kyllä sanoa että oli hyvä. Perus lounaspöytä, ei liikaa tuotteita vaan sopivasti mutta ne mitä oli olivat erittäin maukaita. Sooseissakin oli makua. Sielä se vaara oli ettei päässyt enään töihin loppupäivästä, mutta johtui siitä että tuli ylensyötyä :)
Käykäähän hämäläiset kokeilemassa jos ette sitä ole vielä tehneet.
Me suuntaamme nokan kohti Turkua. - ku_ku_kuetsi
Simon grilli on mitä osuvin valinta lounaalle. Myllymän kupeessa uutta poliisitaloa vastapäätä. Hotsi kahdella suomella on mun suosikki. Siippa tykkää enempi hillopiirakasta. Palan painikkeeksi on hyvä ottaa pari tuopposta Sinisen talon anniskeluravintola Kuetsin maistuvaa kotimaista hanaolutta. Kyllä maistuu!
- LiukasLeena
Veeran vehreet välilihat ja kaarlon keinuva kulli. Maukasta toimintaa keskustan tuntumassa. Myös tilauksesta kotiinkuljetukset.
- bjjkhjklvb
Yksi ääni lisää kirjastolle. Varsinkin heidän aito italialainen lasagne on hyvää... Tämä ei ole mikään vitsi muuten!
- 5h_keitto
En nyt kehuisi vanajantien kokemusteni mukaan sitä.
- Evita1
Olen kuullut kerrottavan, että Hallituskatu 13 on Lounas Kafe Pannu, jossa on ainakin monet miehet käyvät lounaalla, kun siellä on hyvää ruokaa ja sopivan kokoiset annokset. Itse olen käynyt vain kahvilla. Löytyy Sibeliuksen kotitalon takaa ja on vanhassa Linnan kauppakeskuksessa ja sijoittuu Kasarmikadun ja Sibeliuksenkadun väliin.
- cmäggi
Popino.
- EiEnääIkinäSinne
Popinon pitsoissa palaneet reunat. Yök!
- Leikkaapois
Eikö haarukan ja veitsen käyttö onnistu?
- yökyök
aloittaja on niin tyhmä että en tosiaankaa poikkee, lie ruat samaa tasoo kun täällä itteensä kehuu
- Ihmettelee1
Kuka aloittanut? Itselleni ei näistä teksteistä selviä.
- Kaurialassa
Hermannissa on parhaat lounaat.
- Omnommm
Ravintola Om visamäessä, intialaista ruokaa seisovasta pöydästä. Suosittelen
- Kärhentää
Entäs kun ei Curryt ja Chilit innosta?
- ahne
Hällä lounas 10.30-15 arkisin buffetpöytä. Ja ruoka on hyvää ja sitä laitetaan esille lisää vielä ennen klo 15, eikä viedä pois jo ruokia.10 euroo
- mahatäynnä
linnan kulmalta dolce amoresta saanut ainakin itse ihan maistuvan pihvin ja lisukkeet
- viikko.syöty
Joo...minä ihmettelinkin, mihin viime viikko katosi. Nyt se selvisi.
Viime viikko on syöty kahdessa eri paikassa, lukee tuolla alussa. Kiitos tiedosta, nyt saan nukuttua. - ToivontienTopi
Kanakoulun Siwa tai mikä KiWa onkaan, sieltä on saanut hyviä Atria pitsoja 0.89 jotka on hyvä nauttia kaupan edessä olevan hiekkalaatikon päällä jos ei sada.
- raavaillemiehille
Ehdottomasti Marin Grilli, joka sijaitsee rautatieaseman, verkatehtaan ja terveyskeskuksen välittömässä läheisyydessä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216845Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562333- 1471887
- 871281
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa981085Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.91981- 72980
- 33863
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon159796