Meillä on useampi liikuntasauma/lattiamateriaalin vaihtokohta joissa pituudet on yli 2,8m eli melkeinpä kaikki listat ovat joistakin senteistä pariin kymmeneen senttiin liian lyhyitä.
Oletteko joutuuneet tekemään listoja useammasta osasta?
Pitkää listaa liikuntasaumoihin
7
150
Vastaukset
- kjhgdv xcasd
Kyllä ollaan tehty jatkoja monestikin. Kannattaa miettiä tarkkaan se jatkos kohta, ettei se tule siihen keskeisimmälle kohdalle.
- kjhgdv xcasd
niin ja Duurilta vois kysyä tekeekö ne tilauksesta vielä niitä pidempiä listoja.
- k kk
Jos tarpeeks pitkää listaa ei löydy niin kannattaa ehkä antaa puusepän tehdä listaan siisti jatkos.
- qweqwqewe
Ei tee puuseppä muovi/metallilistaan jatkoja....
- k kk
qweqwqewe kirjoitti:
Ei tee puuseppä muovi/metallilistaan jatkoja....
jos metallisen haluut niin kyllä sellasen saa tilattua vaikka 3 metrin pituisena
- Parkettiliike
Kyllä me tilataan vaikka 5 m messinkilistoja..asiakas saa aina mitä haluaa! Kunhan on valmis maksamaan.
- dasdasdasd
Eli mikä liike ja kenen tekemiä listoja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161