Ihan sama, kirjoitanko roskaajan osoitteen postisuodattimeen vai ei. Postilaatikko ja roskapostilaatikko täynnänsä massaroskapostittajien viestejä.
1) Torjunta-nappi takaisin! Ettei tarvitse mutkan kautta kiertää ja kirjoitella näitä roskaosoitteita (vaikkei näemmä torjunnat toimikaan).
2) Voisiko jo pikkuhiljaa säätää suodattimen toimimaan, niinkuin on tarkoitus?
3) Saisiko SELKOKIELELLÄ, kiitos, ohjeet suodattimen toiminnoista, nyt ei paljon ehtojen otsikot kerro, mitä pitävät sisällään?
Roskapostia pukkaa
9+1
2
76
Vastaukset
- Suodatin toimivaksi
Suodattimen pitäisi toimia siten, että estoina ovat:
- lähetyspalvelimen nimi
- lähettäjän nimi
- osoitteen alkuosa
- otsikko tai otsikossa esiintyvä sana
sekä vaihtoehtona olisi myös se, että ainoat sallitus postit ovat ne, joiden nimi löytyy sallittujen listalta. Siis todella kaikki roskat suodattava!- hermo menee
Minä haluaisin estoksi @osoite.com, sillä postit tulevat usein lähettäjän eri alkuosalla ([email protected], [email protected], [email protected]), mutta loppuosa on sama....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997883- 1075617
- 2754881
- 494853
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294