flirtti ja yhdyntä

annann

Eräs mies sai työpaikallani valtavan maineen lyhyessä ajassa. Naiset kehuivat häntä kaveriksi, jota parempaa ei voinut ollakaan. Jos pitäisi arvata lukumäärää, niin hän piti ainakin 50 naista kuin jalkavaimoinaan. Vuoroin nousi joku tyttöystäväksi, niin kuin hyvin tuntemani pulskahko nuori rouva, jota mies nussi päivittäin. Hirveän vähän oli kikatusta, vaan naiset olivat onnellisia ”miehestään”, ja heidän kehonsa tuottivat paljon estrogeenia ja saivat energiaa. Naislauman reunamilla oli paljon asiasta kiinnostuneita naisia, jotka vakavina kyselivät ja yrittivät saada lisää tietoa. Heidän teki kovasti mieli. Tyypillisesti tällainen utelias saattoi kertoa kuinka mies oli hänen työryhmänsä jo läpikäynyt moneen kertaan, mutta hän itse ei ikinä miehen mukaan lähtisi. Utelias saattoi myös kertoa kuinka mies oli käynyt kiinni ja yrittänyt suudella. Minä olin tällainen utelias.

Ennen neuvottelua kävin hänen huoneessaan. Kun asia oli hoidettu, näin hänen unohtuneen tuijottamaan sääriäni. Hän istui ja minä olin toisessa päässä huonetta nojaten seisaallani ikkunalautaan. Olin lyhyessä vaaleansinisessä hameessa ja vaaleansinisissä matalahkoissa korkokengissä. Siinä välissä olivat ruskettuneet jalkani. Vaihtelin jalkojen asentoa seksikkäästä asennosta toiseen ja nauroin hänelle. Esittelin sääreni myös takaa. Mies vain tuijotti vartaloani kunnes hänen puhelimensa piippasi ja lähdimme neuvotteluhuoneeseen.

Järjestäytyessämme neuvottelupöytään kuiskasin hänelle muka jotain tärkeää, ja sanoin hänen korvaansa sanan Pillu. Toisessa päässä pöytää esiteltiin jotain. Tökin kengän kärjellä miehen sääriä vähän väliä. Kaikki olivat kääntäneet tuolejaankin esittelyyn päin. Mies istui viimeisenä takanani. Korjailin usein vaatteitani ja hiuksiani esitellen samalla lähietäisyydeltä niskaani, kaulaani ja käsivarsiani ja mistä hän nyt olikaan kiinnostunut. Huiskin hiuksiani häntä kohti niin että ne varmasti osuivat hänen kasvoihinsa. Tein käsin jonkinlaisen poninhännän jolla otollisessa tilanteessa paiskasin häntä päin naamaa.

Neuvottelu loppui ja keräsimme papereitamme. Kun muiden äänet vaimenivat, mies lukitsi huoneen oven ja asteli minua kohti. Yhtäkkiä hän kävi minuun käsiksi painaen suunsa suutani vasten ja kyrpänsä lantiotani vasten. Yritin päästä irti onnistumatta. Miehellä oli kieli syvällä suussani ja hän suuteli intohimoisesti, suorastaan kovasti. Melkein samanaikaisesti hän tunkeutui sisääni pohjaan saakka. En ymmärrä vieläkään miten hän sen teki, olimmeko molemmat niin limaisia. Se oli hirvittävän paksu, ja minä olin piukka. Myöhemmin löysin pikkuhousuni puolireidestä. Ja olimme sitä paitsi koko yhdynnän ajan seisaallamme, suorina kiinni toisissamme. Oliko hän taikuri. Olin ihan täynnä kyrpää. Se oli kuin synnytys muttei sattunut. Sain heti orgasmin. Mies piti kieltään syvällä suussani ja huuliani suunsa sisässä koko toimituksen ajan. Vasta orgasmini jälkeen hän pumppasi minua. Tunsin kuinka hän ruiski valtavalla paineella lukemattomat kerrat sisääni. Hän vavahteli orgasminsa jälkeen. Olisin halunnut jäädä siihen asentoon. Vasta nyt hän irrotti suunsa minun suustani. Hän oli suudellut minua taukoamatta koko yhdynnän ajan. Myös suumme olivat harjoittaneet yhdyntää. Hän otti varovasti kalunsa minusta. Huoneessa oli kyllä talouspaperia, mutta olin pulassa. Pimpassa ja reisilläni oli iso määrä spermaa joka alkoi juosta kenkiin saakka. Myös suuni oli hänen kuolassaan ja syljessään niin sisältä kuin ulkoa. Hän oli äkkiä siisti, ja sovimme että hän luikahtaa ensin ulos. Lukitsin taas oven, ja lantio paljaana, limaiset pikkuhousut nilkoissa katsoin ulos autopaikalle, ja mietin mitä teen. Siivosin itseäni. Kello oli 15. En pystynyt kokoamaan itseäni vaan hyppäsin autoon ja ajoin kotiin. PALJON LISÄÄ TARINOITA: http://seksitarinat.adults.fi/

0

969

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

        Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
        Sinkut
        115
        9194
      2. Olet sä kyllä

        ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
        Ikävä
        40
        2698
      3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

        Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
        Maailman menoa
        150
        2484
      4. Hiljaiset hyvästit?

        Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
        Ikävä
        22
        2019
      5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

        Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
        Särkynyt sydän
        14
        1766
      6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

        Oot mikä oot ja se siitä
        Suhteet
        11
        1560
      7. Kyllä poisto toimii

        Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
        80 plus
        15
        1527
      8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

        "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
        Yhteiskunta
        10
        1458
      9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

        Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
        Ikävä
        7
        1320
      10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

        Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
        Ikävä
        14
        1316
      Aihe