työmatka

työmatka

Tämä tapaus sattui noin 5v sitten matkalla Tallinnaan, joka oli työmatka. Meitä oli 8 henkeä matkas, 5 miestä ja 3 naista. Yksi naisista oli noin 62 ja aika mukiinmenevän oloinen.

Matka alkoi ihan mukavissa merkeissä. Laivalla oli jo otettu muutamii paukkuja ja tunnelma oli vapautunu. Sitten laivan orkesteri rupesi soittaa tanssikappaleita ja tämä nainen (Merja) pyysi mua tanssii, johon vastasin myöntäväsi. Tanssin aikana Merja painoi oman lantion minua vasten ja sanoi: "Haluun sua ja kaluasi". Siinä vaiheessa meinas askeleet seota. Silloin sanoin: "Minä kans haluun sua."

Laiva kun saapui satamaan, silloin Merjan kans otettiin taksi ja ajoimme hotelliin, missä saimme rakastella. Huoneeseen päästyämme hän jo riisu puseron ja oli edessäni pelkät rintaliivit päällä. Sitten otin rinnat käsiin ja nuolin kovii nännejä ja Merja sanoi: "Anna mulle sun kalu, haluun sitä nuolla."

Hetkessä olimme sängyllä 69-asennossa, Merja päällä ja kalu suussa, minä sai nuolla hänen kosteeta vittuu ja kovana olevaa klitorista. Hetken Merjaa nuoltuani hän sanoi: "Nyt saat nussii mua ja nussi oikein kovaa. Haluun sun kyrvän sisään." Silloin laitoin kyrvän liukkaaseen vittuu, joka oli tosi märkä ja liukas.

Merja nosti jalkansa olkapäilleni ja sanoi: "Kyllä tekee hyvää, anna lisää." Nussin häntä koko kyrvän mitalla. Hetken kuluttuu Merja rupes saamaan orgasmin ja sano: "Anna tulla sisään kaikki." Silloin laskin koko spermalastin hänen sisään. "Voi että teki hyvää", sanoin.

Naimme vielä kaksi kertaa, ensin suihkus ja sitten vielä sängyllä Merjaa takaapäin. Reissun jälkeen olen käynny nussimassa Merjaa vielä usein ja täytyy sanoo että kyl on Merja hyvä pano ikäisekseen naiseksi. PALJO LISÄÄ TARINOITA: http://seksitarinat.adults.fi/

3

9794

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vitin hevonpaskaa

      No voi vittu et oli paska juttu papparoille ja lisäks vielä mainos. Tuli mieleen jotku Valittujen palojen paska-artsut

      • Noloo...

        Tää postailija pilaa koko palstat. Kopioita sieltä-täältä muttei minkäänlaista omaa tuotantoa.

        Surkeaa säälittävää. Ja jatkuu, kun ylläpito ei puutu...


    • markustapanipuhveli

      mä uskon ton jutun ,koska mäkin olen pannu merjaa vaikka kuinkapaljon .
      Kerrankin ruotsinreissulla mä panin sitä ihan vitusti ja myös perseeseen 3 kertaa ja sil oli jokakerta jalat mun olkapäillä.
      ihan suihinkin se otti siin samalla ja mä imin sen kovia nännejä ihan simona.
      usseestikkin olen senjäkeen vielä käyny sitä panemassa ja mun parhaat kaveritkin on pannu sitä ja mä oon runkannu sil aikaa kun en kokoajan viitti vaan panna ja panna.
      kyl sil merjal on niin liukas vittu et pitää välillä hiekottaa et sais jotainkin tuntumaa , onhan se ihan sairaan kiimanen mimmi ja yhtään ei tarvinnu edes tanssiakkaan kun se halus kokoajan kyrpää vaan . ja meitähän oli kans 8 henkilöä matkas .... kuis sattukin sit melkein samaa settiä oleen.
      ai niin se merja muuten mainitsikin et tallinnas joku hiiri yritti panna sitä 3 kertaa mut ei se oikeen tuntu juur missään .
      ihan toista oli kun me kaikki 8 voimanostajaa pantiin sitä suihkussa ja takaapäin .
      kyllä siinä jo merjakin lämpeni.
      ja sitten mentiin porukalla saunaa ja heitettiin oikein kipakat löylyt...... nii et revi siitä-

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1475
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1023
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe