Yritin päästä Toiviomatkojen sivuille mutta ei onnistunut. Onko pulju vielä hengissä vai mistä johtuu ettei pääse perille.
Toinen samanmoinen on Israelin ystävät ry. Olen parin vuoden ajan lähettänyt sille sähköpostia tiedustellakseni jäsenmaksujen perusteita. Minulle tulevassa on jäsen perheenjäsen. Yhteenkään postiin ei ole vastattu. Periaatteeni on että maksan jäsenmaksuja yhteisölle joka viitsii sen verran että vastaisi posteihin
Onko Toiviomatkat vielä hengissä?
7
347
Vastaukset
- kyllmaar vaan oisko
Neee on lähteneet auttamaan seinänrakennuksessa......
?- Ottakaa asiakkaat va
Taitaa olla pitempiaikainen rakennus. Onneksi muitakin matkustusmuotoja on olemassa. Monesti tällaiset yhden asian yhdistykset/matkatoimistot eivät viitsi toimia kuten kovemmilla markkinoilla toimivat yritykset. Siellä ajatellaan, että me olemme me ja asiakkaat tulevat vasta sitten.
Nimimerkkini kokonaisuudessaan kuuluu: Ottakaa asiakkaat vakavasti
- Ottakaa asiakkaat va
Huomasin juuri äsken että Toiviomatkojen sivusto on poistunut kokonaan. Miksi mahdollisista lopettamisista ei ole kerrottu julkisuuteen?
- Akkadi
Mene holiway-sivustolle. sieltä löytyy opastettuja Israelin matkoja -hyvin opastettuja.
- tervemenoa
Mitä ihmettä te puhutte...Toiviomatkojen uusittu sivusto http://www.toiviomatkat.fi/
- Rahat_pois
Pystyssä on Toiviomatkat pulju. Jos haluaa ostaa KALLIIN matkan Israeliin, niin sieltä vaan varaamaan. Heillä jo pelkillä lennoillakin rahastetaan ihan sika-ahneesti. Esim. 2vko:n lennot 650e, kun Finnairin suorat lennot Tel Aviviin maksaa 299e.
Mutta eihän se ole tyhmä joka rahastaa, vaan se joka maksaa! - Faktum2016
On härskiä levittää huhua, että Toiviomatkat ahnehtii asiakkailta rahoja. Kertokaa edes totuus hyvät ihmiset. Lennoilla ei todellakaan rahasteta. Tilauslennot ovat aivan eri hintaisia matkatoimistolle ja sen takia asiakkaalle kuin Finnairin omat reittilennot. Finnair pystyy myymään hinnalla 299 euroa. Jos Toiviomatkat tekisi saman menisi yritys konkurssiin. Nim. faktaa kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882