Yritin päästä Toiviomatkojen sivuille mutta ei onnistunut. Onko pulju vielä hengissä vai mistä johtuu ettei pääse perille.
Toinen samanmoinen on Israelin ystävät ry. Olen parin vuoden ajan lähettänyt sille sähköpostia tiedustellakseni jäsenmaksujen perusteita. Minulle tulevassa on jäsen perheenjäsen. Yhteenkään postiin ei ole vastattu. Periaatteeni on että maksan jäsenmaksuja yhteisölle joka viitsii sen verran että vastaisi posteihin
Onko Toiviomatkat vielä hengissä?
7
385
Vastaukset
- kyllmaar vaan oisko
Neee on lähteneet auttamaan seinänrakennuksessa......
?- Ottakaa asiakkaat va
Taitaa olla pitempiaikainen rakennus. Onneksi muitakin matkustusmuotoja on olemassa. Monesti tällaiset yhden asian yhdistykset/matkatoimistot eivät viitsi toimia kuten kovemmilla markkinoilla toimivat yritykset. Siellä ajatellaan, että me olemme me ja asiakkaat tulevat vasta sitten.
Nimimerkkini kokonaisuudessaan kuuluu: Ottakaa asiakkaat vakavasti
- Ottakaa asiakkaat va
Huomasin juuri äsken että Toiviomatkojen sivusto on poistunut kokonaan. Miksi mahdollisista lopettamisista ei ole kerrottu julkisuuteen?
- Akkadi
Mene holiway-sivustolle. sieltä löytyy opastettuja Israelin matkoja -hyvin opastettuja.
- tervemenoa
Mitä ihmettä te puhutte...Toiviomatkojen uusittu sivusto http://www.toiviomatkat.fi/
- Rahat_pois
Pystyssä on Toiviomatkat pulju. Jos haluaa ostaa KALLIIN matkan Israeliin, niin sieltä vaan varaamaan. Heillä jo pelkillä lennoillakin rahastetaan ihan sika-ahneesti. Esim. 2vko:n lennot 650e, kun Finnairin suorat lennot Tel Aviviin maksaa 299e.
Mutta eihän se ole tyhmä joka rahastaa, vaan se joka maksaa! - Faktum2016
On härskiä levittää huhua, että Toiviomatkat ahnehtii asiakkailta rahoja. Kertokaa edes totuus hyvät ihmiset. Lennoilla ei todellakaan rahasteta. Tilauslennot ovat aivan eri hintaisia matkatoimistolle ja sen takia asiakkaalle kuin Finnairin omat reittilennot. Finnair pystyy myymään hinnalla 299 euroa. Jos Toiviomatkat tekisi saman menisi yritys konkurssiin. Nim. faktaa kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743397
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601628