ABC Ralli.

Taas mehtä raikaa.

Päivä männöö mukavasti. Ajetaanko rautaniementie?
Tervetuloa kaikki rallifanit Savitaipaleelle 24.5. Varokaa järvikannasta
siinon mittamiehet?

26

669

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ewegsghsth

      No johan nyt toki Rautaniemi ajetaan ;)
      Kuinka joku kyseleekin noin hassuja, että ajetaanko ;)

    • 442

      Eihän ABC -ralli edes käy Savitaipaleen kunnassa.

      • piilosa

        Ni ja joo ajetaahan tuo seijainenkin sekä urria.


    • jonopyörää

      Mistäpäin reitti menee ja onko mitään hyviä paikkoja tiedossa?

      • garde

        Ykkösel ekan risteyksen jälkeen olis mukava vasuri ladon taakse.


      • 3+2

        Paikkoja ei,ja lopunkin pilaa nuotitus,runkia nolla,kannattaa pysyy kotosalla.


    • pOKs Poks

      Reitti kierretty ja kolmosen alusta noin 4,7 kilometrin kohdalla on kisan paikka.

      • keturi

        Nelosen maali,just ennen merkki!


    • Irmelius

      Kilsat suht kohillaan, mut ek väärä.

    • ralliheka

      Mistäs löytyy reitti??

      • keturi

        Täältä löytyy.Ei vaa pääse paikanpäälle,työt nääs.


    • Aikataulu

      Vain 3 EKta. Olennaista lienee ehtiikö tuolla katsomaan kuin yhden EKn vai onko niin reilut tauot, jotta ehtii katsoa 2 ja siten kannattaa lähteä matkaan?

    • Ihanteet:
      ek1: 13,24
      ek2: 13,53
      ek3: 14,50

      Ek pituudet:
      ek1: 9,88 km
      ek2: 5,90 km
      ek3: 14,85 km

    • Sulku

      Kartat tulee myyntiin klo 10. Onko sulkuajoista tietoa, ehtiikö ajaa reitin läpi?

      • Järkkärinä kolmosel

        klo 10:15 menee kaikki pätkät sulkuun


    • 10:15

      Taas karvalakkikatsojia syrjitään. Onko järkee vai ei, kaikki exclusive-katsojat kiertää reitin viimeistään samaan aikaan kilpailijoiden kanssa aamusta ja me loput sitten joudutaan arpoon sulkuajan takia katselupaikat kartasta katsomalla, mahtavaa.

    • hamua

      Pitääkö mukamas paikkansa, että kaikki pätkät menevät sulkuun 10:15 ?

      • MikUA44

        Kyllä, nuotituksen takia.


      • 44aukim
        MikUA44 kirjoitti:

        Kyllä, nuotituksen takia.

        älä puhu soopaa


      • Huhaapuhaamiehiäolet
        MikUA44 kirjoitti:

        Kyllä, nuotituksen takia.

        Käy lukemassa kilpailun säännöistä mitä sanotaan ennakkotutustumisesta:
        "Reittiin tutustuminen alkaa lauantaina 24.05.2014 kello 08:30 ja päättyy kello 11:30
        Kilpailijoiden tulee
        ajaa muuta liikennettä vaarantamatta ja ottaen huomioon reitin varren asukkaat."

        Eli tiet ovat avoinna kaikille nuotituksenkin ajan!


    • Tuntematonta päin...

      Noh se siitä että on hyvin aikaa kiertää reittiä...

    • järjestelytpelaa

      Aivan suoraan sanottuna perseestä tämänlainen järjestelmä, että karttoja saa klo. 10 mutta sitten 10:15 kaikki pätkät menevät sulkuun...

      • Runkiperuna

        No, jos jättää kartat ABC:lle, niin ei ainakaan jää sulkujen sisään päin persettä piirrettyjen karttojen takia, kuten kävi viime kesänä.


    • reittimestari

      ek1: Viuhkolantie(tie 14694)
      ek2: Koskentie( tie 14694)
      ek3: Laukkalantie( tie 14724)

    • ohhoh

      tais tulla reittimestarilta väärää tietoo aluks.. hyvä näin! :)

    • Mehtä jäi raikaamaa

      Olipa mukava rallireissu. Kiitokset kilpailun järjestäjälle ja kilpailussa
      mukana olleille.
      Uskaltaako kukaan kertoa, menikö matka tappiolle.
      Minuva hyöt jahtas kahella moottoripyörällä ja konttoriautolla.
      No, tiesinhän paikan, myös runki-sellaisen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe