Moikka! Mikä ihanuus, ihan pian päästään täältä sateesta lämpimään.. Mutta muutama kysymys vielä sitä ennen.. Ollaan menossa Hurghadaan, tarvitaankos jotakin adaptereita esim. hiustenkuivaajalle, vai onko siellä samanlaiset jännitteet ja pistokkeet kuin täällä kotoSuomessa? Varmaan siitäkin on joku kysellyt jo, mutta en jaksa ihan kaikkia keskusteluja käydä läpi.. Ja sitten siitä pukeutumisesta, kertokaapas rakkaat ihmiset, että onko se ihan oikeesti niin, että siellä pitää naisilla liikkua polvet ja olkapäät peitettynä, esim. jos vaan menee syömään, tai kiertelemään muuten vaan paikkoja?En ole aikeissakaan liikuskella puolialasti, mutta jos semmoista siistiä toppia(naruolkaimet) ja vaikka shortseja käyttäisin? Moskeijoihin en todennäköisesti olisi menossakaan (sinne tietenkin "peittävämmillä" vaatteilla)Tuleeko siellä joku ns. valittamaan, vai katsotaanko vain pahalla silmällä, jos rohkenen tuommoisilla vaatteilla..mitkä siis muualla maailmassa rantakohteissa ovat ok. Kaikennäköisiä kokemuksia mielelläni lukisin!
Sateesta aurinkoon!
Mie vaan
1
611
Vastaukset
- Mosku
Kaikennäköisiä kokemuksia mielelläni lukisin!
http://www.google.fi/search?hl=fi&q=hurgada&btnG=Google-haku&lr=lang_fi
http://www.google.fi/search?hl=fi&q=hurgada&btnG=Hae&lr=
Lue kaikki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503904
- 1053435
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342851Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262498- 201899
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51859- 1861777
- 331735
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871478Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91258