Opettajan kiinnostuksen ilmaisu opiskelijalle

Tanja38

Hei! Neuvoja kaipaisin rakkaat opesiskot. Miten olette ilmaisseet kiinnostuksen opiskelijalle?

Olen vajaa nelikymppinen eronut lukio-ope ja meidän lukiossa on kivannäköinen abiturienttikomistus, joka on hauska. Juttelimme usein kurssin jälkeen ja vaikuttaisi, että hänkin voisi olla kiinnostunut.

Yökerhosta olen napannut söpöjä nuorukaisia, 18-19-kesäisiä, mutta töistä en. Nyt tämä poika lähtee ja ikävä jää. Pitäisikö pyytää treffeille, vai vihjaista missä liikkuu? Apua mitä teen?!? Haluaisin päästä petiin peuhaamaan pojan kanssa.

Miten olette saaneet/hoitaneet suhteen opiskelijaan/ex-opiskelijaan?

5

244

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tympääntynyt ope

Tämä keskustelunaihe ei kuulu opetustyö-palstalle vaan ennemmin jonnekin suhdeosastolle.

Mikäli nimimerkki on tosissaan, voisi aloittaja harjoitustehtävänä miettiä vanhaa sanontaa "kuormasta ei saa syödä" ja pohtia, miten sitä voisi soveltaa omassa elämässään.

• Luru Lude

Opettaja ei saa seurustella varsinkaan alaikäisten oppilaittensa kanssa. Piste.

Tässä tapauksessa pitää odottaa, että tämä poju saa ylioppilastodistuksensa. Sen jälkeen hänet voi iskeä, mikäli hän todella on niin tyhmä, että suostuisi jonkun elähtäeen seksihullun puuman leluksi.

Jos Tanjalla on vaikeuksia pitää itsensä irti oppilaistaan, niin suosittelen alan vaihtoa ennenkuin tulee oikein viralliset potkut. Parempi etsiä kapakoista seuraa aikuisista äijistä kuin pilata jonkun nuorem miehen elämä.

• trollariwe

18v ei ole alaikäinen. Suojaikä on 16v, mutta tällaisissa tapauksissa se on tuo 18v.

Mutta hyi! Onneksi tämäkin kuulostaa ihan trollilta.

• Bad bay

Kieltämättä naisen nimi ja ikä nimimerkissä viittaa mieskirjoittajaan. Vaikea uskoa, että joku esiintyisi näin arassa asiassa omalla nimellään. Toisaalta opettajan ollessa kyseessä monikaan asia ei yllättäisi.

• eräs vainen

Trollin puolesta viittaa myös se, että abiturientit eivät ole käyneet koulussa enää helmikuun jälkeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1692
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1508
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      973
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      889
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      851
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      806
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      750
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      748
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      730
    Aihe