Voiko jo ulkona käynneen 3k vanhan pennun opettaa uudessa kodissa sisäsiisstiksi.?
Vastaukset 1
- Sannnnnnni
Voi. Eikä ongelmaakaan, kissaa ei oikeastaan tarvitse "opettaa" sisäsiistiksi. Sillä on luonnollinen tarve haudata tekemisensä joten tarjoa hiekkalaatikko (jos ongelmia ilmenee niin tarjoa useampi erilaisin hiekoin, joillekin tietyt hiekat tuntuvat tassuun ikävältä. Ei ole tarvetta hankkia puoltatusinaa kannellista hiilisuodattimella varustettua lootaa; itse käytän hiekkakokeilussa pahvilaatikkoa jossa paksu jätesäkki vuorina. Kunhan saat selville mikä hiekka on hyvä, käytä sitä kunnon laatikossa ja heitä pahvilaatikkosotku pois). Poista sitten ulottuvilta kaikki sellainen mihin ehkä voisi haudata (verkkoa ruukkukasvien mullan päälle, ei mitään käärepaperikasoja pitkin, petaa sänky, pyykkikoriin kansi) ja avot, kissasi käy laatikolla.
Kunhan se kerran tottuu siihen se ei enää opi siitä pois paitsi jos tulee joku ongelma (virtsatietulehdus on yleinen, jos laatikolla käynti koskee se alkaa pelätä sitä). Mutta koska kissa nimenomaan haluaa kaivaa, ihmisen ei tarvitse kuin varmistaa että laatikko on paras kaivuupaikka ja sen käyttöä suorastaan ei voi estää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.100758En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493