äiti raiskaa, mitä teen?!!

auttakaa joku

Eli minun äitini on pahoinpidellyt minua jo noin puolen vuoden ajan, vanhempieni eron jälkeen.

Hän on mm. Hakannut minua vyöllä, ottanut minulta suihin ja työntänyt rintojaan minua vasten!
En uskalla kertoa asiasta kellekään, esitän vaan että kaikki on hyvin...; ( ) olen pulassa ja en tiedä mitä tehdä! Olen 13 v poika..

6

317

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noniin joo

No tämä on aivan väärä palsta. Jos tosiaan näin on eikä ole cs-jonnen pärinäsekoilua niin sinuna keräisin todisteita esim videoo ja kuvia ja sitten tekisin lastensuojeluilmoituksen.

http://www.lastensuojelu.info/sf/palvelut.html

• auttakaa joku

Nyt tilanne on vain pahentunut, koska äitini on ottanut käyttöön nyrkkiraudat!!!

En uskalla kertoa asiasta!

• Epps

hei sun pitää kertoa vaikka poliisille tai jollekin läheiselle jonka kanssa voit puhua niin hän voi kertoa poliisille tai jonnekkin lasten suojelu viraston jäsenelle.ASIALLE PITÄÄ TEHDÄ JOTAIN! KERRO JOLLEKIN ENNEN KUIN TILANNE PAHENEE

• Epps

ensi kerralla lähe vaan pois ja kysy joltakin apua

• Epps
        Epps kirjoitti:

ensi kerralla lähe vaan pois ja kysy joltakin apua

SUN ON PAKKO KERTOA JOLLEKKIN! JA MIKÄ VITTU SITÄ SUN ÄITIÄ VAIVAA ETTÄ HYVÄKSI KÄYTETÄÄN OMAA LASTA!!!!!! SANO POLIISILLE TAI VITTU KENELLE VAAN JOLLE USKALLAT PUHUA! PERKELE KU ÄRSYTTÄÄ TOLLASET RAISKAAJAT MITEN ALAS SE ON VAJONNU ETTÄ VITTU **************** OMAA LASTA IHAN VITUN SAIRASTA!!!!!!!!!!!!!!!!! SANO POLIISILLE NII SE LOPPUUU JA SAAT PAREMMAN ELÄMAN (et voi elää pelossa)

• auttakaa joku
        Epps kirjoitti:

SUN ON PAKKO KERTOA JOLLEKKIN! JA MIKÄ VITTU SITÄ SUN ÄITIÄ VAIVAA ETTÄ HYVÄKSI KÄYTETÄÄN OMAA LASTA!!!!!! SANO POLIISILLE TAI VITTU KENELLE VAAN JOLLE USKALLAT PUHUA! PERKELE KU ÄRSYTTÄÄ TOLLASET RAISKAAJAT MITEN ALAS SE ON VAJONNU ETTÄ VITTU **************** OMAA LASTA IHAN VITUN SAIRASTA!!!!!!!!!!!!!!!!! SANO POLIISILLE NII SE LOPPUUU JA SAAT PAREMMAN ELÄMAN (et voi elää pelossa)

OKEI...TÄÄ OLI TROLLI!! XD XD TRÖLÖÖÖ! EI MUA KUKAAN RAISKAA! JÖHHÖÖÖHHH

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      149
      13168
    2. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
      Maailman menoa
      72
      9621
    3. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      95
      9103
    4. Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee

– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k
      Maailman menoa
      20
      7746
    5. Giorgia Meloni vs Riikka Purra

Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk
      Maailman menoa
      38
      6724
    6. 148
      6148
    7. Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä

Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri
      Maailman menoa
      15
      3124
    8. En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen

Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä
      Maailman menoa
      391
      1199
    9. Aikuisten säälittävä käytös

Mikä mahtaa aikuisia hiertää ja mistä näin kovaa että alaikäisen pahoinpitelyn jälkeen vielä kirjotellaan täällä. Sana v
      Hyrynsalmi
      7
      1154
    10. YLE: Stora Enso Imatra aloittaa yyteet

www.hs.fi/talous/art-2000011528377.html Yle: Stora Enso aloitti muutos­neuvottelut Imatran-tehtailla Metsäteollisuus|Yl
      Imatra
      84
      990
    Aihe