Eli minun äitini on pahoinpidellyt minua jo noin puolen vuoden ajan, vanhempieni eron jälkeen.
Hän on mm. Hakannut minua vyöllä, ottanut minulta suihin ja työntänyt rintojaan minua vasten!
En uskalla kertoa asiasta kellekään, esitän vaan että kaikki on hyvin...; ( ) olen pulassa ja en tiedä mitä tehdä! Olen 13 v poika..
äiti raiskaa, mitä teen?!!
6
217
Vastaukset
- noniin joo
No tämä on aivan väärä palsta. Jos tosiaan näin on eikä ole cs-jonnen pärinäsekoilua niin sinuna keräisin todisteita esim videoo ja kuvia ja sitten tekisin lastensuojeluilmoituksen.
http://www.lastensuojelu.info/sf/palvelut.html - auttakaa joku
Nyt tilanne on vain pahentunut, koska äitini on ottanut käyttöön nyrkkiraudat!!!
En uskalla kertoa asiasta! - Epps
hei sun pitää kertoa vaikka poliisille tai jollekin läheiselle jonka kanssa voit puhua niin hän voi kertoa poliisille tai jonnekkin lasten suojelu viraston jäsenelle.ASIALLE PITÄÄ TEHDÄ JOTAIN! KERRO JOLLEKIN ENNEN KUIN TILANNE PAHENEE
- Epps
ensi kerralla lähe vaan pois ja kysy joltakin apua
- Epps
Epps kirjoitti:
ensi kerralla lähe vaan pois ja kysy joltakin apua
SUN ON PAKKO KERTOA JOLLEKKIN! JA MIKÄ VITTU SITÄ SUN ÄITIÄ VAIVAA ETTÄ HYVÄKSI KÄYTETÄÄN OMAA LASTA!!!!!! SANO POLIISILLE TAI VITTU KENELLE VAAN JOLLE USKALLAT PUHUA! PERKELE KU ÄRSYTTÄÄ TOLLASET RAISKAAJAT MITEN ALAS SE ON VAJONNU ETTÄ VITTU **************** OMAA LASTA IHAN VITUN SAIRASTA!!!!!!!!!!!!!!!!! SANO POLIISILLE NII SE LOPPUUU JA SAAT PAREMMAN ELÄMAN (et voi elää pelossa)
- auttakaa joku
Epps kirjoitti:
SUN ON PAKKO KERTOA JOLLEKKIN! JA MIKÄ VITTU SITÄ SUN ÄITIÄ VAIVAA ETTÄ HYVÄKSI KÄYTETÄÄN OMAA LASTA!!!!!! SANO POLIISILLE TAI VITTU KENELLE VAAN JOLLE USKALLAT PUHUA! PERKELE KU ÄRSYTTÄÄ TOLLASET RAISKAAJAT MITEN ALAS SE ON VAJONNU ETTÄ VITTU **************** OMAA LASTA IHAN VITUN SAIRASTA!!!!!!!!!!!!!!!!! SANO POLIISILLE NII SE LOPPUUU JA SAAT PAREMMAN ELÄMAN (et voi elää pelossa)
OKEI...TÄÄ OLI TROLLI!! XD XD TRÖLÖÖÖ! EI MUA KUKAAN RAISKAA! JÖHHÖÖÖHHH
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .894600Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403133Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032202Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2311348Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 671097
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että112999