Eli minun äitini on pahoinpidellyt minua jo noin puolen vuoden ajan, vanhempieni eron jälkeen.
Hän on mm. Hakannut minua vyöllä, ottanut minulta suihin ja työntänyt rintojaan minua vasten!
En uskalla kertoa asiasta kellekään, esitän vaan että kaikki on hyvin...; ( ) olen pulassa ja en tiedä mitä tehdä! Olen 13 v poika..
äiti raiskaa, mitä teen?!!
6
248
Vastaukset
- noniin joo
No tämä on aivan väärä palsta. Jos tosiaan näin on eikä ole cs-jonnen pärinäsekoilua niin sinuna keräisin todisteita esim videoo ja kuvia ja sitten tekisin lastensuojeluilmoituksen.
http://www.lastensuojelu.info/sf/palvelut.html - auttakaa joku
Nyt tilanne on vain pahentunut, koska äitini on ottanut käyttöön nyrkkiraudat!!!
En uskalla kertoa asiasta! - Epps
hei sun pitää kertoa vaikka poliisille tai jollekin läheiselle jonka kanssa voit puhua niin hän voi kertoa poliisille tai jonnekkin lasten suojelu viraston jäsenelle.ASIALLE PITÄÄ TEHDÄ JOTAIN! KERRO JOLLEKIN ENNEN KUIN TILANNE PAHENEE
- Epps
ensi kerralla lähe vaan pois ja kysy joltakin apua
- Epps
Epps kirjoitti:
ensi kerralla lähe vaan pois ja kysy joltakin apua
SUN ON PAKKO KERTOA JOLLEKKIN! JA MIKÄ VITTU SITÄ SUN ÄITIÄ VAIVAA ETTÄ HYVÄKSI KÄYTETÄÄN OMAA LASTA!!!!!! SANO POLIISILLE TAI VITTU KENELLE VAAN JOLLE USKALLAT PUHUA! PERKELE KU ÄRSYTTÄÄ TOLLASET RAISKAAJAT MITEN ALAS SE ON VAJONNU ETTÄ VITTU **************** OMAA LASTA IHAN VITUN SAIRASTA!!!!!!!!!!!!!!!!! SANO POLIISILLE NII SE LOPPUUU JA SAAT PAREMMAN ELÄMAN (et voi elää pelossa)
- auttakaa joku
Epps kirjoitti:
SUN ON PAKKO KERTOA JOLLEKKIN! JA MIKÄ VITTU SITÄ SUN ÄITIÄ VAIVAA ETTÄ HYVÄKSI KÄYTETÄÄN OMAA LASTA!!!!!! SANO POLIISILLE TAI VITTU KENELLE VAAN JOLLE USKALLAT PUHUA! PERKELE KU ÄRSYTTÄÄ TOLLASET RAISKAAJAT MITEN ALAS SE ON VAJONNU ETTÄ VITTU **************** OMAA LASTA IHAN VITUN SAIRASTA!!!!!!!!!!!!!!!!! SANO POLIISILLE NII SE LOPPUUU JA SAAT PAREMMAN ELÄMAN (et voi elää pelossa)
OKEI...TÄÄ OLI TROLLI!! XD XD TRÖLÖÖÖ! EI MUA KUKAAN RAISKAA! JÖHHÖÖÖHHH
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205044
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22452Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361280- 1001247
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121200- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61753- 35722