Hei!
Onko kellään kokemuksia häämatkasta Suomen lappiin? Meillä on sen verran tiukka budjetti, ettei tarvitse haaveilla kovin isoista reissuista. Lappi muutenkin kiehtoo..
Olisiko ehdottaa mitä paikkoja, kertokaa kokemuksianne..?
Kiitokset!!!
Häämatkalle lappiin???
2
824
Vastaukset
- Meri
Itse olen melkein Lappi-friikki joten häämatka Lappiin on mielestäni todella hieno ajatus. Tosin hinnallisesti viikonkin Lapinreissu voi helposti vastata etelän lomaa.
Miettikää ensin mihin vuodenaikaan haluaisitte sinne mennä (talvella, kesällä, syksyn ruskaan...) ja minkälaisesta toiminnasta olette kiinnostuneita (hiihto, laskettelu, patikointi, melonta, kalastus, kylpyläloma...). Sitten vain reippaasti matkatoimistoon esitteitä hakemaan ja juttelemaan toiveista, kyllä sieltä jokaiselle jotakin löytyy.
Itse tykkään nimenomaan patikoida kesällä, joten esim. Saariselän seutu josta avautuu valtava Urho Kekkosen -kansallispuisto on minusta loistava paikka.- kata
Hei!!
Mielestäni Suomen Lappi on hyvä vaihtoehto, mutta ei todellakaan halpa. Tietysti jos nukutte laavuilla ja oleilette luonnossa, niin matka on suhtkoht halpa. Muuten varsinkin talvisin Lappi on kalliimpi kuin Helsinki monessa suhteessa. Minä olen suunnittelemassa häitä pohjoiseen ja vannon, että erittäin romanttinen paikka, mutta kallis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 132600
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831619Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731435Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2571432Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2331332Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121120Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041069Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341050- 92993
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65983