Hei!
Onko kellään kokemuksia häämatkasta Suomen lappiin? Meillä on sen verran tiukka budjetti, ettei tarvitse haaveilla kovin isoista reissuista. Lappi muutenkin kiehtoo..
Olisiko ehdottaa mitä paikkoja, kertokaa kokemuksianne..?
Kiitokset!!!
Häämatkalle lappiin???
2
836
Vastaukset
- Meri
Itse olen melkein Lappi-friikki joten häämatka Lappiin on mielestäni todella hieno ajatus. Tosin hinnallisesti viikonkin Lapinreissu voi helposti vastata etelän lomaa.
Miettikää ensin mihin vuodenaikaan haluaisitte sinne mennä (talvella, kesällä, syksyn ruskaan...) ja minkälaisesta toiminnasta olette kiinnostuneita (hiihto, laskettelu, patikointi, melonta, kalastus, kylpyläloma...). Sitten vain reippaasti matkatoimistoon esitteitä hakemaan ja juttelemaan toiveista, kyllä sieltä jokaiselle jotakin löytyy.
Itse tykkään nimenomaan patikoida kesällä, joten esim. Saariselän seutu josta avautuu valtava Urho Kekkosen -kansallispuisto on minusta loistava paikka.- kata
Hei!!
Mielestäni Suomen Lappi on hyvä vaihtoehto, mutta ei todellakaan halpa. Tietysti jos nukutte laavuilla ja oleilette luonnossa, niin matka on suhtkoht halpa. Muuten varsinkin talvisin Lappi on kalliimpi kuin Helsinki monessa suhteessa. Minä olen suunnittelemassa häitä pohjoiseen ja vannon, että erittäin romanttinen paikka, mutta kallis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv252416- 1132031
- 1131657
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421523Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91457Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901065Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016120996Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87965Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35947Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15939