Hei!
Onko kellään kokemuksia häämatkasta Suomen lappiin? Meillä on sen verran tiukka budjetti, ettei tarvitse haaveilla kovin isoista reissuista. Lappi muutenkin kiehtoo..
Olisiko ehdottaa mitä paikkoja, kertokaa kokemuksianne..?
Kiitokset!!!
Häämatkalle lappiin???
2
855
Vastaukset
- Meri
Itse olen melkein Lappi-friikki joten häämatka Lappiin on mielestäni todella hieno ajatus. Tosin hinnallisesti viikonkin Lapinreissu voi helposti vastata etelän lomaa.
Miettikää ensin mihin vuodenaikaan haluaisitte sinne mennä (talvella, kesällä, syksyn ruskaan...) ja minkälaisesta toiminnasta olette kiinnostuneita (hiihto, laskettelu, patikointi, melonta, kalastus, kylpyläloma...). Sitten vain reippaasti matkatoimistoon esitteitä hakemaan ja juttelemaan toiveista, kyllä sieltä jokaiselle jotakin löytyy.
Itse tykkään nimenomaan patikoida kesällä, joten esim. Saariselän seutu josta avautuu valtava Urho Kekkosen -kansallispuisto on minusta loistava paikka.- kata
Hei!!
Mielestäni Suomen Lappi on hyvä vaihtoehto, mutta ei todellakaan halpa. Tietysti jos nukutte laavuilla ja oleilette luonnossa, niin matka on suhtkoht halpa. Muuten varsinkin talvisin Lappi on kalliimpi kuin Helsinki monessa suhteessa. Minä olen suunnittelemassa häitä pohjoiseen ja vannon, että erittäin romanttinen paikka, mutta kallis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1064542Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013890Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513250
- 432952
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222442- 232166
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171819Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351735