Hei!
Onko kellään kokemuksia häämatkasta Suomen lappiin? Meillä on sen verran tiukka budjetti, ettei tarvitse haaveilla kovin isoista reissuista. Lappi muutenkin kiehtoo..
Olisiko ehdottaa mitä paikkoja, kertokaa kokemuksianne..?
Kiitokset!!!
Häämatkalle lappiin???
2
872
Vastaukset 2
- Meri
Itse olen melkein Lappi-friikki joten häämatka Lappiin on mielestäni todella hieno ajatus. Tosin hinnallisesti viikonkin Lapinreissu voi helposti vastata etelän lomaa.
Miettikää ensin mihin vuodenaikaan haluaisitte sinne mennä (talvella, kesällä, syksyn ruskaan...) ja minkälaisesta toiminnasta olette kiinnostuneita (hiihto, laskettelu, patikointi, melonta, kalastus, kylpyläloma...). Sitten vain reippaasti matkatoimistoon esitteitä hakemaan ja juttelemaan toiveista, kyllä sieltä jokaiselle jotakin löytyy.
Itse tykkään nimenomaan patikoida kesällä, joten esim. Saariselän seutu josta avautuu valtava Urho Kekkosen -kansallispuisto on minusta loistava paikka.- kata
Hei!!
Mielestäni Suomen Lappi on hyvä vaihtoehto, mutta ei todellakaan halpa. Tietysti jos nukutte laavuilla ja oleilette luonnossa, niin matka on suhtkoht halpa. Muuten varsinkin talvisin Lappi on kalliimpi kuin Helsinki monessa suhteessa. Minä olen suunnittelemassa häitä pohjoiseen ja vannon, että erittäin romanttinen paikka, mutta kallis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092240- 103896
- 66853
- 48825
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21796Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha528737- 67661
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561