Olisko kellään suositella jotain tiettyä kuljetusfirmaa automatkalle Burgasin lentokenttä-Sunny Beach?
Heinäkuun alkupuolella matkaan. Ja lentokentältä kyyti Sunny Beachille olis vielä hakusessa. Olen netistä katellu noita firmoja, mutta jos jollain sattuis oleen kokemuksia (plussat ja miinukset) joistain firmoista, niin auttais kovasti :)
Kyyti Burgasista Sunny Beachille
3
354
Vastaukset
- -nazdrave-
Voi jumankekka. Et ole sitten kuullut semmoisesta palvelumuodosta kuin taxi. Linja-autojakin on. Se taxikyytikään ei montaa euroa maksa. -Kannattaako reissuun ylipäätään lähteäkään, jos kyyti lentoasemalta hotellillekin pitää kilpailuttaa. Vaikeaksi menee kyllä joillain simppelit asiat. -Jos kuitenkin menet, niin AINA on hinta sovittava ennen autoon nousemista, jos kyseessä taxi. Ei kannata suinpäin hypätä kyytiin ja luottaa taksamittariin.
- Oana
No siis nythän ei ollut kyse mistään kilpailuttamisesta, en kysellyt mistään hinnoista, vaan enemmänkin kyydin saatavuudesta ja luotettavuudesta... Taksista olen kyllä kuullut, sattunut joskus eksyyn ihan kyytinkin ;) Meitä on lähössä 2 aikuista ja 2 lasta, monen monta laukkua ja vaunut, joten mielellään en lähtis kököttään mihinkään bussipysäkille, varsinkaan ku ei ole hajuakaan missä ne siellä kentän läheisyydessä sijaitsee. Jostain muistan lukeneeni, että linja-autot Sunny Beachille menevät jostain isomman tien varresta, ei siis kentältä lähtis, en tiiä onko sitten totta. On tuo Burgasin kentän seutu aika uusi tuttavuus vielä. Taksia on kyllä mietitty kans ja se onkin yks vaihtoehto tässä, mutta mutta...
- buuugut
Resorthoppa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495607Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241717
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään33998