Kyyti Burgasista Sunny Beachille

Oana

Olisko kellään suositella jotain tiettyä kuljetusfirmaa automatkalle Burgasin lentokenttä-Sunny Beach?
Heinäkuun alkupuolella matkaan. Ja lentokentältä kyyti Sunny Beachille olis vielä hakusessa. Olen netistä katellu noita firmoja, mutta jos jollain sattuis oleen kokemuksia (plussat ja miinukset) joistain firmoista, niin auttais kovasti :)

3

369

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -nazdrave-

Voi jumankekka. Et ole sitten kuullut semmoisesta palvelumuodosta kuin taxi. Linja-autojakin on. Se taxikyytikään ei montaa euroa maksa. -Kannattaako reissuun ylipäätään lähteäkään, jos kyyti lentoasemalta hotellillekin pitää kilpailuttaa. Vaikeaksi menee kyllä joillain simppelit asiat. -Jos kuitenkin menet, niin AINA on hinta sovittava ennen autoon nousemista, jos kyseessä taxi. Ei kannata suinpäin hypätä kyytiin ja luottaa taksamittariin.

• Oana

No siis nythän ei ollut kyse mistään kilpailuttamisesta, en kysellyt mistään hinnoista, vaan enemmänkin kyydin saatavuudesta ja luotettavuudesta... Taksista olen kyllä kuullut, sattunut joskus eksyyn ihan kyytinkin ;) Meitä on lähössä 2 aikuista ja 2 lasta, monen monta laukkua ja vaunut, joten mielellään en lähtis kököttään mihinkään bussipysäkille, varsinkaan ku ei ole hajuakaan missä ne siellä kentän läheisyydessä sijaitsee. Jostain muistan lukeneeni, että linja-autot Sunny Beachille menevät jostain isomman tien varresta, ei siis kentältä lähtis, en tiiä onko sitten totta. On tuo Burgasin kentän seutu aika uusi tuttavuus vielä. Taksia on kyllä mietitty kans ja se onkin yks vaihtoehto tässä, mutta mutta...

• buuugut

Resorthoppa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      280
      2898
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      48
      2284
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      347
      1987
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      114
      1723
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      105
      1654
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1365
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1307
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1243
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      55
      1179
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1161
    Aihe