Olisko kellään suositella jotain tiettyä kuljetusfirmaa automatkalle Burgasin lentokenttä-Sunny Beach?
Heinäkuun alkupuolella matkaan. Ja lentokentältä kyyti Sunny Beachille olis vielä hakusessa. Olen netistä katellu noita firmoja, mutta jos jollain sattuis oleen kokemuksia (plussat ja miinukset) joistain firmoista, niin auttais kovasti :)
Kyyti Burgasista Sunny Beachille
3
326
Vastaukset
- -nazdrave-
Voi jumankekka. Et ole sitten kuullut semmoisesta palvelumuodosta kuin taxi. Linja-autojakin on. Se taxikyytikään ei montaa euroa maksa. -Kannattaako reissuun ylipäätään lähteäkään, jos kyyti lentoasemalta hotellillekin pitää kilpailuttaa. Vaikeaksi menee kyllä joillain simppelit asiat. -Jos kuitenkin menet, niin AINA on hinta sovittava ennen autoon nousemista, jos kyseessä taxi. Ei kannata suinpäin hypätä kyytiin ja luottaa taksamittariin.
- Oana
No siis nythän ei ollut kyse mistään kilpailuttamisesta, en kysellyt mistään hinnoista, vaan enemmänkin kyydin saatavuudesta ja luotettavuudesta... Taksista olen kyllä kuullut, sattunut joskus eksyyn ihan kyytinkin ;) Meitä on lähössä 2 aikuista ja 2 lasta, monen monta laukkua ja vaunut, joten mielellään en lähtis kököttään mihinkään bussipysäkille, varsinkaan ku ei ole hajuakaan missä ne siellä kentän läheisyydessä sijaitsee. Jostain muistan lukeneeni, että linja-autot Sunny Beachille menevät jostain isomman tien varresta, ei siis kentältä lähtis, en tiiä onko sitten totta. On tuo Burgasin kentän seutu aika uusi tuttavuus vielä. Taksia on kyllä mietitty kans ja se onkin yks vaihtoehto tässä, mutta mutta...
- buuugut
Resorthoppa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324451Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472413
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831192PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 68882
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53842