Oli ilta ja minä ja kaverini oltiin menossa Baariin. Astuin sisälle ja discovalot häikäisivät silmiäni. Tunsin kosketuksen selässäni. Käännyin ja näin miten d-kuppinen tyttö käveli flirttailevasti takanani ja iski silmää. Otin häntä kiinni ja tarjosin drinkkiä. Kovan alkoholin juomisen jälkeen olimme kummatkin humalassa ja lääpimme toisiamme. Menimme kummatkin tupakille ja tunsin miten hän puristi kaluani kun menimme ulos. Työnsin käteni hänen minihameensa alle ja tunsin kostean pillun. Pian tyttö, joka osoittautui Miraksi, veti minut kohti seinää ja alkoi nuolla minua kiihkeästi. Ehdotin, että menisimme vessaan ja kiiruhdimme miesten vessaan.
Heti koppiin päästyämme Mira otti kaikki vaatteensa pois ja niin tein minäkin. Pian olimme täysissä touhuissa ja nuolin Miran pillua kiihkeästi ja välillä suuteli hänen napaansa. Mira istahti vessanpöntölle ja tulin hänen päälleen. Iso kaluni työntyi hänen sisäänsä ja hän voihki kiihkeästi. Nopeutin tahtiani ja pian sperma oli täyttänyt vessan. Istahdin nopeasti pöntölle ja Mira alkoi antamaan suuseksiä minulle. Sitten kun olimme suorittaneet tarpeet, puimme vaatteet ja lähdimme pois vessasta... PITEMPIÄ TARINOITA: http://seksitarinat.adults.fi/
vessapanot
vessapanija
0
2160
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa
Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens162819Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n1092610- 1782492
EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt1702168Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men1241674Kristityt kastoiva alunperin upottamalla - upotuskaste annettiin vain uskoon tulleille aikuisille
Raamatussa on käännösvirhe. Kaste tulisi olla upottaa veteen, jota kreikan sana baptizo tarkoittaa. Aluseurakunta kast4581139- 84888
- 45797
Kievarin pöydät
Minkä helvetin takia kievarissa on laitettu pöytä laulajan taakse. Siellä huutavat nuoret niin että et omaa ääntäsi kuul15752Muslimiyhteisö jyrähti - Kova vaatimus Orpolle ILtalehti
Eiköhän se ala olla aika pistää stoppi noille muslimien vaatimuksille Suomessa ? Ei Suomessa ole pakko oll152750