onkos kuinka (kohtuu) hyvä videokuvaus laatu nois pokkareissa jotka kehuvat "FULLHD" tasosta videota omissa teknisissä tiedoissa?
eli rosoisuutta tuskin videos näkyy ku katselee normietäisyydeltä tai muita tyypillisiä video vikoja kuten "jälkeen jääminen" ym
pokkarin videolaatu?
sanokaapas
3
182
Vastaukset
- sanokaapas
ja jos sellaisia (hyviä) on niin voitte "huvikseen" ehotella, lie vaikka minua voisi kiinnostaa ostaa
eka digini oli canonin powershot sx 200 is ja siinä oli myös maininta full hd:stä. class 6 muistikortilla jäi ehkä hiukan jälkeen mutta class 10:llä toimi ihan ok.
kyllä sillä kotitarpeiksi iha hyvää jälkeä tulee. tietty ku vertaan järkkärillä otettuihin niin on niissä eroa.
päivänvalossa pokkarilla kuvaamani videot ovat kuvanlaadullisesti ihan ok (kotitarpeiksi)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003467
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342634- 802423
- 842406
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j412083Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221700- 121686
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411667