Nuorelta yksinhuoltaja ystävältäni katkeaa huomenna sähköt,lindorff ei anna maksuaikaa,sosiaalitoimisto uhkaili huostaanotolla eikä perhe tai ystävät auta. Pistetäänkö kolehti pystyyn auttaaksemme ystävääni?Ystäväni on hyvin ahdistunut tilanteesta eikä tiedä ketään kenen puoleen kääntyä. Maksettavaa olisi 400euroa. Joo ja tässä ei nyt auta haukut,että hoitaisi asiat paremmin,kaikilla meillä tulee joskus möhlittyä.On mahtava äiti lapselleen,niin lämminsydämminen ja aina auttamassa muita ihmisiä.
Auttakaa!!!!
friends4ever
4415
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Nyt sinä siellä pohjoisessaNainen siellä laita viesti!
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
Vastaukset 4
Vanhimmat
Sillä tavalla elämä opettaa! Sähköt poikki.
friends4ever
Vastaukseni tulee nyt myöhässä, mutta jos joskus tulee samantapainen tilanne, niin toki kunkin oman asuinpaikkakunnan diakoniatyöntekijäänkin voi ottaa yhteyttä. Yksittäiseen kriisitilanteeseen voidaan joissain tapauksissa antaa avustusta. Avustuksen myöntöperusteet ovat aina tapauskohtaisia. Jos tällainen tilanne ilmaantuu, kannattaa avustusta anoa mahdollisimman hyvissä ajoin. Seuraavalle päivälle tuskin voidaan mitään hoitaa.
Tsemppiä sinulle ja ystävällesi, toivottavasti asiat ovat jotenkin hoituneet ja hoituvat jatkossakin.
Diakoniatyöntekijä meiju
Jokainen on oman onnensa seppä.
Sosiaaliturvamme kattaa kotihoidon tuen, asumistuen ja paljon paljon muuta.
Tuollainen velkaantuminen on törkeää ja itsekästä sekä lasta kohtaan väärin.
400 egee pelkästä sähköstä on hieman turhan korkea summa. Tajuisin jos kyseessä olis vuokra mutta sähkö katkeaa ainakin Turussa aika pian jos et ole maksanut laskua.
Olen itsekkin Yh-äiti ja laskut on silti tullut maksettua nyt nuori nti sitten ottaa yhteyttä uudestaan sossuun ja selittää juurta jaksaen miksi on ajautunut tohon tilanteeseen ja miten siitä voitaisin eteenpäin mennä.
Voisi ajatella että jos sosku maksaa kaikki tulevat laskut ettei ne pääse tohon tilanteeseen enään en todellakaan toivo että muksu otettais pois kyse on vain siitä että joku järkevä ratkaisu tohon täytyy saada.
"lämminsydämminen" joo no tällä ei pääse elämässä eteenpäin joten jos tilanne on todella noin paha ettei ole sähköjä niin joko sossuun tai diakoniaan...