Nuorelta yksinhuoltaja ystävältäni katkeaa huomenna sähköt,lindorff ei anna maksuaikaa,sosiaalitoimisto uhkaili huostaanotolla eikä perhe tai ystävät auta. Pistetäänkö kolehti pystyyn auttaaksemme ystävääni?Ystäväni on hyvin ahdistunut tilanteesta eikä tiedä ketään kenen puoleen kääntyä. Maksettavaa olisi 400euroa. Joo ja tässä ei nyt auta haukut,että hoitaisi asiat paremmin,kaikilla meillä tulee joskus möhlittyä.On mahtava äiti lapselleen,niin lämminsydämminen ja aina auttamassa muita ihmisiä.
Auttakaa!!!!
4
414
Vastaukset
- kloipki
Sillä tavalla elämä opettaa! Sähköt poikki.
friends4ever
Vastaukseni tulee nyt myöhässä, mutta jos joskus tulee samantapainen tilanne, niin toki kunkin oman asuinpaikkakunnan diakoniatyöntekijäänkin voi ottaa yhteyttä. Yksittäiseen kriisitilanteeseen voidaan joissain tapauksissa antaa avustusta. Avustuksen myöntöperusteet ovat aina tapauskohtaisia. Jos tällainen tilanne ilmaantuu, kannattaa avustusta anoa mahdollisimman hyvissä ajoin. Seuraavalle päivälle tuskin voidaan mitään hoitaa.
Tsemppiä sinulle ja ystävällesi, toivottavasti asiat ovat jotenkin hoituneet ja hoituvat jatkossakin.
Diakoniatyöntekijä meiju- Turha paapomista
Jokainen on oman onnensa seppä.
Sosiaaliturvamme kattaa kotihoidon tuen, asumistuen ja paljon paljon muuta.
Tuollainen velkaantuminen on törkeää ja itsekästä sekä lasta kohtaan väärin. - Äitee75
400 egee pelkästä sähköstä on hieman turhan korkea summa. Tajuisin jos kyseessä olis vuokra mutta sähkö katkeaa ainakin Turussa aika pian jos et ole maksanut laskua.
Olen itsekkin Yh-äiti ja laskut on silti tullut maksettua nyt nuori nti sitten ottaa yhteyttä uudestaan sossuun ja selittää juurta jaksaen miksi on ajautunut tohon tilanteeseen ja miten siitä voitaisin eteenpäin mennä.
Voisi ajatella että jos sosku maksaa kaikki tulevat laskut ettei ne pääse tohon tilanteeseen enään en todellakaan toivo että muksu otettais pois kyse on vain siitä että joku järkevä ratkaisu tohon täytyy saada.
"lämminsydämminen" joo no tällä ei pääse elämässä eteenpäin joten jos tilanne on todella noin paha ettei ole sähköjä niin joko sossuun tai diakoniaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692050- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321373- 1431092
- 103942
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten354880Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664