Auttakaa!!!!

friends4ever

Nuorelta yksinhuoltaja ystävältäni katkeaa huomenna sähköt,lindorff ei anna maksuaikaa,sosiaalitoimisto uhkaili huostaanotolla eikä perhe tai ystävät auta. Pistetäänkö kolehti pystyyn auttaaksemme ystävääni?Ystäväni on hyvin ahdistunut tilanteesta eikä tiedä ketään kenen puoleen kääntyä. Maksettavaa olisi 400euroa. Joo ja tässä ei nyt auta haukut,että hoitaisi asiat paremmin,kaikilla meillä tulee joskus möhlittyä.On mahtava äiti lapselleen,niin lämminsydämminen ja aina auttamassa muita ihmisiä.

4

414

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kloipki

      Sillä tavalla elämä opettaa! Sähköt poikki.

    • friends4ever

      Vastaukseni tulee nyt myöhässä, mutta jos joskus tulee samantapainen tilanne, niin toki kunkin oman asuinpaikkakunnan diakoniatyöntekijäänkin voi ottaa yhteyttä. Yksittäiseen kriisitilanteeseen voidaan joissain tapauksissa antaa avustusta. Avustuksen myöntöperusteet ovat aina tapauskohtaisia. Jos tällainen tilanne ilmaantuu, kannattaa avustusta anoa mahdollisimman hyvissä ajoin. Seuraavalle päivälle tuskin voidaan mitään hoitaa.

      Tsemppiä sinulle ja ystävällesi, toivottavasti asiat ovat jotenkin hoituneet ja hoituvat jatkossakin.

      Diakoniatyöntekijä meiju

    • Turha paapomista

      Jokainen on oman onnensa seppä.
      Sosiaaliturvamme kattaa kotihoidon tuen, asumistuen ja paljon paljon muuta.

      Tuollainen velkaantuminen on törkeää ja itsekästä sekä lasta kohtaan väärin.

    • Äitee75

      400 egee pelkästä sähköstä on hieman turhan korkea summa. Tajuisin jos kyseessä olis vuokra mutta sähkö katkeaa ainakin Turussa aika pian jos et ole maksanut laskua.

      Olen itsekkin Yh-äiti ja laskut on silti tullut maksettua nyt nuori nti sitten ottaa yhteyttä uudestaan sossuun ja selittää juurta jaksaen miksi on ajautunut tohon tilanteeseen ja miten siitä voitaisin eteenpäin mennä.

      Voisi ajatella että jos sosku maksaa kaikki tulevat laskut ettei ne pääse tohon tilanteeseen enään en todellakaan toivo että muksu otettais pois kyse on vain siitä että joku järkevä ratkaisu tohon täytyy saada.

      "lämminsydämminen" joo no tällä ei pääse elämässä eteenpäin joten jos tilanne on todella noin paha ettei ole sähköjä niin joko sossuun tai diakoniaan...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      784
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      24
      447
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe