Auttakaa!!!!

friends4ever

Nuorelta yksinhuoltaja ystävältäni katkeaa huomenna sähköt,lindorff ei anna maksuaikaa,sosiaalitoimisto uhkaili huostaanotolla eikä perhe tai ystävät auta. Pistetäänkö kolehti pystyyn auttaaksemme ystävääni?Ystäväni on hyvin ahdistunut tilanteesta eikä tiedä ketään kenen puoleen kääntyä. Maksettavaa olisi 400euroa. Joo ja tässä ei nyt auta haukut,että hoitaisi asiat paremmin,kaikilla meillä tulee joskus möhlittyä.On mahtava äiti lapselleen,niin lämminsydämminen ja aina auttamassa muita ihmisiä.

4

414

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kloipki

      Sillä tavalla elämä opettaa! Sähköt poikki.

    • friends4ever

      Vastaukseni tulee nyt myöhässä, mutta jos joskus tulee samantapainen tilanne, niin toki kunkin oman asuinpaikkakunnan diakoniatyöntekijäänkin voi ottaa yhteyttä. Yksittäiseen kriisitilanteeseen voidaan joissain tapauksissa antaa avustusta. Avustuksen myöntöperusteet ovat aina tapauskohtaisia. Jos tällainen tilanne ilmaantuu, kannattaa avustusta anoa mahdollisimman hyvissä ajoin. Seuraavalle päivälle tuskin voidaan mitään hoitaa.

      Tsemppiä sinulle ja ystävällesi, toivottavasti asiat ovat jotenkin hoituneet ja hoituvat jatkossakin.

      Diakoniatyöntekijä meiju

    • Turha paapomista

      Jokainen on oman onnensa seppä.
      Sosiaaliturvamme kattaa kotihoidon tuen, asumistuen ja paljon paljon muuta.

      Tuollainen velkaantuminen on törkeää ja itsekästä sekä lasta kohtaan väärin.

    • Äitee75

      400 egee pelkästä sähköstä on hieman turhan korkea summa. Tajuisin jos kyseessä olis vuokra mutta sähkö katkeaa ainakin Turussa aika pian jos et ole maksanut laskua.

      Olen itsekkin Yh-äiti ja laskut on silti tullut maksettua nyt nuori nti sitten ottaa yhteyttä uudestaan sossuun ja selittää juurta jaksaen miksi on ajautunut tohon tilanteeseen ja miten siitä voitaisin eteenpäin mennä.

      Voisi ajatella että jos sosku maksaa kaikki tulevat laskut ettei ne pääse tohon tilanteeseen enään en todellakaan toivo että muksu otettais pois kyse on vain siitä että joku järkevä ratkaisu tohon täytyy saada.

      "lämminsydämminen" joo no tällä ei pääse elämässä eteenpäin joten jos tilanne on todella noin paha ettei ole sähköjä niin joko sossuun tai diakoniaan...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      123
      1260
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      929
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      577
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      243
      471
    Aihe