Paras virityspohja?

Kadonneen aseen etsijä

Moi

Mietin täs nyt uutta aset (oon softannu vuoden) Ja aattelin et nyt vois olla "sen oikean" etsiminen (tarkoitan siis mun asetta XD)

Haluaisin aseen jonka vois virittää ja uudelleen rakentaa kokonaan, jolloin tuloksena on sekalainen, mutta voimakas ase.

Olen kuullut että Kalashin (DBoys) AK:t on hyviä pohjia koska niissä on teräsrunko.

Mikä teiän mielest ois hyvä pohja tällasel?

9

98

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 19+10=28

Omaan kalashin ak:n ja se tosiaan ihan pätevä alusta lähteä virittelemään. Tosin oli aikamoinen harhalaukaus kun menin joskus nappulana ostamaan ak:n enkä ar-15 sarjalaista :(

• Kadonneen aseen etsijä

Eli mielummin ar-15 kuin ak?
        Onko tässä mitkä syyt että valitsisit tuommoisen ak:n yli? :)
        Mielestäni ak:seen löytyy useita erilaisia osia koska se on yleinen malli.

Asiallisia vastauksia kiitos! (Trollit painukaa puskaan)

• 18+17=34

Siis ainut miksi kadun sitä, on se niinkin yksinkertainen syy kuin ulkonäkö. ar-15 sarjalaiset sattuu nyt vaan olemaan pirusti nätimpejä...

• Kadonneen aseen etsijä

Aaa...Eli ulkonäkö syy? :)
        Onkos sillä muuten mitän väliä? :)

• Kadonneen aseen etsijä kirjoitti:

Aaa...Eli ulkonäkö syy? :)
        Onkos sillä muuten mitän väliä? :)

Ar-15 runkosissa on se etu että jos noita taskulamppuja sun muita härpäkkeitä haluu aseeseen niin niihin löytää helpolla kiskot jos ei jo ole. Tähtäimelle niissä on jo kisko valmiina kun taas AK:hon tarvii yleensä ostaa se tähtäinkisko.

• Kadonneen aseen etsijä
        soviet.sniper kirjoitti:

Ar-15 runkosissa on se etu että jos noita taskulamppuja sun muita härpäkkeitä haluu aseeseen niin niihin löytää helpolla kiskot jos ei jo ole. Tähtäimelle niissä on jo kisko valmiina kun taas AK:hon tarvii yleensä ostaa se tähtäinkisko.

Aattelin ostaa DBoys m4 (metallinen)..onkohan hyvä virityspohjaksi?

Ja tarviiko kiskot olla metallisii, ja tuleekohan metalliset kiskot kuinka monren aseeseen vakiona? :)

• Kadonneen aseen etsijä kirjoitti:

Aattelin ostaa DBoys m4 (metallinen)..onkohan hyvä virityspohjaksi?

Ja tarviiko kiskot olla metallisii, ja tuleekohan metalliset kiskot kuinka monren aseeseen vakiona? :)

Ottaisin ennemmin Cyman tai G&P M4 virityspohjaksi. Taitaa olla aikaslailla kaikissa metalliset kiskot. Se riippuu valmistajasta ja aseesta että onko kiskot vakiona vai ei.

• 10+14=23

Juu ei ollenkaan. Ostakaa ihmeessä se mikä omaa silmää miellyttää, kaikista saa viritettyä yhtä hyvät kapistukset. Toiset vaan vaatii enemmän säätöä yms kuraa kuin toiset, mutta ahkeruudella ja taidolla päästään samaan lopputulokseen.

• Kadonneen aseen löytäjä

Kiitos ERITTÄIN paljon asiallisista vastauksista! :) Apu tulee tarpeen!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      32
      3797
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      139
      1583
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1451
    4. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      193
      1101
    5. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      71
      1088
    6. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      1051
    7. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      997
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      981
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      67
      950
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      78
      915
    Aihe