Paras virityspohja?

Kadonneen aseen etsijä

Moi

Mietin täs nyt uutta aset (oon softannu vuoden) Ja aattelin et nyt vois olla "sen oikean" etsiminen (tarkoitan siis mun asetta XD)

Haluaisin aseen jonka vois virittää ja uudelleen rakentaa kokonaan, jolloin tuloksena on sekalainen, mutta voimakas ase.

Olen kuullut että Kalashin (DBoys) AK:t on hyviä pohjia koska niissä on teräsrunko.

Mikä teiän mielest ois hyvä pohja tällasel?

9

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 19+10=28

      Omaan kalashin ak:n ja se tosiaan ihan pätevä alusta lähteä virittelemään. Tosin oli aikamoinen harhalaukaus kun menin joskus nappulana ostamaan ak:n enkä ar-15 sarjalaista :(

      • Kadonneen aseen etsijä

        Eli mielummin ar-15 kuin ak?
        Onko tässä mitkä syyt että valitsisit tuommoisen ak:n yli? :)
        Mielestäni ak:seen löytyy useita erilaisia osia koska se on yleinen malli.

        Asiallisia vastauksia kiitos! (Trollit painukaa puskaan)


    • 18+17=34

      Siis ainut miksi kadun sitä, on se niinkin yksinkertainen syy kuin ulkonäkö. ar-15 sarjalaiset sattuu nyt vaan olemaan pirusti nätimpejä...

      • Kadonneen aseen etsijä

        Aaa...Eli ulkonäkö syy? :)
        Onkos sillä muuten mitän väliä? :)


      • Kadonneen aseen etsijä kirjoitti:

        Aaa...Eli ulkonäkö syy? :)
        Onkos sillä muuten mitän väliä? :)

        Ar-15 runkosissa on se etu että jos noita taskulamppuja sun muita härpäkkeitä haluu aseeseen niin niihin löytää helpolla kiskot jos ei jo ole. Tähtäimelle niissä on jo kisko valmiina kun taas AK:hon tarvii yleensä ostaa se tähtäinkisko.


      • Kadonneen aseen etsijä
        soviet.sniper kirjoitti:

        Ar-15 runkosissa on se etu että jos noita taskulamppuja sun muita härpäkkeitä haluu aseeseen niin niihin löytää helpolla kiskot jos ei jo ole. Tähtäimelle niissä on jo kisko valmiina kun taas AK:hon tarvii yleensä ostaa se tähtäinkisko.

        Aattelin ostaa DBoys m4 (metallinen)..onkohan hyvä virityspohjaksi?

        Ja tarviiko kiskot olla metallisii, ja tuleekohan metalliset kiskot kuinka monren aseeseen vakiona? :)


      • Kadonneen aseen etsijä kirjoitti:

        Aattelin ostaa DBoys m4 (metallinen)..onkohan hyvä virityspohjaksi?

        Ja tarviiko kiskot olla metallisii, ja tuleekohan metalliset kiskot kuinka monren aseeseen vakiona? :)

        Ottaisin ennemmin Cyman tai G&P M4 virityspohjaksi. Taitaa olla aikaslailla kaikissa metalliset kiskot. Se riippuu valmistajasta ja aseesta että onko kiskot vakiona vai ei.


    • 10+14=23

      Juu ei ollenkaan. Ostakaa ihmeessä se mikä omaa silmää miellyttää, kaikista saa viritettyä yhtä hyvät kapistukset. Toiset vaan vaatii enemmän säätöä yms kuraa kuin toiset, mutta ahkeruudella ja taidolla päästään samaan lopputulokseen.

      • Kadonneen aseen löytäjä

        Kiitos ERITTÄIN paljon asiallisista vastauksista! :) Apu tulee tarpeen!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1236
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1111
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      98
      833
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      308
      792
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe