pööööööööööööööööööööö :3

fluttershy-yey

olen siis uusi täällä suolistossa ja pöö mitä tääl pitäis tehä

Ps. Rainbowdash120 et enää oo ainoo ponirunkku :D mut en oo varma ollaanks me ainoot

14

93

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä helvettiä? Mut joo tervetuloo nyt sit.

• motari

Mee vittuu. Kukaa ei pidä sust

• Okkeiiiih.

Mistä näitä heeboja ilmestyy?

• kielitieteilijä

Olen mietiskellyt tämän heebo-sanan maantieteellistä alkuperää. Mikkelistää (muistaakseni) kotoisin oleva opettajani käyttää tätä sanaa ja nyt sanaa käyttää puolestaan Lapin tyttö, joka usein vääntää peräpohjolan murretta. Nykyään tietenkin erilaiset murre- ja slangisanat leviävät tehokkaasti esim. muuttoliikehdinnän ja median välityksellä.

• kielitieteilijä kirjoitti:

Olen mietiskellyt tämän heebo-sanan maantieteellistä alkuperää. Mikkelistää (muistaakseni) kotoisin oleva opettajani käyttää tätä sanaa ja nyt sanaa käyttää puolestaan Lapin tyttö, joka usein vääntää peräpohjolan murretta. Nykyään tietenkin erilaiset murre- ja slangisanat leviävät tehokkaasti esim. muuttoliikehdinnän ja median välityksellä.

Tämä pk-seutulainenkin käyttää heebo-sanaa. Soita kielitoimistoon ja kysy jos ne tietäisi mistä se on lähtöisin.

Mulla tosin koko suku on peräisin Karjalasta, joten itäisiä sanoja on varmasti tullut perintönä.

• Heebo on just fucking pro sana! Tyyppi, joka heti alkuun vertaa itseään Raippariin... Aijai... Tästä ei hyvää seuraa.

YOLO! Eli kannattaa varoa vittuilemasta.

Ja tervetuloa.

• no tietenki vertaan itteeni raippariin sehän on paras tyyppi jonka tiiän täält ja se on enka käyttäjä josta tiesin ja se on rainbowdash jote meten en vois

ps raipparin ansiosta olen poni

• HeKeKee'd
        fluttershy-yey kirjoitti:

no tietenki vertaan itteeni raippariin sehän on paras tyyppi jonka tiiän täält ja se on enka käyttäjä josta tiesin ja se on rainbowdash jote meten en vois

ps raipparin ansiosta olen poni

Eiii! Lisää poneja! D:

• HeKeKee'd kirjoitti:

Eiii! Lisää poneja! D:

Samaa mieltä. Noooooooooooou!

• Pöö!

• Tämä on esimerkki luotsiemme rentoudesta ja lahjomattomuudesta. Luotsitkin voivat täällä osallistua yleiseen sekoiluun.

Tervetuloa, toveri ponirunkku!

• Motarin kommenttia odotellessa. XD

• Alokas! Mihin olet äidinkielesi kadottanut! Alokas annoit huonon kuvan itsestäsi, ja olen pettynyt äidinkieleesi. Ei omakaan ole mitään parasta äidinkieltä ,mutta silti!

Ps. Tämä on suolisto vihaamme ponirunkkuja! (Vai mitä preppertow ;) )

• no alokas ei jaksa kirjottaa kunnolla joten antakoon

ps tiedän

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4272
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      37
      2495
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      104
      2426
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      106
      2201
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1927
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1925
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1597
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1578
    9. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      189
      1575
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      77
      1366
    Aihe