olen siis uusi täällä suolistossa ja pöö mitä tääl pitäis tehä
Ps. Rainbowdash120 et enää oo ainoo ponirunkku :D mut en oo varma ollaanks me ainoot
pööööööööööööööööööööö :3
14
142
Vastaukset
Mitä helvettiä? Mut joo tervetuloo nyt sit.
- motari
Mee vittuu. Kukaa ei pidä sust
Okkeiiiih.
Mistä näitä heeboja ilmestyy?- kielitieteilijä
Olen mietiskellyt tämän heebo-sanan maantieteellistä alkuperää. Mikkelistää (muistaakseni) kotoisin oleva opettajani käyttää tätä sanaa ja nyt sanaa käyttää puolestaan Lapin tyttö, joka usein vääntää peräpohjolan murretta. Nykyään tietenkin erilaiset murre- ja slangisanat leviävät tehokkaasti esim. muuttoliikehdinnän ja median välityksellä.
kielitieteilijä kirjoitti:
Olen mietiskellyt tämän heebo-sanan maantieteellistä alkuperää. Mikkelistää (muistaakseni) kotoisin oleva opettajani käyttää tätä sanaa ja nyt sanaa käyttää puolestaan Lapin tyttö, joka usein vääntää peräpohjolan murretta. Nykyään tietenkin erilaiset murre- ja slangisanat leviävät tehokkaasti esim. muuttoliikehdinnän ja median välityksellä.
Tämä pk-seutulainenkin käyttää heebo-sanaa. Soita kielitoimistoon ja kysy jos ne tietäisi mistä se on lähtöisin.
Mulla tosin koko suku on peräisin Karjalasta, joten itäisiä sanoja on varmasti tullut perintönä.
Heebo on just fucking pro sana! Tyyppi, joka heti alkuun vertaa itseään Raippariin... Aijai... Tästä ei hyvää seuraa.
YOLO! Eli kannattaa varoa vittuilemasta.
Ja tervetuloa.no tietenki vertaan itteeni raippariin sehän on paras tyyppi jonka tiiän täält ja se on enka käyttäjä josta tiesin ja se on rainbowdash jote meten en vois
ps raipparin ansiosta olen poni- HeKeKee'd
fluttershy-yey kirjoitti:
no tietenki vertaan itteeni raippariin sehän on paras tyyppi jonka tiiän täält ja se on enka käyttäjä josta tiesin ja se on rainbowdash jote meten en vois
ps raipparin ansiosta olen poniEiii! Lisää poneja! D:
Pöö!
Tämä on esimerkki luotsiemme rentoudesta ja lahjomattomuudesta. Luotsitkin voivat täällä osallistua yleiseen sekoiluun.
Tervetuloa, toveri ponirunkku!
Motarin kommenttia odotellessa. XD
Alokas! Mihin olet äidinkielesi kadottanut! Alokas annoit huonon kuvan itsestäsi, ja olen pettynyt äidinkieleesi. Ei omakaan ole mitään parasta äidinkieltä ,mutta silti!
Ps. Tämä on suolisto vihaamme ponirunkkuja! (Vai mitä preppertow ;) )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 76590
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437