Plutonium

Olipa sitten vaikkapa uraani taikka mikä tahansa jysäriaines. Susianalyysi on niittänyt einaria kumoon. Nyt jo kaikki maailman hyvät ja luontoa rakastavat ihmiset laulavat ja rallattelevat Susianalyysin kauneutta. Raskaat atomihiukkaset raatelevat heikkojen, sutta pelkäävien apinoitten mieltä aiheuttaen kaameutta ja kaamotusta vasten apinan pläsiä. Ei voi surkea läsöperse hampurilaisnaama ja sutta pelkäävä maalaishöynä muuta kuin nuolla varpaittanii ja ylistää suuruuttani.

Voi eläessään, kun tässä maassa on tyhmää sakkia. Nämä paskaperseet asuvat maaseudulla ja pelkäävät sutta. Hyi kun inhottaa tuommoinen surkeus.

16

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jagdpanther

      Jaa että ny saatiin selitys tolle sun sekopäisyydelles! Sä oot läträilly liikaa radioaktiivisten aineiden kanssa! En voi kyllä käsittää kuka helvetin hullu on päästäny sut kilometriä lähemmäs mitään radioaktiivista lähdettä...

      • Heh heh, sinähän tässä hullu ja susipelkuri olet. Ja äitisi vasta hullujen hullu on ja isoäitisi on niin hulluista hulluin ja mielipuolisista mielipuolisin sutta pelkäävä apina, jotta iljettävyydessään jo haiseekin hullulle. Koko sukusi haisee hullun sontahajulle ja niinhän ne vaan sontivatkin hädissään ja sutta pelätessään ympäriinsä ja sotkevat paikkoja. Raivohullut ja tyhmät pelkuriapinat saastuttavat jo olemassaolollaan tätä maailmaa. Roskasakkia, mikä joutaisi hullujen huoneelle, täysin eristetyksi tästä yhteiskunnasta.


      • Kirjoituksistasi voi
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Heh heh, sinähän tässä hullu ja susipelkuri olet. Ja äitisi vasta hullujen hullu on ja isoäitisi on niin hulluista hulluin ja mielipuolisista mielipuolisin sutta pelkäävä apina, jotta iljettävyydessään jo haiseekin hullulle. Koko sukusi haisee hullun sontahajulle ja niinhän ne vaan sontivatkin hädissään ja sutta pelätessään ympäriinsä ja sotkevat paikkoja. Raivohullut ja tyhmät pelkuriapinat saastuttavat jo olemassaolollaan tätä maailmaa. Roskasakkia, mikä joutaisi hullujen huoneelle, täysin eristetyksi tästä yhteiskunnasta.

        päätellä, että harrastat, tai ainakin haluaisit harrastaa ns. ulosteleikkejä.
        Haluaisitko tulla mukaan meidän setteihin?

        http://ranneliike.net/teema/suomen-homobaarit-...y-cafes-in-finland?cid=70

        Tunnut mukavalta, ymmärtäväiseltä ja järkevältä mieheltä.

        Pusi pusi.


    • jiduplbo

      Hydrogen- maailmankaikkeuden yleisimmän alkuaineen fuusiolla - ne on susianalyytikonkin alkuaineet ja yhdisteet tehty, sekä saman aineen fuusiolla elämän edellytykset ja yhdisteet sekä bioenergiat rakennettu, ehkä sielunkin syntyä hydrogeenin fuusiotuotteet liippaa.

      Kautta ihmisen historian, sutta pelkäävät ovat kokoontuneet turvaan kaupunkeihin, niin kuin itsekin s.analyysissasi paljastat.

      • Heh heh, Minähän tässä olen kierrellyt maamme syrjäseutuja kerätessäni aineistoa Susianalyysia varten ja haastatellut siellä asustelevia paskamöykkyjä. Minä tiedän noitten tolleroitten susipelon, haistan sen jo autossani ajaessani kohti määränpäätä. Hysteria on fiksun kannalta ajateltuna käsittämätöntä. Minä tässä tiedän mistä puhun. Einarin aivot ovat pehmenneet karvalakin sisällä helteellä ja pakkasella hirvittävän viinamäärän myötävaikutuksella. Lisäksi heikko perimä, eristätyneisyys, huono itsetunto, karmea ulkonäkö apinan naamoineen, paha haju, paskaset kamppeet, tyhmä ilme naamataululla ja niin edelleen ja niin edelleen. Tyhmyys on suorastaan ylitsepursuvaa. Sutta pelkäävän ihmisapinan naama on tosi huvittavan näköinen, he he he hi hi hi heh.

        Minä olen Fiksu. Siksi asun kaupungissa. Minä annan ylväitten petojen omalta osaltani rauhassa samoilla metsissä. Erämaat kuuluvat uljaille eläimille. Ihmissika pysyköön lestissään. Mutta tyhmä maalaistollero ei tätä tajua. Hän vaan paskoo ympäri maaseutuja ja ruikuttaa ja märisee susien kaameutta. Niin laiska ja rahaton tuommonen tollukka on, jotta perustaa omia kaatopaikkoja sinne sun tänne. Ja poroaslakkijuopot ovat kaikista pahimpia märisijöitä ja ruikuittajia.


      • Eiiihhh?!?!!!
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Heh heh, Minähän tässä olen kierrellyt maamme syrjäseutuja kerätessäni aineistoa Susianalyysia varten ja haastatellut siellä asustelevia paskamöykkyjä. Minä tiedän noitten tolleroitten susipelon, haistan sen jo autossani ajaessani kohti määränpäätä. Hysteria on fiksun kannalta ajateltuna käsittämätöntä. Minä tässä tiedän mistä puhun. Einarin aivot ovat pehmenneet karvalakin sisällä helteellä ja pakkasella hirvittävän viinamäärän myötävaikutuksella. Lisäksi heikko perimä, eristätyneisyys, huono itsetunto, karmea ulkonäkö apinan naamoineen, paha haju, paskaset kamppeet, tyhmä ilme naamataululla ja niin edelleen ja niin edelleen. Tyhmyys on suorastaan ylitsepursuvaa. Sutta pelkäävän ihmisapinan naama on tosi huvittavan näköinen, he he he hi hi hi heh.

        Minä olen Fiksu. Siksi asun kaupungissa. Minä annan ylväitten petojen omalta osaltani rauhassa samoilla metsissä. Erämaat kuuluvat uljaille eläimille. Ihmissika pysyköön lestissään. Mutta tyhmä maalaistollero ei tätä tajua. Hän vaan paskoo ympäri maaseutuja ja ruikuttaa ja märisee susien kaameutta. Niin laiska ja rahaton tuommonen tollukka on, jotta perustaa omia kaatopaikkoja sinne sun tänne. Ja poroaslakkijuopot ovat kaikista pahimpia märisijöitä ja ruikuittajia.

        Ei mahda mitään, susianalyytikko on ylivoimainen, ei löydy sille täältä haastajaa, kunnioitusta hänelle-. on se mestari,,,ei voi mitään


      • jiduplbo
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Heh heh, Minähän tässä olen kierrellyt maamme syrjäseutuja kerätessäni aineistoa Susianalyysia varten ja haastatellut siellä asustelevia paskamöykkyjä. Minä tiedän noitten tolleroitten susipelon, haistan sen jo autossani ajaessani kohti määränpäätä. Hysteria on fiksun kannalta ajateltuna käsittämätöntä. Minä tässä tiedän mistä puhun. Einarin aivot ovat pehmenneet karvalakin sisällä helteellä ja pakkasella hirvittävän viinamäärän myötävaikutuksella. Lisäksi heikko perimä, eristätyneisyys, huono itsetunto, karmea ulkonäkö apinan naamoineen, paha haju, paskaset kamppeet, tyhmä ilme naamataululla ja niin edelleen ja niin edelleen. Tyhmyys on suorastaan ylitsepursuvaa. Sutta pelkäävän ihmisapinan naama on tosi huvittavan näköinen, he he he hi hi hi heh.

        Minä olen Fiksu. Siksi asun kaupungissa. Minä annan ylväitten petojen omalta osaltani rauhassa samoilla metsissä. Erämaat kuuluvat uljaille eläimille. Ihmissika pysyköön lestissään. Mutta tyhmä maalaistollero ei tätä tajua. Hän vaan paskoo ympäri maaseutuja ja ruikuttaa ja märisee susien kaameutta. Niin laiska ja rahaton tuommonen tollukka on, jotta perustaa omia kaatopaikkoja sinne sun tänne. Ja poroaslakkijuopot ovat kaikista pahimpia märisijöitä ja ruikuittajia.

        Susianalyytikko
        21.5.2014 22:56: " blaablaa"

        Taas nähtiin , jälleen hän vahvisti väittämäni.


      • jiduplbo kirjoitti:

        Susianalyytikko
        21.5.2014 22:56: " blaablaa"

        Taas nähtiin , jälleen hän vahvisti väittämäni.

        Heh heh, tyhmän ja sutta pelkäävän apinan "vihjailuilla" ei ole mitään painoarvoa tässä maailmassa. Susianalyysista se oikea voima löytyy, myöskin turva reppanalle, joka itseään haluaa sivistää.


    • Mistähän tuo

      hullujenhuoneen kanta-asukki noita kuvaamiaan tapauksia löytää ? Meneeköhän lääkitys joskus ihan visioiksi asti ?

      • Jagdpanther

        Taitaa olla myöhäistä murehtia tuota enää... Analyytikon on hankala haastatella ketään ku se ei uskalla betonibunkkeristaan tulla koskaan ulos eikä sen ees tarvi ku äiti käy aina oven taakse tuomassa viikon eväät joiden voimilla se voi taas trollailla täällä.


      • Jagdpanther kirjoitti:

        Taitaa olla myöhäistä murehtia tuota enää... Analyytikon on hankala haastatella ketään ku se ei uskalla betonibunkkeristaan tulla koskaan ulos eikä sen ees tarvi ku äiti käy aina oven taakse tuomassa viikon eväät joiden voimilla se voi taas trollailla täällä.

        Minä en kehtaisi kenenkään äidistä puhua mitään, jos oma äitini olisi tyhmä, sutta pelkäävä apina. Sinun äitisihän on tyhmistä tyhmin ja hulluista hulluin sutta pelkäävä apina ja sinä kehtaat puhua toisten äidistä, koska olet itsekin mitä tyhmin ja yhtä hullu susipelkuri kuin äitisikin apinannaamoinesi ja tyhmyytesi takia olet ymmärrystä vailla oleva maalaishöynä.


      • Jagdpanther
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Minä en kehtaisi kenenkään äidistä puhua mitään, jos oma äitini olisi tyhmä, sutta pelkäävä apina. Sinun äitisihän on tyhmistä tyhmin ja hulluista hulluin sutta pelkäävä apina ja sinä kehtaat puhua toisten äidistä, koska olet itsekin mitä tyhmin ja yhtä hullu susipelkuri kuin äitisikin apinannaamoinesi ja tyhmyytesi takia olet ymmärrystä vailla oleva maalaishöynä.

        Olen tehnyt sinusta rikosilmoituksen ja tutkintapyynnön minuun ja äitiini kohdistamastasi herjaamisesta. POLIISI TUTKII. Oikeudessa tavataan, tämä oli viimeinen viestini sinulle täällä. Minua et rangaistuksetta nimittele.


      • Jagdpanther
        Jagdpanther kirjoitti:

        Olen tehnyt sinusta rikosilmoituksen ja tutkintapyynnön minuun ja äitiini kohdistamastasi herjaamisesta. POLIISI TUTKII. Oikeudessa tavataan, tämä oli viimeinen viestini sinulle täällä. Minua et rangaistuksetta nimittele.

        Oiski ollu mun lähettämä viesti... Anaalilyytikoll ei muutenkaan ole varaa huudella siellä, mä sentään elätän itteni ja äitiki asuu 250 km päässä toisin ku analilyytikko joka asuu äitinsä yläkerrassa :P


    • 18+18

      Taitaa susilyytikko olla äitisä iltatähti kun niin äitejä mainitsee.
      Vaihtaisit jo tuon kuluneen lp-levyn uuteen...vaikka usb-tikkuun....

    • Susianaaliperseestä

      Onneksi Susianalyytikko on niin selvä provoaja, että ei tarvitse ottaa tosissaan moista kirjoittelua.

    • -.-

      Susianaaliperseestä taisi olla oikeessa, koska susianaali ei oo vastannu tohon mitään

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      82
      5949
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2546
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2027
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1795
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1408
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1321
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1259
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe