Olen laittamassa pystyyn startup-yritystä ja tarvitsen talonrakentaja-duunareita.
Mitä puuttuu?
> duunarit
Koska opiskelen oikeustieteitä HY:llä, enkä oikeastaan osaa itse yhtään mitään, kysynkin siis täältä, mistä löytäisin duunareita työskentelemään joko
1) orjapalkalla
2) ilman palkkaa mutta tietyllä prosenttiosuudella yhtiön osakkeita?
Duunariorjan(lol) tärkein ominaisuus on oikea asenne
startup-yritys
4
330
Vastaukset
- Ehdottaja
Palkkaa oppisopimuksella, ei tarvitse prosenttiosuuksia jaella.
- kokemustaon
1)ota ammattiopistoista työharjoittelijoita jotka ovat valmistumassa, työllistä tukien avulla te-keskuksen avustuksella pitkäaikaistyöttömiä parikappaletta ammattimiehiä valvomaan ja opastamaan näitä harjoittelijoita.
2)ota liiviporukkaa mukaan firmaasi.- hommat hanskassa
Terve.
Oletko vielä kuulolla ketjun aloittaja?
Saattaisin kyetä järjestelemään sinun kaipaamasi asiat ja saada yrityksen toimimaan.
[email protected]
- startup-yritys
Opiskelet oikeustieteitä ja käytät ilmaisua "... laittamassa pystyyn startup-yritystä". Ymmärrätkö kuinka typerä se ilmaisu on? Rehellisyytesi on kuitenkin ihailtava, joten kurkkaapa FB:n fin-est ryhmään. Siellä on yllin-kyllin halpaa työvoimaa tarjolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3815410Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit151412- 105931
- 78831
- 50812
- 41803
Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss43789Haikeaa miten kaikki meni
Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.56787- 56774
Kuinka monesti olet itkenyt?
Kuinka monesti olet itkenyt kuluneen viikon aikana toisen ihmisen takia? Itse itken joka kerta, kun joku sanoo jotain i132773