Ylimieliset nuoret lääkärit ja hoitajat

kekkuli

Olin juuri leikkauksessa eräässä sairaalassa. Nukutuksesta herättyäni, oli huulessani aikamoinen patti, (hengitysputki laitettu erittäin rajusti?) mikä ei vielä kahdenkaan päivän päästä ollut laskenut.

Kävin vaivastani magneettikuvissa paria kuuukautta ennen josta näkyi selvästi, mikä mulla on vialla ja mikä pitäisi operoida, eikä ne todellakaan parane itsestään. Kuitenkin nämä tärkeimmät oli jätetty tekemättä, koska niitä tähystyksessä" ollut näkyvissä".

7

170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja miten

      mikään mitä kirjoitit sopii otsikossasi kuulutamaasi ylimielisyyteen?
      Ei kyllä hahmotu.

      • kekkuli

        Olin pyyhkinyt ko lauseen näemmä pois..
        Lääkärinä nuori jolle vein magneettilausunnon, josta selvisi voivojeni syyt...Ei edes vilkaissut paperia , vaan kysyi, olenko käynyt fysikaalisessa ja jumpannut? Hyvä, kun pystyin vaivoin työstäni varastossa selviämään...
        Sanoin etten ole, eikä se varmaankaan näihin jäsenten jänteiden repeämiin oikein auta?


      • Eli siis olkapääsi
        kekkuli kirjoitti:

        Olin pyyhkinyt ko lauseen näemmä pois..
        Lääkärinä nuori jolle vein magneettilausunnon, josta selvisi voivojeni syyt...Ei edes vilkaissut paperia , vaan kysyi, olenko käynyt fysikaalisessa ja jumpannut? Hyvä, kun pystyin vaivoin työstäni varastossa selviämään...
        Sanoin etten ole, eikä se varmaankaan näihin jäsenten jänteiden repeämiin oikein auta?

        on paskana. Tiedoksi vaan että olkapäiden revenneitä jänteitä ei läheskään aina leikata. Ei, sillä ei ole mitään tekemistä lääkärin "ylimielisyyden" kanssa vaan ihan yksinkertaisesti tutkimukset ovat osoittaneet että ilman leikkausta tulokset ovat lähes/ihan yhtä hyviä. Joten lääkärien tehtävä on harkita ja löytää ne jotka todennäköisesti hyötyvät eniten leikkauksesta. Tämä ei ole autojen korjaamista missä jos joku on rikki niin se pitää korjata. Voit tarkistaa käypähoitosuosituksista jos et usko.


    • Näin se vaan menee

      Minulla magneettikuvissa näkyi vikaa polvessa. Kun sitten jonotusajan jälkeen pääsin tähystykseen, polvelle ei voitu tehdä enää mitään. Kipujen jatkuessa, uuden jonotuksen jälkeen laitettiinkin tekonivel. Terveyskeskuslääkäri (iäkkäämpi) ei suostunut alkuaan laittamaan tutkimuksiin joten koko operaatio aloitettiin yksityispuolen kautta mutta loput julkisella.

      • Eli olit liian

        kärsimätön odottamaan.


      • Näin se vaan menee
        Eli olit liian kirjoitti:

        kärsimätön odottamaan.

        Enpä sanoisi itseäni kärsimättömäksi. Jatkuvia kipuja 5-6 vuotta, vuoden verran kävelykeppi päivittäin apuna. Magneettikuvissa löytyi irronnut kierukan pala ja loppuun kulunut nivel. Magneettikuvien oton jälkeen kesti pari vuotta ennen kuin laitettiin tekonivel täysin loppuun kuluneen povinivelen tilalle. Vai että vielä kärsimätön...


      • kekkuli
        Eli olit liian kirjoitti:

        kärsimätön odottamaan.

        No, miten sen nyt ottaa? Varastotyössä olevana, se työ ei tällaiselle kädelle sovi?!, ja 1v 5kk odotin, eikä siihen mennessä parantunut, huonommaksi tuli, yösräkyineen. Ja, nyt näillä mennään...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      327
      2742
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      89
      2045
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1600
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1144
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1012
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      973
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      940
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      873
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      832
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      734
    Aihe