Moi! Elikkä ongelmana nyt ollut se, että kun avaan skypen, ja aloitan puhelun kaverini(/kavereideni) kanssa, niin se puhelu pelaa ihan hyvin (tällöin olen siis siinä itse skype ''näkymässä'', eli skype päällimmäisenä auki). Ei siinä mitään, mutta kun lähden skype näkymästä (laitan siis esim. jonkun pelin pyörimään päälle, jota pelaan, ja skype puhelu jää sinne ''alle'', niin kavereideni ääni mykistyy, eivätkä hekään kuule minua. Ongelma ei tapahdu aina, mutta nykyisin melko useasti, joten se on todella ärsyttävää, toivottavasti joku teistä osaisi tarjota apua ongelmaan.
Omistan siis windows 8 käyttöjärjestelmän.
Kiitos avusta etukäteen!
Apua skypen kanssa?
ö aapisen laidalla
2
110
Vastaukset
- Saman oivaltanut
Kapasiteetti ei riitä, sulje vaan pelit ja keskity kavereihisi. Miks pitää pelata samaan aikaan?
- topicin aloittaja
Kyse ei ole siitäkään. Kun suljen pelit, ongelma pysyy. Eli siis ongelma toistuu, vaikka ei ole muuta kuin skype avoinna.
Ja vielä tuohon 'offtopicciin', että kaipa ne pelitkin hyvä päällä pitää kun yhdessä pelataan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S618020- 1334584
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.333887- 213208
- 232772
- 292727
- 512392
- 252210
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3952162- 322099