kun siellä viivakoodikin, joka vihdoin sinne tulee, toimii vain noilla öky-puhelimilla, joita en nyt ehdi ostella ja opetella, ja kun on tietokone kaikkine maksuineen, niin miksi vielä siihen sivuun kaikenlaista muuta härpäkettä hankkisin?
Aikaa kuluu tietsikallakin jo liian paljon.
Nordean käyttötilin korko menee 1.9. nollille, eli 0,00 %.Vuosikausia ovat pitäneet meidän isoa iliämme siellä aivan surkealla korolla, nyt vielä tämäkin.
Osaisiko joku neuvoa, mikä olisi edullinen
suomalainen pankki?
Haluaisin vaihtaa tilini pois Nordeasta johonkin suomalaiseen
6
127
Vastaukset
- Kaikille ei
sama pankki ole yhtä hyvä.
- En ole asiantuntija
Osuuspankki ja pienet Säästöpankit ovat kaiketi vielä suomalaisia. Mutta kaikki toiminta lienee joka pankissa suunnilleen saman suuntaista korkoineen, tili- ym. maksuineen ynnä verkkopankkiasioinnin yleistymisineen.
Vaikea muuten uskoa, että tilisi on iso, koska jos on, niin pankki tulee vastaan ja ehdottaa muita tapoja säilyttää rikkautensa vähän isommalla korolla kuin tilien korot ovat. Korkeakorkoisia määräaikaistilejä, rahastosäästämistä, j n e ...- Aloittaja'
Rahastoihin en enää mene, sillä olen vastuussa näistä rahoista enkä halua niiden häviävän.
Korkeakorkoisia eivät määräaikaistilitkään ole olleet, päinvastoin, ja kun korot ovat alhaalla, en ole pitkiin aikoihin sitoutunut siinä toivossa, että jospa korot alkaisivatkin nousta, sitten pysyisi se matala korko vain tililläni edelleen. Aloittaja' kirjoitti:
Rahastoihin en enää mene, sillä olen vastuussa näistä rahoista enkä halua niiden häviävän.
Korkeakorkoisia eivät määräaikaistilitkään ole olleet, päinvastoin, ja kun korot ovat alhaalla, en ole pitkiin aikoihin sitoutunut siinä toivossa, että jospa korot alkaisivatkin nousta, sitten pysyisi se matala korko vain tililläni edelleen.Jos rupeat s-pankin asiakkaaksi saat ainakin ilmaiset kortit ja bonuksia kaikista ostoksistasi. Pitää hyväksyä S-marketit, mutta olet itse omistaja.
- o¥o
Ruuneperi kirjoitti:
Jos rupeat s-pankin asiakkaaksi saat ainakin ilmaiset kortit ja bonuksia kaikista ostoksistasi. Pitää hyväksyä S-marketit, mutta olet itse omistaja.
Olen kyllä osakkeenomistaja S-kaupassa,
ja myös S-debit-kortilla maksan aina, siitähän saa maksutapaetuakin hiukan,
kun taas Cittarissa kai joutuu pankkikortin käytöstä
jotain pientä maksamaan. - o¥o
o¥o kirjoitti:
Olen kyllä osakkeenomistaja S-kaupassa,
ja myös S-debit-kortilla maksan aina, siitähän saa maksutapaetuakin hiukan,
kun taas Cittarissa kai joutuu pankkikortin käytöstä
jotain pientä maksamaan.Vähän rasittavaa uudenkin, siis S- pankin, tunnusten opettelu.
Nordean nyt hallitsee kuitenkin.
Mut kai se on jaksettava sekin, pankeissa ei enää tehdä mitään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409