Joo siis kaikki GTA IV n ja RDRn omistajat tänne juttelemaan!
Esim. Kummasta tykkäätte enemmän, mitä IVssä on mitä RDärrästä puuttuu tai toisinpäin yms...
Tai näistä molemmista erikseen! Itse omistan molemmat, GTAssa oon jo sen verran pitkällä, että mul on kaikki saaret auki ja neljä kotia käytössä ;) tunnen IVn aika hyvin, voi kysellä juttuja, mut Red Deadissa oon ihan alussa ja oon kyl googlannu ja kattonu videoit yms. Mut jos joku vois viel niitä cheattejä kertoo ja niitä salaisia kans :)
Mut tänne kaikki juttelee!
GTA Iv ja Red Dead Redemption-jutustelua!
4
83
Vastaukset
- taahwis
Siis eikä :DD:D:D Mä tykkää enemmä GTA IV, mä oon siin saanu kaikki tehtävät läpi ja oon tutkinu siitä easter eggejä :D
Esim. kummitustalossa kävin jossa kuuluu huutoja "get outta here"- Waahtis )))
Jos GTA IVssä on kummitustalo, niin tarkoitat luultavasti kolmannella saarella olevaa vanhaa limutehdasta, joka on strippiklubin lähellä ;)
Jos siellä ampuu, niin kuulee strippiklubin vartijan äänen: "Please leave!!" - myytimies
Waahtis ))) kirjoitti:
Jos GTA IVssä on kummitustalo, niin tarkoitat luultavasti kolmannella saarella olevaa vanhaa limutehdasta, joka on strippiklubin lähellä ;)
Jos siellä ampuu, niin kuulee strippiklubin vartijan äänen: "Please leave!!"Niin ekan kerran kun menin sinne niin säikähin kun se vartia huusi "please leave" niin sitten tajusin että se oli se vartia.
- Waahtis ))
myytimies kirjoitti:
Niin ekan kerran kun menin sinne niin säikähin kun se vartia huusi "please leave" niin sitten tajusin että se oli se vartia.
Joo on ihan hyvä tajuta et se on se vartijakumuutenseeioissevartijakujosseonsevartija ja ku se on se vartija.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602007Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661688Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411367Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2321313Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391179- 1281155
- 801135
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3171085IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3421082