Ryanairin uudet nettisivut

Repe88

Varasin tauon jälkeen jälleen lennot Ryanairilta ja täytyy sanoa, että yhtiön uudet nettisivut ovat todella hyvät, erityisesti varaussysteemi. Hintojen vertailu on helppoa ja heti alusta pitäen ilmoitetaan kokonaishinta. Lisäksi varausprosessin aikana tyrkytetään paljon vähemmän lisäjuttuja kuin monella muualla lentoyhtiöllä nettimatkatoimistoista puhumattakaan, jotka ovat vihoviimeisiä. Ryanairilla kaikki lisäpalvelut on helppo ohittaa.

Toisaalta, jos esim. haluaa varata etukäteen istumapaikan koneessa, hinta on Keski-Euroopan lennoilla van 5 euroa, Etelä-Euroopan lennoilla 10 euroa. Istumapaikan saa maksutta lähtöselvityksen yhteydessä, mutta aika suosittua vaikuttaa olevan tuo paikkojen ennakkovaraus, Varausta tehdessäni huomattava osa paikoista oli jo myyty, vaikka lentoni on vasta heinäkuussa.

Lisäksi Ryanair on muuten löysänmyt läsimatkatavarasäädöksi. Peräti 10 kilon käsimatkatavaran lisäksi saa nyt olla erillinen pieni käsilaukku.

Odotan mielenkiinnolla heinäkuista lentoani. Tuttavat ovat kertoneet, että Ryanair on viime aikoina parantanut merkittävästi monessa asiassa. Itse olen aina ollut tyytyväinen Ryanairin palveluun, mutkattomuuteen, tehokkuuteen ja täsmällisyyteen.
En yhtään ihmettele, että Ryanair on Euroopan suurin lentoyhtiö,

3

360

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suurinko...

Millä mittareilla mitattuna FR on muka Euroopan suurin lentoyhtiö? Se on kyllä Euroopan suurin halpalentoyhtiö.

• 7+18

Euroopan suurin lentoyhtiö matkustajamäärillä mitattuna.

• 10+13

Kakkonen, jos kaikki Lufthansa-liittolaiset lasketaan yhteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2240
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      853
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      825
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      806
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      531
      749
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      75
      674
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      600
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe