Varasin tauon jälkeen jälleen lennot Ryanairilta ja täytyy sanoa, että yhtiön uudet nettisivut ovat todella hyvät, erityisesti varaussysteemi. Hintojen vertailu on helppoa ja heti alusta pitäen ilmoitetaan kokonaishinta. Lisäksi varausprosessin aikana tyrkytetään paljon vähemmän lisäjuttuja kuin monella muualla lentoyhtiöllä nettimatkatoimistoista puhumattakaan, jotka ovat vihoviimeisiä. Ryanairilla kaikki lisäpalvelut on helppo ohittaa.
Toisaalta, jos esim. haluaa varata etukäteen istumapaikan koneessa, hinta on Keski-Euroopan lennoilla van 5 euroa, Etelä-Euroopan lennoilla 10 euroa. Istumapaikan saa maksutta lähtöselvityksen yhteydessä, mutta aika suosittua vaikuttaa olevan tuo paikkojen ennakkovaraus, Varausta tehdessäni huomattava osa paikoista oli jo myyty, vaikka lentoni on vasta heinäkuussa.
Lisäksi Ryanair on muuten löysänmyt läsimatkatavarasäädöksi. Peräti 10 kilon käsimatkatavaran lisäksi saa nyt olla erillinen pieni käsilaukku.
Odotan mielenkiinnolla heinäkuista lentoani. Tuttavat ovat kertoneet, että Ryanair on viime aikoina parantanut merkittävästi monessa asiassa. Itse olen aina ollut tyytyväinen Ryanairin palveluun, mutkattomuuteen, tehokkuuteen ja täsmällisyyteen.
En yhtään ihmettele, että Ryanair on Euroopan suurin lentoyhtiö,
Ryanairin uudet nettisivut
Repe88
3
298
Vastaukset
- suurinko...
Millä mittareilla mitattuna FR on muka Euroopan suurin lentoyhtiö? Se on kyllä Euroopan suurin halpalentoyhtiö.
- 7+18
Euroopan suurin lentoyhtiö matkustajamäärillä mitattuna.
- 10+13
Kakkonen, jos kaikki Lufthansa-liittolaiset lasketaan yhteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?901757- 851242
- 1101123
- 71954
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 47741
- 36732
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47681- 33663