Älkää sitten luulko minua epäisänmaalliseksi... Vanha video sopii nykyaikaan...
http://www.youtube.com/watch?v=gjKxsoHPoUE
VENÄJÄ LOUKKASI SUOMEN ILMATILAA!
14
205
Vastaukset
Luultavasti kyse oli Venäjän merivoimien koneesta.
Juu. Kaikki ovat nyt liittymässä Natoon ja aivan liru housussa... Ilmatilaloukkauksia on muistaakseni sattunut ennenkin... Kaipa Venäjä keksisi jotain järkevämpää ja ovelampaa, jos se nyt Suomeen haluaisi hyökätä.
Kyllä näitä tulee joku kymmenen kappaletta vuodessa. Voihan se olla, että kyseessä on ollut puhdas vahinko?
kiekkoilija94 kirjoitti:
Kyllä näitä tulee joku kymmenen kappaletta vuodessa. Voihan se olla, että kyseessä on ollut puhdas vahinko?
Sitä minäkin epäilen. Venäjällä ei välttämättä ole aina edes kunnollisia karttoja, kuten huomaamme videon karttapallosta...
kurpizza kirjoitti:
Sitä minäkin epäilen. Venäjällä ei välttämättä ole aina edes kunnollisia karttoja, kuten huomaamme videon karttapallosta...
Tietenkin tästä tulee iso haloo, kun ISO PAHA VENÄJÄ loukkasi Suomen ilmatilaa. :D
kiekkoilija94 kirjoitti:
Tietenkin tästä tulee iso haloo, kun ISO PAHA VENÄJÄ loukkasi Suomen ilmatilaa. :D
"...Suomi ja pysyy Suomena!"
"Kyllä se varmasti pysyykin, kun ei tuolta kärpäsen jätöksen alta kukaan sitä löydä.."
XD
Spede show
kiekkoilija94 kirjoitti:
Legendaarinen! R.I.P. Spede Pasanen :(
Spede on kuollut, Martti Syrjä ja Allu Tuppurainen ovat myös aika vanhoja... Mitä meille jää heidän jälkeensä? Robin, Isaac ja Antti Tuisku?
kurpizza kirjoitti:
Spede on kuollut, Martti Syrjä ja Allu Tuppurainen ovat myös aika vanhoja... Mitä meille jää heidän jälkeensä? Robin, Isaac ja Antti Tuisku?
Niin, kyllä Spede kääntyisi haudassaan ,jos tietäisi, mitä paskaa meille nykypäivänä syötetään.
kiekkoilija94 kirjoitti:
Niin, kyllä Spede kääntyisi haudassaan ,jos tietäisi, mitä paskaa meille nykypäivänä syötetään.
Meinaako että jäisi vain kääntymiseen. Kaivautuisi ylös ja sitten meillä olisi zombi-spede!
kurpizza kirjoitti:
Meinaako että jäisi vain kääntymiseen. Kaivautuisi ylös ja sitten meillä olisi zombi-spede!
Jaa The Walking Dead- tyyliin? Kelpais.
kurpizza kirjoitti:
Spede on kuollut, Martti Syrjä ja Allu Tuppurainen ovat myös aika vanhoja... Mitä meille jää heidän jälkeensä? Robin, Isaac ja Antti Tuisku?
Älkää unohtako lukuisia uusia nuorisokakkoja! Kuten toi matias dissaa, täyttä paskaa. Sitten nää huorat vlogaajat vie käy: "älkää dissatko tätä pikku jonnea, jonka pitäisi viälä syödä muurahaisia."
Kaikkea paskaa ne keksivätkin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 76590
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437