Tykkää(kö) tytöt homopojista?

Sama asia kun joku kysyy tykkääkö tytöt mopopojista, mopopojat nussii mopoja homopojat homoja. Tytöt tykkää hetero pojista.

26

260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ebinspurdospärdöö

      Tais unohtua es.

    • Eiks tytöil oo tää perus et kaikki hyvännäköset jätkät on joko varattuja tai homoja?

      • Yeps. Aivan näin.

        Homoissa ei ole minulle ongelmaa, mutta hintahtavat ihmiset ilettää... Olen pahoillani.


      • kurpizza kirjoitti:

        Yeps. Aivan näin.

        Homoissa ei ole minulle ongelmaa, mutta hintahtavat ihmiset ilettää... Olen pahoillani.

        Aate on siis siinä, että molempaakaan lahkoa ei kiinnosta tytöt. Mopo poikia kiinnostaa vain mopot ja homoja miehet. Ja sit viel ne jotka ottaa tytön vaan sen takia, et voi leuhkia sillä, vaikka GTA V on niille paljon tärkeempi asia.

        Ps. Runkkaus ennätys 5kertaa 5-10MIN tauoil, joo on tylsää!


    • järkevä

      Miksi pitää aina puhua homoista? Eikö se ala käydä jo tylsäksi? Antaa homojen elää homon elämäänsä ja pulistaan jostain järkevämmästä, vaikkapa Descartesin kartesiolaisesta dualismista.

      • Ai mistä?


      • järkevä
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        Ai mistä?

        ks. Wikipedia


    • Tyttö voi tykätä pojasta, joka nussii mopoja. (Vaikkei se mopopoika sitä tarkoitakaan.)
      Tyttö voi myös pitää homppeleista.
      Ja ajattele Rainbowdash! Tytöt voivat yllätys yllätys tykätä myös pojista, jotka runkkaavat poneille, joten jätä meidät tänne sekoilemaan ja lähde metsästämään itsellesi naista. Saas nähdä, saatko ketään.

      • minkä ihmeen takia? Onhan minulla jo ocean?


      • olen raipparin puolella ja se ei edes ole vaikeeta saada tyttöä vaikka on ponirunkku minäkin sain heti kun vain yritin



        Ps se tyttö on iha normaali


      • fluttershy-yey kirjoitti:

        olen raipparin puolella ja se ei edes ole vaikeeta saada tyttöä vaikka on ponirunkku minäkin sain heti kun vain yritin



        Ps se tyttö on iha normaali

        (Minulla on selvästi VeHin syndrooma...)

        Korppi??


      • kurpizza kirjoitti:

        (Minulla on selvästi VeHin syndrooma...)

        Korppi??

        muute mikä on VeHin syndrooma



        Ps mä kävin korkeasaares ja näin kormpin siellä


      • fluttershy-yey kirjoitti:

        muute mikä on VeHin syndrooma



        Ps mä kävin korkeasaares ja näin kormpin siellä

        VeH on yksi epäluuloinen suolistolainen.

        Häkissä vai vapaana? Sinnekö meidän vakkari on kadonnut?


      • kurpizza kirjoitti:

        VeH on yksi epäluuloinen suolistolainen.

        Häkissä vai vapaana? Sinnekö meidän vakkari on kadonnut?

        aaa no se selittääki



        Ps iha häkissä se oli


      • fluttershy-yey kirjoitti:

        aaa no se selittääki



        Ps iha häkissä se oli

        VeHille pitäsi kertoa, että Korppi on korkeasaaressa...


      • kurpizza kirjoitti:

        VeHille pitäsi kertoa, että Korppi on korkeasaaressa...

        Korppi on saatava ulos Korkeasaaresta! Eihän hän voi pelata roolipeliä siellä!


      • assassin kirjoitti:

        Korppi on saatava ulos Korkeasaaresta! Eihän hän voi pelata roolipeliä siellä!

        Kirjoita sinä suolistotarina pelastusoperaatiosta!


      • kurpizza kirjoitti:

        Kirjoita sinä suolistotarina pelastusoperaatiosta!

        Mielenkiintoinen idea...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Mielenkiintoinen idea...

        Joillakin sitä inspiraatiota riittää...


      • kurpizza kirjoitti:

        Joillakin sitä inspiraatiota riittää...

        Kuten?


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Kuten?

        Kuten mitä? Jos väännän rautalankaa enemmän, se katkeaa...


      • assassin kirjoitti:

        Korppi on saatava ulos Korkeasaaresta! Eihän hän voi pelata roolipeliä siellä!

        Niin, VeH ei ole tyytyväinen, kun on jo niin pitkään ollut poissa tai siis harventunut aktiivisuus. :( Ja muuten kohta on kesäloma ja se merkitsee sitä, että Korppi™ sanoi lähtevänsä kesälomalle.


    • "olen raipparin puolella ja se ei edes ole vaikeeta saada tyttöä vaikka on ponirunkku minäkin sain heti kun vain yritin

      Ps se tyttö on iha normaali "

      Raippari ei ole ottanut muita puolia, kuin sen, että eräs täällä oleva keskustelu on huono ja sen, että ei hanki naista oikeassa elämässä. Turha siis ottaa "hänen puoltaan". (Haistatko vittuilun maun?)

      Niin minähän sanoin. Ei oo edes vaikeeta saada tyttöä, vaikka nussisikin mopoja tai olisi homppeli. (Jälkimmäinen muuten ei haluisi tyttöä.) Niin kuin myös ponirunkku voisi saada naisen. DHJAH!

      • ooce

        Raipparila se vaan käsi käy ;D

        Mie oon nähny korpin mehtäsä usiampaan kertaa :p

        ocean--


      • ooce kirjoitti:

        Raipparila se vaan käsi käy ;D

        Mie oon nähny korpin mehtäsä usiampaan kertaa :p

        ocean--

        Mistä tiädät että se on oikea korppi? Oikealla korpilla on hitler- viikset.

        https://www.youtube.com/watch?v=8ZRfwoEsr54


    • motari

      Yhdelkää teist ei voi olla naista sen huomaa nii nörtistä nii nörtistä keskustelust. Ja noh... ponirunkkari onki eri juttu. Mut pointti on siin, et panin viime yönä kolmee naista samaa aikaa ja et vitti oli työtä! Olen nytsitte astetta ilosempi eikä vierotuskaa tunnu nii pahalle! Hankkikaa naiset hyvä luoja!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe