olisin kiinnostunut seuraavista merkeistä koiralleni;
- Jahti Vahti
- HauHau
- Brit Care.
onko kellään kokemusta noista merkeistä?
Nuo kiinnostaa siksi, että niitä saa helposti lähelllä olevista liikkeistä eikä oo hirveen hintasia´.
mikähän näistä olisi "hyvä " merkki ????
7
351
Vastaukset
- 18+11
Itellä seuraavat tiedot:
- j&v :ssa oli vähän aika sitten ongelmia koostumuksessa, koirat heitti ripulille, kieltäytyi syömästä ruokaa, kakka oli vihreää. Ennen tätä oli kuulemma laadukas ruoka, en tiiä onko ongelmat poistuneet. Virhe koski kana-riisi (?) makua.
- hauhau: markettiruuaksi hyvä, eläinkaupat myy silti laadukkaampia. Toinen koirani syö hh:ta, olen ollut tyytyväinen ja samoin koira. Kakka on normaalia ja tulee kerran päivässä, koira laihtui normaalipainoon tähän ruokaan vaihtamisen jälkeen, mikä oli hyvä juttu. Koiralle maistuu.
- brit care: ei omia kokemuksia, tiiän vaan että mustijamirri myy, ja moni on merkkiä kehunut.- 18+11
Että itse noista syöttäisin mieluiten brit carea, luotto siihen on korkein, vaikka hh:ta meillä syödäänkin
- hh1
18+11 kirjoitti:
Että itse noista syöttäisin mieluiten brit carea, luotto siihen on korkein, vaikka hh:ta meillä syödäänkin
hh ja britcare suurinpiirtein samoja ruokia, ainaskin kun vertaa niitä vitamiinien yms suhteen !
- voi rämä
hh1 kirjoitti:
hh ja britcare suurinpiirtein samoja ruokia, ainaskin kun vertaa niitä vitamiinien yms suhteen !
ittekin mietin mitä ruokaa ostais koiralle ja alan näitä kirjotuksia luettua kallistua tuon hauhaun puoleen. jahti vahti on muuten ollut ok, mutta jos siitä tosiaankin tulee noin paljon mitä ongelmia mitä ihmiset sanoo niin ei kiitos ! harmi sinänsä, olis hyvin saatavilla ja edullista hinnaltaan.
- 18+11
voi rämä kirjoitti:
ittekin mietin mitä ruokaa ostais koiralle ja alan näitä kirjotuksia luettua kallistua tuon hauhaun puoleen. jahti vahti on muuten ollut ok, mutta jos siitä tosiaankin tulee noin paljon mitä ongelmia mitä ihmiset sanoo niin ei kiitos ! harmi sinänsä, olis hyvin saatavilla ja edullista hinnaltaan.
En tiedä onko jv:ssa enää niitä ongelmia, ongelma oli tietyssä tuote-erässä. Voi olla jo hävinnyt, muutenhan ko. ruokaa on kehuttu. Epäluottamusta herätti vaan sekin, että samaan aikaan kun jv:ssa oli tuo laatuongelma, mainosti valmistaja sekä sivuillaan että muuten, laadukasta koiranruokaa. Sen SIJAAN, että olisi kyseisen kanariisin vetänyt pois myynnistä niin kauaksi aikaa että laatu saadaan kuntoon. Tämänkään takia en itse sitä edes harkitsisi, tahransa ovat tehneet jo minun mielessäni pysyviksi.
- 555
hh1 kirjoitti:
britissä ei ole maissia. maissi sulaa huonosti joten siitä miinusta
- kesksutelu
paras varmaan antaa hh:ta ja lihaa lisäksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu1197585Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2467503K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1455183Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1464877PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *504603Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko904292Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta1194113- 1641861
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.91639Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell2741510