Jooeli jos on kysyttävää kysykää :D
Olen Uusi :D
39
<50
Vastaukset
Kuinka päädyit tänne? Milloin päädyit tänne? Mitä ajattelet vakkarijärjestelmästä?
- höööö
Mikä rekisteröitymisbuumi nyt on koittanut? Ethän sinä tietenkään muista tiedä, mutta mikä sai sinut innostumaan tästä palstasta ja rekisteröitymään?
Varmaankin se ettei muualla ole kuin vaan ihan paskaa seuraa, mistäs sitä ikinä tietää onko täälläkin paskaa seuraa, vai jotai hulluja ja mielisairaita pedofiileja ja raiskaajia
xslim_shadyx kirjoitti:
Varmaankin se ettei muualla ole kuin vaan ihan paskaa seuraa, mistäs sitä ikinä tietää onko täälläkin paskaa seuraa, vai jotai hulluja ja mielisairaita pedofiileja ja raiskaajia
Mie en ihte ole koskaan älynnyt epäillä puhuvani jammusetien kanssa. Ehkä siksi, etteivät sellaiset tuskin kiinnostuisi minusta.
icepicked kirjoitti:
Mie en ihte ole koskaan älynnyt epäillä puhuvani jammusetien kanssa. Ehkä siksi, etteivät sellaiset tuskin kiinnostuisi minusta.
Hah, mistäs sinä ikinä tiedät
xslim_shadyx kirjoitti:
Hah, mistäs sinä ikinä tiedät
En ole ns. tyypillinen uhri. Ette tiedä sukupuoltani, en ole rahankipeä, en ole sopimassa tapaamista ensimmäisen ruudulle osuvan kanssa, en etsi panoseuraa enkä muutakaan suhdetta, enkä ole muutenkaan kiinnostunut seurustelusta ynnä muusta.
icepicked kirjoitti:
En ole ns. tyypillinen uhri. Ette tiedä sukupuoltani, en ole rahankipeä, en ole sopimassa tapaamista ensimmäisen ruudulle osuvan kanssa, en etsi panoseuraa enkä muutakaan suhdetta, enkä ole muutenkaan kiinnostunut seurustelusta ynnä muusta.
Ei se silti sinusta sen huonompaa raiskattavaa tee
xslim_shadyx kirjoitti:
Ei se silti sinusta sen huonompaa raiskattavaa tee
Taasko te alatte puhua tästä?! Tukija raiskautti meidät molemmat jo kerran ruåttalaisten toimesta.
icepicked kirjoitti:
Taasko te alatte puhua tästä?! Tukija raiskautti meidät molemmat jo kerran ruåttalaisten toimesta.
*Suomen ruotsalaisten Sahlbergien aatelissuvun toimesta.
israelin-tukija kirjoitti:
Will the Real Raper please stand up?
israelin-tukija kirjoitti:
Vielä pahempi! Ai että ihan koko suku oli paikalla. Toivotaan siis, että niin suku kuin sen välineetkin olivat pieniä... Toipuminen tulee ottamaan koville.
Älkääkä yhtään loukkaantuko, huumori on paras keino käsitellä vaikeita asioita.icepicked kirjoitti:
Vielä pahempi! Ai että ihan koko suku oli paikalla. Toivotaan siis, että niin suku kuin sen välineetkin olivat pieniä... Toipuminen tulee ottamaan koville.
Älkääkä yhtään loukkaantuko, huumori on paras keino käsitellä vaikeita asioita.Kirjoitin kertomuksen loppuun;
"Älkää itkekö Trotskin puolesta, sillä hän onnistui hoitamaan itseään psykologian avulla takaisin normaalitilaan..."
Paikalla oli noin 13 henkilöä ainoastaan...israelin-tukija kirjoitti:
Kirjoitin kertomuksen loppuun;
"Älkää itkekö Trotskin puolesta, sillä hän onnistui hoitamaan itseään psykologian avulla takaisin normaalitilaan..."
Paikalla oli noin 13 henkilöä ainoastaan...Ei vieläkään tunnu normaalilta, jos tiedätte, mitä tarkoitan. Joskus on vaikeaa uskoa, että sie olet uskovainen, ja vieläpä (ex)lahkolaissuuntautunut.
Hmmm.... Tuli varmaan niin tylsää että suoliston pimeimpään osaan piti ahtautua
Onhan siitä jo aikaa, mut rekisteröidyin joku aikaa sitten
Nii i. Jännä juttu kyllä......Aika monta uutta käyttäjää epäilyttävää..
- sdasfsdads
Nyt turpa kiinni oikeesti rainbow
xslim_shadyx kirjoitti:
SINÄ ponirunkkari olet epäilytävä raiskaaja
ei se viel oo ketää raiskannu..... vai onko o.O
Ps kukaan ei tiedä edes raipparifluttershy-yey kirjoitti:
ei se viel oo ketää raiskannu..... vai onko o.O
Ps kukaan ei tiedä edes raippariTodellaki se on raiskannut
xslim_shadyx kirjoitti:
Olet sinä
ouuu siinä tuli paha
Ps en mitenkään viitannut sarkasmiin enkä raipparin tekstiin tyhmä vai vammanen(mikä ikinä onkaa)rainbowdash120 kirjoitti:
N,oup. Jonneja taas täällä hillumassa.
Mistäs sinä tiedät, olenko jonne?
rainbowdash120 kirjoitti:
N,oup. Jonneja taas täällä hillumassa.
eN si sanonu shylle vaan slim _shadypelllelle
rainbowdash120 kirjoitti:
eN si sanonu shylle vaan slim _shadypelllelle
Minä mikää pelle ole.
Oot kyllä ERITTÄIN tietämätön ellet tiedä kuka on Slim Shady
Raippari hiljeni xD
kiekkoilija94 kirjoitti:
Kunhan et varasta nassen viinoja niin pärjäät hyvin. :)
Harmi, varastin jo.
Tuskin se mitään huomasixslim_shadyx kirjoitti:
Harmi, varastin jo.
Tuskin se mitään huomasiVeikkaan, että nasse-setä on hyvin, hyvin vihainen...
kiekkoilija94 kirjoitti:
Veikkaan, että nasse-setä on hyvin, hyvin vihainen...
Mutta Shady on hyvin, hyvin iloinen...
- VeH.
xslim_shadyx kirjoitti:
Mutta Shady on hyvin, hyvin iloinen...
AAAARGH!!!!! No joo tervetuloa, jos oikeasti olet uusi. Miten päädyit tänne? :) Ja te muut, uskotteko oikeasti tuohon vai esitättekö sitä? (epäilys(tietäjät tietää))
VeH. kirjoitti:
AAAARGH!!!!! No joo tervetuloa, jos oikeasti olet uusi. Miten päädyit tänne? :) Ja te muut, uskotteko oikeasti tuohon vai esitättekö sitä? (epäilys(tietäjät tietää))
Olen uusi?
Tylsyyden tuomana tulinxslim_shadyx kirjoitti:
Olen uusi?
Tylsyyden tuomana tulinKukaan ei osaa olla epäilemättä
- motari
Epäilen sua impotentiks jonneks joka on just kuullu suomikaksnelosest ja menny kaverinsa kännykäl sinne. Laitan viestii sit aamul et älä kilju jengis mukanan tääl: "served served served!!!" Niiku joku saamaton pimpero
- motari
Ja mit vittuu? Rd oikeesti? Mä pidin sua hyvän tyyppin
1 minä EN ole jonne
2 Ihan OMALLA kännykälläni täällä olen
3 Eikö KUKAAN osaa olla epäilemättä?
4 olen pyörinyt tällä rekisteröimättä AINAKIN puoli vuottaei helvetti soikoon. Nyt alko jo vähä vitutt@maan ku täällä ei osata olla kunnolla
PS. Käyttäydyn yhtä paskasti teitä kohtaan, miten te kohtelette minua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894230
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032383Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?342358Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell972134Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281907- 321895
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91587Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881550- 291548
- 751314