Äiti synnytti noin puoli vuotta sitten terveet ihanat poikaset, jotka saivatkin jo omat kodit. Uusilta omistajilta on tullut paljon kuvia ja ovat kertoneet miten hyvin niillä menee. :)
Pidin yhden poikasista, koska se oli aina niin jäljessä, sillä on ihanin luonne ikinä, seurallinen, höpöttäjä, aina mukana touhuissa ja niin ylienerginen!
Tosin olen jo kauan miettinyt, miksi sillä on toinen korva pienempi kuin toinen?
Lisäksi joskus leikatessani sen kynsiä, huomasin sillä olevan vasemmassa taka-tassussa ylimääräinen "varvas" ???????
Jalka ei ole hankaloittanut elämää, turkki on aivan upea ja aina niin ihanan tuoksuinen verrattuna noihin muihin haisukasoihin ja se on jokaisen ihmisen ja kaverin suosikkimarsu.
Mutta onko tämä marsu nyt kumminkin ihan okei, että ei tartte viedä lääkäriin tai muuta, jos se muuten on ollut pirtein, seurallisin ja ihanin marsu mikä minulla on koskaan ollut?
Marsu syntynyt vammaisena?
Marsuäiti
0
64
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614428KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523291Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?552560Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492554- 1102285
- 241893
- 241681
- 301626
- 1691540
- 361275