Tunteeko kukaan Alanyasta???!!

melike

Moi kaikille!

Tunteeko kukaan Alanyasta hotelli Sifalarista semmoista miestä, kun Harun (Marco)???!
Se on ravintola päällikkönä siellä..=)!
Mä olen tuntenut sen 1998 vuodesta lähtien ja se on aivan ihana..=)

34

7075

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • just mee

      hmm...
      olen ollut kyseisessä hotellissa vuosi sitten ja tutustun ystävääsi marcoon...
      tosi mukava ja sympaattinen mies, sitä en kiellä...
      mut luuletko hänen olevan uskollinen sulle?!
      mulle itselleni häneltä ei tullut mitään ehdotuksia mutta kaverilleni sitäkin enemmän...taisivat ollakkin yhdessä...

      aika jännä...

      • melike

        Tiesikö kaverisi että Marcolla on kihlattu suomessa ja tulee suomeen mun luokse täs kuussa..??
        En jaksa oikein uskoa että hän tekisi niin.. Siis Harun..
        Moni turisti joka on ollut siellä sifalarissa, niin sanoivat että ei vikittele siel muita, koska sil on kihlattu suomessa..!
        Ja näihinkin ihmisiin olen tutustunut tän suomi24:n kautta..=)


        -Melike-


      • just mee
        melike kirjoitti:

        Tiesikö kaverisi että Marcolla on kihlattu suomessa ja tulee suomeen mun luokse täs kuussa..??
        En jaksa oikein uskoa että hän tekisi niin.. Siis Harun..
        Moni turisti joka on ollut siellä sifalarissa, niin sanoivat että ei vikittele siel muita, koska sil on kihlattu suomessa..!
        Ja näihinkin ihmisiin olen tutustunut tän suomi24:n kautta..=)


        -Melike-

        no mulle ei kertonut mutta ystävälleni sanoi että hänellä on ystävä suomessa jonka kanssa on vakavissaan...

        toivottavasti puhumme nyt kuitenkin samasta henkilöstä ettei tule väärinkäsityksiä.. mutta tietääkseni hotellissa ei ole muita marcoja?

        mielestäni marco vaikutti melko samanlaiselta kuin muutkin miehet siellä.. tietääkseni hän ei kuitenkaan mennyt ystäväni kanssa sen pidemmälle mutta jotain vikittelyä ja virityksiä oli...

        ja kyllähän hän soi maukkaan hymynsä monelle tytölle siellä...


    • -Laura-

      Minä ainakin tunnen Marcon, ollaan oltu jonkunlaisessa yhteydessä siitä asti kun tulin Alanyasta. Olin siellä viime keväänä. :)

      Marco kertoi kyllä mulle tässä vähän aikaa sitten tyttöystävänsä jättäneen hänet, outoa.. Ja oikeaksi nimekseen Ilkay.. Oikein mukavalta ihmiseltä vaikuttaa, mutta voikohan siihenkään sitten luottaa..?

      • melike

        Joo sen oikea nimi on ilkay..
        Ei me olla erottu.. Yhessä ollaan ja meillä on lapsi sekä ollaan kihloissa..=)!
        Hän on tulossa mun luokse tässä kuussa ja me mennään naimisiin!!
        Me ollaan oltu yhdessä -98 vuodesta lähtien..=)!
        Et silleen..

        Mut pistä mulle toki s-postia jos haluut jutella lisää..

        [email protected]

        -Melike-


      • tyttö
        melike kirjoitti:

        Joo sen oikea nimi on ilkay..
        Ei me olla erottu.. Yhessä ollaan ja meillä on lapsi sekä ollaan kihloissa..=)!
        Hän on tulossa mun luokse tässä kuussa ja me mennään naimisiin!!
        Me ollaan oltu yhdessä -98 vuodesta lähtien..=)!
        Et silleen..

        Mut pistä mulle toki s-postia jos haluut jutella lisää..

        [email protected]

        -Melike-

        hassua... profiilissasi lukee että olt yh äiti =)
        oikeesti...mä en tajuu miten voit vain sinisilmäisesti luottaa häneen. en luottaisi turkkilaiseen vaikka hän asuisi luonani ja tietäisin hänen tekemisesnsä puhumattakaan siitä että hän asuisi ja työskentelisi turistikohteessa ja minä suomessa....
        olit varsin nuori vuonna -98..haloo
        ja lapsikin vielä...
        voih... mihin tää maailma on menossa...?!

        noh...muuttaako adoniksesi takaisin turkkiin kun menette naimisiin? =)


      • mikä juttu
        tyttö kirjoitti:

        hassua... profiilissasi lukee että olt yh äiti =)
        oikeesti...mä en tajuu miten voit vain sinisilmäisesti luottaa häneen. en luottaisi turkkilaiseen vaikka hän asuisi luonani ja tietäisin hänen tekemisesnsä puhumattakaan siitä että hän asuisi ja työskentelisi turistikohteessa ja minä suomessa....
        olit varsin nuori vuonna -98..haloo
        ja lapsikin vielä...
        voih... mihin tää maailma on menossa...?!

        noh...muuttaako adoniksesi takaisin turkkiin kun menette naimisiin? =)

        tää Meliken kirjoitus on??
        "Olen 20v yh-äiti ....." lukee profiilissa ja palstalla, peräti kahdessa eri viestiketjussa kuuluttaa olevansa kihloissa jonku äijän kanssa.
        Haloo???
        Me oltiin Alanyassa 03,ja nimenomaan asuttiin siinä Sifalarissa ja oli melko veitikka tää Marco vai mikä se nyt oikeesti lienee.
        Ei ollu köyhä eikä kipee, eikä varsinkaan kimpassa kenenkään kanssa!!!!!


      • tyttö
        mikä juttu kirjoitti:

        tää Meliken kirjoitus on??
        "Olen 20v yh-äiti ....." lukee profiilissa ja palstalla, peräti kahdessa eri viestiketjussa kuuluttaa olevansa kihloissa jonku äijän kanssa.
        Haloo???
        Me oltiin Alanyassa 03,ja nimenomaan asuttiin siinä Sifalarissa ja oli melko veitikka tää Marco vai mikä se nyt oikeesti lienee.
        Ei ollu köyhä eikä kipee, eikä varsinkaan kimpassa kenenkään kanssa!!!!!

        joo.. tota ihmettelin itsekkin että profiilissa lukee että on yksihuoltaja ja sit kuitenkin kuuluttelee että on kuitenkin äijän kanssa kimpassa?!?


      • -Laura-
        melike kirjoitti:

        Joo sen oikea nimi on ilkay..
        Ei me olla erottu.. Yhessä ollaan ja meillä on lapsi sekä ollaan kihloissa..=)!
        Hän on tulossa mun luokse tässä kuussa ja me mennään naimisiin!!
        Me ollaan oltu yhdessä -98 vuodesta lähtien..=)!
        Et silleen..

        Mut pistä mulle toki s-postia jos haluut jutella lisää..

        [email protected]

        -Melike-

        Marco kertoi kyllä mulle että hänellä ei oo lapsia.. Eikä myöskään ole kihloissa/naimisissa kenenkään kanssa.. Että kumpikohan tässä nyt sitten valehtelee..


      • Dreamer
        -Laura- kirjoitti:

        Marco kertoi kyllä mulle että hänellä ei oo lapsia.. Eikä myöskään ole kihloissa/naimisissa kenenkään kanssa.. Että kumpikohan tässä nyt sitten valehtelee..

        että Melikeä ei oikeesti ole edes olemassa...


      • Ihmettelijä
        Dreamer kirjoitti:

        että Melikeä ei oikeesti ole edes olemassa...

        Minne on Melike on hävinnyt sen jälkeen kun hänen puheitaan alettiin kommentoimaan. Eipä ole Melike tullut puolustamaan kantaansa.

        Olen samaa mieltä, että taitaa Melike olla täysin keksitty hahmo. Vuonna -98 tavannut, joopajoo... Taitaa tyttö olla vain ihastunut tähän Marcoon Turkin matkallaan.


      • -Laura-
        Ihmettelijä kirjoitti:

        Minne on Melike on hävinnyt sen jälkeen kun hänen puheitaan alettiin kommentoimaan. Eipä ole Melike tullut puolustamaan kantaansa.

        Olen samaa mieltä, että taitaa Melike olla täysin keksitty hahmo. Vuonna -98 tavannut, joopajoo... Taitaa tyttö olla vain ihastunut tähän Marcoon Turkin matkallaan.

        Kyllähän se näinkin vois olla.. Kyllä minä ainakin Marcoa enemmän uskon.. Koskaan ei voi tietää..


      • melike
        -Laura- kirjoitti:

        Kyllähän se näinkin vois olla.. Kyllä minä ainakin Marcoa enemmän uskon.. Koskaan ei voi tietää..

        Laura:

        Se on totta, että olemme olleet Harunin (Marco) kanssa vuodesta -98 lähtien yhdessä ja 2001 mentiin kihloihin.. Et silleen..
        Oletko vai jutellut tässä lähiaikoina Harunin kanssa tästä asiasta ja tiesitkö että hän on tulossa Suomeen mun luokse, ja et varmaan hän jää tänne..??!
        Olemme menossa naimisiin, kun hän tulee suomeen.. joten jos vaikka jättäisit haaveilusi marcon suhteen..????!!!
        Soitappa hänelle ja kysy tästä!
        Voit sen jälkeen pistää mulle sähköpostia ja voidaan puhua myös puhelimessa tästä jos et usko!?

        -Melike-

        [email protected]


      • Nitta
        melike kirjoitti:

        Laura:

        Se on totta, että olemme olleet Harunin (Marco) kanssa vuodesta -98 lähtien yhdessä ja 2001 mentiin kihloihin.. Et silleen..
        Oletko vai jutellut tässä lähiaikoina Harunin kanssa tästä asiasta ja tiesitkö että hän on tulossa Suomeen mun luokse, ja et varmaan hän jää tänne..??!
        Olemme menossa naimisiin, kun hän tulee suomeen.. joten jos vaikka jättäisit haaveilusi marcon suhteen..????!!!
        Soitappa hänelle ja kysy tästä!
        Voit sen jälkeen pistää mulle sähköpostia ja voidaan puhua myös puhelimessa tästä jos et usko!?

        -Melike-

        [email protected]

        Onpa vahvalla pohjalla sun suhde kun tällä palstalla pitää kysellä omasta miehestään.
        Kiesus, sun kannattais pikkasen kasvaa tyttöseni.

        Olet menossa naimisiin miehen kanssa johon et luota pätkääkään? sekin sanoo jo aika paljon.


      • tyttö
        tyttö kirjoitti:

        joo.. tota ihmettelin itsekkin että profiilissa lukee että on yksihuoltaja ja sit kuitenkin kuuluttelee että on kuitenkin äijän kanssa kimpassa?!?

        heheheheh...
        nyt se on muuttanut profiiliansa! =D


      • melike
        tyttö kirjoitti:

        heheheheh...
        nyt se on muuttanut profiiliansa! =D

        Näyttääkö se sua haittaavan, että vaihdoin profiiliani?!
        Taitaa omasi profiili olla 30 vuotta vanha, kun mulle jo kuittaat tosta.. huh huh.. Ei voi muuta sanoa..!!!
        Jos sua häiritsee se noin paljon, ni miksi vaivaudut ees kirjoitaan.. oh hoh.. "Tyttöseni" Ja ikä oli???


      • olla totta
        mikä juttu kirjoitti:

        tää Meliken kirjoitus on??
        "Olen 20v yh-äiti ....." lukee profiilissa ja palstalla, peräti kahdessa eri viestiketjussa kuuluttaa olevansa kihloissa jonku äijän kanssa.
        Haloo???
        Me oltiin Alanyassa 03,ja nimenomaan asuttiin siinä Sifalarissa ja oli melko veitikka tää Marco vai mikä se nyt oikeesti lienee.
        Ei ollu köyhä eikä kipee, eikä varsinkaan kimpassa kenenkään kanssa!!!!!

        mikä ihmeen urpo tää "melike" oikeen on??
        Kuka normaali ihminen muuttaa profiiliaan sen mukaan, mitä hänestä sanotaan??

        Jösses sentään, eiks oo mitään rajaa näilläkään palstoilla??


      • tyttö
        melike kirjoitti:

        Näyttääkö se sua haittaavan, että vaihdoin profiiliani?!
        Taitaa omasi profiili olla 30 vuotta vanha, kun mulle jo kuittaat tosta.. huh huh.. Ei voi muuta sanoa..!!!
        Jos sua häiritsee se noin paljon, ni miksi vaivaudut ees kirjoitaan.. oh hoh.. "Tyttöseni" Ja ikä oli???

        sori.. ei millään pahalla...
        mut hei..
        mä oon ollut vähän epäasiallinen täällä ja se on tyhmää.
        ehkä mä olen vain kateellinen sulle ja toivon et teijän juttu onnistuu. onhan oikeesti niitä poikkeuksia. sulla on varmaan ihana nappisilmä vauva =)


      • *****
        melike kirjoitti:

        Laura:

        Se on totta, että olemme olleet Harunin (Marco) kanssa vuodesta -98 lähtien yhdessä ja 2001 mentiin kihloihin.. Et silleen..
        Oletko vai jutellut tässä lähiaikoina Harunin kanssa tästä asiasta ja tiesitkö että hän on tulossa Suomeen mun luokse, ja et varmaan hän jää tänne..??!
        Olemme menossa naimisiin, kun hän tulee suomeen.. joten jos vaikka jättäisit haaveilusi marcon suhteen..????!!!
        Soitappa hänelle ja kysy tästä!
        Voit sen jälkeen pistää mulle sähköpostia ja voidaan puhua myös puhelimessa tästä jos et usko!?

        -Melike-

        [email protected]

        Sähän olet ollut ihan teini kun olette tavanneet....


      • melike
        ***** kirjoitti:

        Sähän olet ollut ihan teini kun olette tavanneet....

        Niin olen.. Mitä siitä..???
        Ei se ole ennenkään ollut este rakkaudelle!?
        Ei ainakaan Harunin ja mun suhteen..


      • -Laura-
        melike kirjoitti:

        Laura:

        Se on totta, että olemme olleet Harunin (Marco) kanssa vuodesta -98 lähtien yhdessä ja 2001 mentiin kihloihin.. Et silleen..
        Oletko vai jutellut tässä lähiaikoina Harunin kanssa tästä asiasta ja tiesitkö että hän on tulossa Suomeen mun luokse, ja et varmaan hän jää tänne..??!
        Olemme menossa naimisiin, kun hän tulee suomeen.. joten jos vaikka jättäisit haaveilusi marcon suhteen..????!!!
        Soitappa hänelle ja kysy tästä!
        Voit sen jälkeen pistää mulle sähköpostia ja voidaan puhua myös puhelimessa tästä jos et usko!?

        -Melike-

        [email protected]

        Itseasiassa olen jutellu.. Kyselin tässä aika vasta Marcolta että onko hänellä lapsia ym.. Ja vastasi että ei.. Ja tiesin myös että on tulossa Suomeen, ja myös minunkin luokseni.. Et taida olla hänen ainoa "rakas" kuten en varmasti minäkään..
        Mutta minä en kyllä taida olla tässä se joka haaveilee..


      • melike
        -Laura- kirjoitti:

        Itseasiassa olen jutellu.. Kyselin tässä aika vasta Marcolta että onko hänellä lapsia ym.. Ja vastasi että ei.. Ja tiesin myös että on tulossa Suomeen, ja myös minunkin luokseni.. Et taida olla hänen ainoa "rakas" kuten en varmasti minäkään..
        Mutta minä en kyllä taida olla tässä se joka haaveilee..

        Voisitko viestitää mua sähköpostiin..??
        Olis myös pari kysymystä..

        Tämmöiseen kun: [email protected]


      • melike
        -Laura- kirjoitti:

        Itseasiassa olen jutellu.. Kyselin tässä aika vasta Marcolta että onko hänellä lapsia ym.. Ja vastasi että ei.. Ja tiesin myös että on tulossa Suomeen, ja myös minunkin luokseni.. Et taida olla hänen ainoa "rakas" kuten en varmasti minäkään..
        Mutta minä en kyllä taida olla tässä se joka haaveilee..

        Voisitko viestitää mua sähköpostiin..??
        Olis myös pari kysymystä..
        Miksi sitten haluat hänet suomeen sekä milloin se on tulossa??
        Tämmöiseen kun: [email protected]


      • ******
        melike kirjoitti:

        Voisitko viestitää mua sähköpostiin..??
        Olis myös pari kysymystä..
        Miksi sitten haluat hänet suomeen sekä milloin se on tulossa??
        Tämmöiseen kun: [email protected]

        Tää on NIIN hauskaa viihdettä! = ) En käsitä miksi omia asioita pitää levitellä näillä palstoilla. Ja Melike, tietääköhän ihana miehesi, että kerrot asioitanne kaikille?? Turkkilaiset (varsinkin miehet) kun eivät yleensä puhu henk.koht asioista kaikkien kuullen....


      • tyttö
        ****** kirjoitti:

        Tää on NIIN hauskaa viihdettä! = ) En käsitä miksi omia asioita pitää levitellä näillä palstoilla. Ja Melike, tietääköhän ihana miehesi, että kerrot asioitanne kaikille?? Turkkilaiset (varsinkin miehet) kun eivät yleensä puhu henk.koht asioista kaikkien kuullen....

        eipä....


      • Meliken kamu
        Ihmettelijä kirjoitti:

        Minne on Melike on hävinnyt sen jälkeen kun hänen puheitaan alettiin kommentoimaan. Eipä ole Melike tullut puolustamaan kantaansa.

        Olen samaa mieltä, että taitaa Melike olla täysin keksitty hahmo. Vuonna -98 tavannut, joopajoo... Taitaa tyttö olla vain ihastunut tähän Marcoon Turkin matkallaan.

        Uppia! =)
        Pankaas kommenttia tulemaan! =)


      • parkaa
        tyttö kirjoitti:

        hassua... profiilissasi lukee että olt yh äiti =)
        oikeesti...mä en tajuu miten voit vain sinisilmäisesti luottaa häneen. en luottaisi turkkilaiseen vaikka hän asuisi luonani ja tietäisin hänen tekemisesnsä puhumattakaan siitä että hän asuisi ja työskentelisi turistikohteessa ja minä suomessa....
        olit varsin nuori vuonna -98..haloo
        ja lapsikin vielä...
        voih... mihin tää maailma on menossa...?!

        noh...muuttaako adoniksesi takaisin turkkiin kun menette naimisiin? =)

        kerää koko sarja saat kebabin kaupanpäälle


    • girl1

      onko muuten lapsenne ihan vartavasten turkissa saanut alkunsa vai sattuiko pieni vahinko???
      mielenkiinnosta kysyn...

      • melike

        Ei ole todellakaan vahinko!
        Miten voit edes sanoa noin..???!


      • girl1
        melike kirjoitti:

        Ei ole todellakaan vahinko!
        Miten voit edes sanoa noin..???!

        no mun mielestä se on vastuutonta hankkia lapsi perheeseen jossa toinen osapuoli asuu tuhansien kilometrien päässä...
        mut ihan miten vaan..
        onneksi lapsi on toivottu!


    • ihmettelee

      no huh huh...jos on tosi juttu tää meliken stoori ni harmittaa sen puolesta ihan sairaasti...kyllä pitäs tietää et jos ukko on turkkilainen ja töissä hotellissa ja nainen ite joutuu oleen suomessa ni varmasti ei o melike ainoo nainen sille.turkkilaiset on ihan sikoja...mm tuttavani raiskattu turkissa.siis uskokaa nyt kakki että turkkilaisten kanssa ei kannata ruveta leikkii elämällään.onhan ne nii ihania pitkä tukkia ja nii herras miehiä olevinaan ku sinne nuorena teininä menee käymään mut eipä ne teiniltä muuta halua ku neitsyyden.tai yleensäkin pillua mahdollisemman monelta tytöltä.ja jos lähtee tyttö miehen mukaa ja ei haluaiskaan antaa ni turkin poika ottaa väkisin...se on faktaa.mun puolesta sais räjäyttää atomi pommilla koko turkin pois

    • ystävyydellä

      mä tunnen marcon erittäin hyvin, tapasimme vuonna 2001. olen edelleen yhteydessä häneen, sillä varsinaisesti asun alanyassa. tällä hetkellä vaan olemme käymässä suomessa ja satuin kiinnittämään huomiota tähän sun viestiis... tai siis tähän koko härdelliin. tapaan marcon kans miltei päivittäin (työpaikat meillä lähekkäin), ja satun tietämään yhtä jos toistakin marcosta. itse mulla ei (enää) ole marcon kanssa meneillään mitään muuta kuin ystävyys, itselläni on lapsi ja mies. tää on kyllä aika sekamelskaa tää koko tarina mitä täällä oot kirjoitellut/muut kirjoittaneet, en jaksa edes lukea sitä kokonaan. jospa kirjoittaisit mulle mailii, ja kertosit tarinas. marcokin saattas ihan mielenkiinnolla kuull :D [email protected]

      • melike

        Moi!

        Mä en saa toimimaan tota sun sähköpostia.. Se ei hyväksy viestin lähettämistä.. En tiedä mistä johtuu..???
        Mut pistätkö mulle sähköpostia..?

        [email protected]


        -Melike-


      • ...
        melike kirjoitti:

        Moi!

        Mä en saa toimimaan tota sun sähköpostia.. Se ei hyväksy viestin lähettämistä.. En tiedä mistä johtuu..???
        Mut pistätkö mulle sähköpostia..?

        [email protected]


        -Melike-

        Jokapaikan luuta ;)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      159
      6710
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4007
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2035
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1989
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1829
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1573
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1548
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1535
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe