Bluetooth ei toista musiikkia enää

Zekler bt

Eli Zeklerin bt-kuulosuojaimet ovat toimineet hyvin iphonen kanssa eilispäivään asti.
Nyt kyllä puhelintoiminto toimii edelleen, mutta musiikki ei siirry kuulokkeisiin. Olen koittanu kattoo valikoista, että pystyykö soittimesta säätään erikseen bt-toimintoa, muttei mitään löytyny.

Mitä ihmettä tälle nyt pitäis tehhä. Kyseessä siis iphone 5...toistaiseksi...

8

3816

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kallista kuraaa

Applen politiikka siinä on vikana. Huomasivat pääkonttorissa, ettei zekler maksa suojelurahaa applelle, joten siitä syystä ne laitteet lakkaa toimimasta. Sama se on noissa latauspiuhoissa. Jos valmistaja ei maksa applelle, niin eipä ne toimi. Vaihtoehtosi on vähissä. Jos kuulokkeissa aux-liitin, niin sitä kautta saat musiikin kuulumaan. Tosin johdottomuus, mikä on tätä päivää, kärsii.

Toinen vaihtoehto on, ettet kuuntele musiikkia.

Kolmas vaihtoehto on, että hankit jonkun toisen musiikkilaitteen, millä kuuntelet musiikkia, mutta silloin et voi samaan aikaan käyttää puhelinta.

Tai toki voit vaihtaa puhelimen, joka toimii bt-laitteiston kanssa. Satasesta alkaa jo ihan kelpo mobiililaitteita.

• Mac world

Oletko päivittänyt puhelintasi. Joissain tapauksissa bt-laitteisiin joutuu hankkimaan päivitykset puhelimen pivityksen johdosta, mikäli laitteen valmistajalla on sellaista saatavilla.
      Jos uudehkon autosi bt lakkaa toimimasta iphonen päivityksen johdosta, voit joutua vaihtamaan autoa, mikäli autonvalmistajalta ei ole saatavilla sopivaa päivitystä.

Näistä löytyy lisää googlettamalla englanniksi. Joskus saattaa bt-laite toimia ajoittain buuttaamalla aina välillä puhelinta tms yemppuilulla.

Jos minulta kysytään, niin minusta on kummallista, kun näinkin kallis laite epäonnistuu näissä.

• Zekler bt

Uskallanko buutata puhelinta? Olen sen kerran tehny ja muistaakseni puhelimesta hävisi joitakin muistiinpanoja.

• Silloin puhelimessa on vikaa jos sen uudelleenkäynnistys poistaa tiedostoja.

• Zekler bt

No nyt on buutattu. Mitään ei tapahtunu. En käsitä, kuinka tää meni näin. Ensin laitteet toimii hienosti. Musat soi bt-kuulokkeista ja kaikki toimii. Sitten yhden yön aikana kuulokkeet kelpaa iphonelle vain puhelimena?? Oon koittanu ettii netistä syytä, neuvoa tälle, mutta mitään järkevää ei löydy. Sinne meni 300€ kuulokkeissa hukkaan. Pitääkö ostaa uudet, vai auttasko tilanne puhelinmerkkiä vaihtamalla?

Vai voiko vika olla kuulokkeessa. Näissä ei ole, kuin yksi painike, josta joko bt on päällä, tai ei. Ja yhteys kuintenkin on laitteiden välillä puhelintoiminnossa. Todella outoa.
      Yritin tosiaan vielä auttaa asiaa asentamalla viimeisen päivityksen. Nyt lienee jo toimimisen edellytykset gone for good...ensimmäistä kertaa turhautunu tähän laitteeseen. Jopa siinä määrin, että saattaa mennä vaihtoon...

• Zekler bt

Vika poistui.
        Eli kuulokkeet jumiutui puhelun aikana ja niistä kuului pelkkä pärinää.
        Poistin akut ja laitoin takaisin.
        Nyt toimii kaikki kuten pitääkin. Eli vika ei ollutkaan puhelimessa, vaan kuulokkeessa.

• tfygc
        Zekler bt kirjoitti:

Vika poistui.
        Eli kuulokkeet jumiutui puhelun aikana ja niistä kuului pelkkä pärinää.
        Poistin akut ja laitoin takaisin.
        Nyt toimii kaikki kuten pitääkin. Eli vika ei ollutkaan puhelimessa, vaan kuulokkeessa.

Olisit ostanut beatsin kuulokkeet. Ihmettelen kýlläkin miksi kuulokkeista pitää maksaa 300e. Omasta moelestäni 30e philipsin nappikuulokkeet ovat parhaita samoin kostapronit.

• Zekler bt
        tfygc kirjoitti:

Olisit ostanut beatsin kuulokkeet. Ihmettelen kýlläkin miksi kuulokkeista pitää maksaa 300e. Omasta moelestäni 30e philipsin nappikuulokkeet ovat parhaita samoin kostapronit.

Kuseessä on siis kuulosuojaimet. 300€ kuulosuojista, joissa on bluetooth, meluvaimennettu mikki, ympäröivän äänen kuulotoiminto ja radio, joka toimii, ei ole paljon. Pidäppä nappeja korvassa kuulosuojien alla 8t. Ei tunnu mukavalle.

Peltori ja silenta on koettu. Kumpainenkin kalliimpi, kun zekler ja särkyy aiemmin. Näissä tosiaan tää yhteyshäiriökin poistui akun pois käyttämisellä.

Kuulosuojan tekniikka joutuu koville, varsinkin talviaikaan, kun työmies hikoilee ja kondenssikosteutta kertyy kuulokkeisiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1968
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1380
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1153
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1047
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1042
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      893
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      811
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      802
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      761
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      713
    Aihe