Hotellisängyt

Nittaminax

eivät taida olla niitä puhtaimpia sänkyjä. Kesällä kun monet haluaa hotellimajoituksen niin kannattaa kurkata mitä sen lakanan alla piilee. Sieltä löytyy jos jotakin tahraa ihmisten jättämistä eritteistä. Aihe ei varmaan ole mukava, mutta tämä on totuus.

Kaikesta huolimatta nukkukaa hyvin hotelleissa,itse en nukkuisi päivääkään jos ei olisi pakko.

84

1036

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elämämä

Onhan sitä tullut nukuttua niissäkin.
      Ei ne sen ihmeellisempiä ole kuin kotonakaan.
      Miksei aloitus ollut: Kotisänkyni

• Siksi, koska minun sängyssäni ei ole eritteen eritettä ja jos olisi niin omianipahan olisivat eikä vieraitten.

• Työmatkustaja

Hotelli tuleekin valita tason eikä hinnan mukaan. Olen hyvin tarkka ja tarkastan AINA hotellissa myös vuoteen siistiyden, jos ei miellytä niin ilmoitan respaan haluavani siistin pedin tai toisen huoneen josta sellainen löytyy. Vain kaksi kertaa olen joutunut vuoteesta valittamaan, vaikka hotelli yöpymisiä on takana aika tavalla. Useamman kerran jostain muusta.

• herätäksä

Nimmunkin teki miäleni, montakin kertaa.
        Mut mää en ikinä kerinny.
        Ja nyt ei ole enää tarvetta leikkiä tärkeetä.

• Toki hotellin voi valita millä kriteereillä tahtoo, mutta se ei estä patjoihin jääviä/tulevia tahroja joita hotelli ei pese, vaan peittää lakanoilla. En usko että kaikilla isoillakaan hotelleilla on varaa pestä isot joustinpatjat joka käyttäjän jälkeen ja osa sitten pintyykin patjaan.

• kvaak kvaak
        herätäksä kirjoitti:

Nimmunkin teki miäleni, montakin kertaa.

Nyssää hunksi näjet että kun kirjuuttaa puskasta niin saa plussii.

• ähäkutti!!!!!!
        kvaak kvaak kirjoitti:

Aina minä olen hunksia plussannut, mutta joku ryökäle on niitä poistanut sitä mukaa. Eipä pysty enää...

• kajahdanksmä
        kvaak kvaak kirjoitti:

Hunksi on aina sanonut, että nittaa ja besiee ei saa koskaan kiusata.
        Muuten juttu jatkuu ulkomaistenkin yrittäjien kanssa.

• haisoo jo
        kajahdanksmä kirjoitti:

Hunksi on aina sanonut, että nittaa ja besiee ei saa koskaan kiusata.
        Muuten juttu jatkuu ulkomaistenkin yrittäjien kanssa.

Ai muita ämmänläyskiä saa, törkee äijä.

• Jassoo, miepä otankin seuraavalle reissulle semmoisen muovitetun patjansuojuksen mukaani.
      :)

• Retkipatja vois olla hyvä. Sen kun leväyttää patjalle ja lakana päälle niin ei tarvii miettiä sottasuutta. Niin no jos ei jää kummittelemaan mieleen mitä näki siin patjassa olleen. :)

• Nittaminax kirjoitti:

Retkipatja vois olla hyvä. Sen kun leväyttää patjalle ja lakana päälle niin ei tarvii miettiä sottasuutta. Niin no jos ei jää kummittelemaan mieleen mitä näki siin patjassa olleen. :)

Tai vähintäänkin nyt oman tyynyn.

• pussi päässä
        Nittaminax kirjoitti:

Retkipatja vois olla hyvä. Sen kun leväyttää patjalle ja lakana päälle niin ei tarvii miettiä sottasuutta. Niin no jos ei jää kummittelemaan mieleen mitä näki siin patjassa olleen. :)

makuupussi

• selvintä niin
        ollakovaiei kirjoitti:

Tai vähintäänkin nyt oman tyynyn.

Mutta sit sun tyynys sastuu, kun lakanan läpi tulee patjasta siihen basileja.

Ei ku oma patja vaan mukaan ja käsket hotellin viedä sen haisevan siitepölyisen patjansa huit hiiteen.

• selvintä niin kirjoitti:

Mutta sit sun tyynys sastuu, kun lakanan läpi tulee patjasta siihen basileja.

Ei ku oma patja vaan mukaan ja käsket hotellin viedä sen haisevan siitepölyisen patjansa huit hiiteen.

No ihan niin vaino en kuitenkaan sentäs ole :), Voihan onan tyynyn ja etenkin tynyliinan sitten pestä kun palaa reissusta kotio.

• pussi päässä kirjoitti:

makuupussi

Taitaa parasta kun ottaa omat käärinliinat mukaan.

• kysyn vain

Milloin Nitta hotellissa yöpyi?

• Onkosse jotenkin oleellista milloin ja miten se alotukseen silleen liittyy.

• Vastaan vaan
        Nittaminax kirjoitti:

Onkosse jotenkin oleellista milloin ja miten se alotukseen silleen liittyy.

Kuuluu oleellisesti aloitukseen, lapsettomat naisetkin on parhaita lasten kasvattajia.

Kakarakin ojennetaan, syntymättömällä hevosella ratsastamisesta.

• Vastaan vaan kirjoitti:

Kuuluu oleellisesti aloitukseen, lapsettomat naisetkin on parhaita lasten kasvattajia.

Kakarakin ojennetaan, syntymättömällä hevosella ratsastamisesta.

Aha....

• höh!!!

Onko teistä joku sairastunut hotellin patjasta?

• vaarat vaanii

en tunne patjasairaustapauksia, mutta työkaveri sai joltain täitä linja-autossa

• varomatonta
        vaarat vaanii kirjoitti:

en tunne patjasairaustapauksia, mutta työkaveri sai joltain täitä linja-autossa

Ei huomannut tarkistaa kaikkien päitä ennenkuin istahti kyytiin.

• vaarat vaanii
        varomatonta kirjoitti:

Ei huomannut tarkistaa kaikkien päitä ennenkuin istahti kyytiin.

Linja-autossa ei kannattaisi istua lainkaan, niissä penkeissä oikein muhii kaikki ihmisten eri eritteet.

• höh!!

Eihän sairastumisesta ole kysymys.

• mimmimummi*

Ei tänä päivänä hotelleilla ole varaa mokata...sänkyjen puhtaudesta...luulisin näin.
      Kaikki missä olen yöpynyt ovat olleet aivan ylellisen tuntuisia....puhtaita...

• Niin muttaoletko kurkannut patjaa. Voihan hotelli olla vaikka kuinka ylellinen, mutta......

• siivotonta.

Lapsenlapsi oli sattunut sellaiseen petiin jossa lakanat olivat olleet kakassa. Ei ollut uskaltanut kertoa kenellekään. Unettoman yön oli viettänyt pelkällä patjalla.

• sattuuhan sitä

Lakanan läpikö ei ollut mennyt mitään patjaan?

Ettei vaan pikkuiselta olisi tullut itseltään pikku kakulit, mutta ei uskaltanut myöntää.

• siivotonta.
        sattuuhan sitä kirjoitti:

Lakanan läpikö ei ollut mennyt mitään patjaan?

Ettei vaan pikkuiselta olisi tullut itseltään pikku kakulit, mutta ei uskaltanut myöntää.

Enpä usko että niinkin isolla lapsella olisi kakat petissä. Olivat luokkaretkellä Helsingissä.

Muutkin lapset olivat valittaneet epäsiisteydestä. Opettaja oli antanut palautetta hotellille kun oli kuullut asiasta.

• sattuuhan sitä
        siivotonta. kirjoitti:

Enpä usko että niinkin isolla lapsella olisi kakat petissä. Olivat luokkaretkellä Helsingissä.

Muutkin lapset olivat valittaneet epäsiisteydestä. Opettaja oli antanut palautetta hotellille kun oli kuullut asiasta.

Paskoo ne isommatkin. Se on ihminen semmoiseksi rustattu. Etenkin tuollaisella luokkaretkellä saattaa mennä masu helpostikin löysälle.

• sattuupa sattuu.
        sattuuhan sitä kirjoitti:

Paskoo ne isommatkin. Se on ihminen semmoiseksi rustattu. Etenkin tuollaisella luokkaretkellä saattaa mennä masu helpostikin löysälle.

Taidat kertoa omista kokemuksistasi.

• Siivotonta

Ja aikuiset ei sit ollu huomannut mitään kun lakana jossain lattialla?

• siivotonta. kirjoitti:

Ai se oli ollut luokkaretki. Mä olen saanut kuvan nyky kersoista et ne kyl hyvinkin nopeesti antaa palautetta ja äänekkäästi jos joku asia ei heitä miellytä.

• niin noloo

No vastahan se Juha Väätäinen oksenteli jossain Espanjassa, joko on kerinnyt Suomen hotellit tahrimaan.
      Entäs naisten kuukautistahrat?

• Nimenomaan, en kehannut sanoa alotuksessa et ne vasta kammotuksia onkin. Eikä niitä patjosta niinvaan pestä.

• MaijaMatkaaja

Minulla on vielä monta purkkia DDT:tä jota pöläyttelen aina lakanoille ennen yöpymistä vieraassa paikassa.. Eipä ole lutikoita eikä muita kaan otuksia kantautunut kotiin reissuilta.
      (DDT:tä ei taida enää saada ollenkaan ihan helposti ainakaan Suomesta.)
      Väli-Amerikan maissa sitä on myytävänä.

• Ei myydä ja onneksi ei. Oletko ajatellut omaa terveyttäsi jos sitä ruiskutat sänkyysi.

• oravan poika

Emmääkään yleensä päiviä nuku.

Mutta asiaa puhut, Gordon Ramsayn ohjelmassa näytettiin kerran mitä kaikkia ruumiinnesteitä likaiset sängyt sisälsivät. Yöks!!
      Enpä tosin ole elämässäni montakaan yötä hotelleissa yöpynyt.
      Motellissa viimeksi.

• Joskus oon vilkassut sitä ohjelmaa mut ei kait sillä ole merkitystä onko hotelli tai motelli.

• Juu, olin kerran hesassa hotellissa yötä. Katoin et mitä tummaa kuultaa valkoisen pussilakanan läpi. Otin pussilakanan pois ja avot, kuivunutta verta iso läikkä täkissä . Hyi helkutti!

• Ollon

Mitäs tuo nyt on. Minä löysin kerran (olikohan sama murju?) käytetyn ja onneksi jo kuivuneen kondomin samasta paikasta. Siinä se oli Helsingin rautatienaseman lähistöllä se hotelli.

• minäkömä

Nimmunkin teki miälen kattoo, montakin kertaa.

• Ollon kirjoitti:

Mitäs tuo nyt on. Minä löysin kerran (olikohan sama murju?) käytetyn ja onneksi jo kuivuneen kondomin samasta paikasta. Siinä se oli Helsingin rautatienaseman lähistöllä se hotelli.

Ei ole sama vaan tämä jossa minä yövyin oli ihan hyvä ollut aiemmin, joksin kävelymatkan päässä rautatieasemasta kuitenkin. Yllätyin juuri siksi kun taso aiemmin oli ollut hyvä.

• Ollakovaiei

Eikö olekkin iljettävää. Luulet että nytpä pääset yöksi oikien kunnon sänkyyn, mutta huomaatkin et se on ns. saastanen......

• Nittaminax kirjoitti:

Ollakovaiei

Eikö olekkin iljettävää. Luulet että nytpä pääset yöksi oikien kunnon sänkyyn, mutta huomaatkin et se on ns. saastanen......

Nimenomaan, ilettävää. Veressä voi vielä muhia mikä vaan örkki

• Hei kun keikuskelen

Tupsahdin palstalle ja kiinnitin heti huomiota otsikkoosi: "Hotellisängyt".
      Ja kun hokasin nimimerkkisi, niin aloin aateskelemaan, että josko sulle tuli mieleen tehdä aloitus tuosta, kun eilen mainitsin, että aijon Hotelliin mennä.
      Et tainnut iljetä suoraan mulle praataamaan, että sinä et ikinä menisi köllimään muiden ihmisten eritteitten sekaan.:)

Varmaan vähän riippuu Hotellien tasostakin. Nykyajan sängyt (kunnon hotelleissa) on niin viimeisen päälle fiinejä. Petauspatjakin on niin paksu ku ikinä.
      Materiaalit ok ok ja ok ja sijauspatjan päällisen pesevät tosi usein.

Se on vähä niin, että asiakkaat loppuu, jos maine likaisista sängyistä kiirii ihmisten korviin. Ja aika tyyristä on kunnon hotellissa majailla, joten uskon, että huolehtivat varmasti asiakkaitten viihtyvyydestä.

Minä ainakin meinaan köllähtää suurella nautinnolla hotellin pehmoiseen sänkyyn. Yhtään en ala kurkistelemaan lakanoiden alle. Nukun nuijanukutusta kotona ja hotelleissa ja missä vaan.

Leski kun oon, niin mistäs sitä tietää, mimmosen inspiraation saan ja lähen vähäkö miesmehtään:). Noh, jos mehtästä joku karvarinta löytyy ja alan vaikka pikkusen pussailemaan, niin johan siinäkin eritettä tihkuu mun huuliini.
      Ja jos vielä Trala-lal-la-la-laataki you know kröhöm, niin siinä sitä vasta eritettä piisaa. Ja ihmisen halaamisestaki saattaa purskahtaa hikeä molemmin puolin.
      Ja kättelyistä. Mistä sitä tietää tuttuja tai vieraita kätellessä, missä toisen käsi on hetkeä aikasemmin ollut. Liiallinen eritekammo saattaa olla kurjaa, jos semmosesta kärsii.
      Että ja jotta siis sillätavalla, että tokko nyt sängyissä NIIN paljon on eritteitä.

Elikkä yhteenvetoni:
      En ajattele hotellissa ihmisten eritteitä. Enkä pelkää niitä. Aamuisin meen aina suihkuun, että mitäpä siitä vaikka sieltä lakanan alta joku kuivunu likatahra yrittää huudella jotakin.

Odotan innolla sinne Kartanoon menoa. Aamupaloja ja sitä kaikkea muuta, mitä reissulla tapahtuu.
      Kiva mennä.

• väsynyt matkaaja

Kyllä nykyisin on monessa hotellissa semmoinen, "mikäsenniminyton", kuin vauvoilla sellainen välisuoja, jossa toinen puoli on kuin samettia ja toinen puoli semmoista, ei nyt muovia, mutta läpäisemätöntä.
        Parhaat unet olen nukkunut 70-luvun lopulla Saksassa, Reinin varrella, yhdellä ylängöllä olevassa hotellissa. Muhkea patja, muhkea, peitto ja muhkea tyyny. Puhtaat, valkeat lakanat, viileä, pimeähkö huone. Takana monta yötä autossa tai teltassa.

Hyvää reissua Heikulle!

• Ei mulle siitä sun hotelli jutusta tullu tää mieleen vaan siitä trivago mainoksesta. Mainostetaan niin onnelisen näkösenä mukavaa hotellia, mutta mikä mahtaa olla totuus kun lakanan alle kurkataan.

• Hei kun keikuskelen
        väsynyt matkaaja kirjoitti:

Kyllä nykyisin on monessa hotellissa semmoinen, "mikäsenniminyton", kuin vauvoilla sellainen välisuoja, jossa toinen puoli on kuin samettia ja toinen puoli semmoista, ei nyt muovia, mutta läpäisemätöntä.
        Parhaat unet olen nukkunut 70-luvun lopulla Saksassa, Reinin varrella, yhdellä ylängöllä olevassa hotellissa. Muhkea patja, muhkea, peitto ja muhkea tyyny. Puhtaat, valkeat lakanat, viileä, pimeähkö huone. Takana monta yötä autossa tai teltassa.

Hyvää reissua Heikulle!

"väsynyt matkaaja"

Joo, voin kuvitella monen yön autossa tai teltassa vietetyn yön jälkeen, että on aivan mahtavaa sukeltaa pehmoiseen sänkyyn, kallistaa pää muhevaan tyynyyn ja käpertyä ihanaan unimaahan.

Ennen muinoin meidän perhe suuntas kesälomareissulla Lappiin tai Norjaan ja teltassa nukuttiin. Myöhemmin asuntovaunussa. Oli tosi mukavaa aikaa.
        Nykyään oon tullut niin mukavuudenhaluiseksi, että ei telttaan huvita kömpiä.
        Pientä luksusta silloin tällöin, ei tee pahaa.

Kiitos hyvän reissun toivotuksesta sinulle :)

• Hei kun keikuskelen
        Nittaminax kirjoitti:

Ei mulle siitä sun hotelli jutusta tullu tää mieleen vaan siitä trivago mainoksesta. Mainostetaan niin onnelisen näkösenä mukavaa hotellia, mutta mikä mahtaa olla totuus kun lakanan alle kurkataan.

"Nitta"

Mutta aatteles Nitta, jos ensteks mainostettais onnellisen näköisenä hotellia ja sinä sitten menisit Justiinana vähäkö pikkusen tarkistusreissulle ja vetäisit lakanat veks, naama niin vahingonilosentä että ja joo ja sitte huomaisisitkin, että lakanaton sänky on niin viimesen päälle fiini, puhdas ku pulmunen.
        Mitäs sää sitte sanosit. Olis noloo häh:)

Toi "väsynyt matkaaja"-nimimerkki kirjoitti, että lakanan alle laitetaan "mikäsenniminyton"-suojakangas, jonka voi helposti pestä. Justiin on tuola vessassa kuivumas semmonen. Äidilläni on sängyssä, jonka tuon tänne aina pestäväksi.

Onko siitä pitkä aika, kun/jos olet hotellissa ollut. Kun kirjoitit, että et suurin surminkaan tahdo hotellien sängyissä maata, niin mistä sitten noin asiantuntevasti Tiedät, että ne sängyt on paskoja?

• Hei kun keikuskelen kirjoitti:

"Nitta"

Mutta aatteles Nitta, jos ensteks mainostettais onnellisen näköisenä hotellia ja sinä sitten menisit Justiinana vähäkö pikkusen tarkistusreissulle ja vetäisit lakanat veks, naama niin vahingonilosentä että ja joo ja sitte huomaisisitkin, että lakanaton sänky on niin viimesen päälle fiini, puhdas ku pulmunen.
        Mitäs sää sitte sanosit. Olis noloo häh:)

Toi "väsynyt matkaaja"-nimimerkki kirjoitti, että lakanan alle laitetaan "mikäsenniminyton"-suojakangas, jonka voi helposti pestä. Justiin on tuola vessassa kuivumas semmonen. Äidilläni on sängyssä, jonka tuon tänne aina pestäväksi.

Onko siitä pitkä aika, kun/jos olet hotellissa ollut. Kun kirjoitit, että et suurin surminkaan tahdo hotellien sängyissä maata, niin mistä sitten noin asiantuntevasti Tiedät, että ne sängyt on paskoja?

Hyii ku käytät rumaa kieltä. Enhän mää mielestäni ole sanonut et sängyt olis "paskoja" vaan et kannattaa kurkata mitä sieltä patjasta löytyy.
        Se milloin olen hotelleissa uinunut ei ole oleellinen asia vieläkään.

Jos mä sellaseen tilanteeseen joutusin mistä kerroit niin miks mun pitäis olla nolo. Sehän on hotellille plussaa jos olisin vääräs.

Juu, kyllä niitä välilakanoita on myynnissä ja joita kannattaa käyttää jos tietää et lirahtaa silloin tällöin milloin mihinkin, mutta käytetäänkö niitä kuinka ahkerasti joka hotellissa.

• Hei kun keikuskelen
        Nittaminax kirjoitti:

Hyii ku käytät rumaa kieltä. Enhän mää mielestäni ole sanonut et sängyt olis "paskoja" vaan et kannattaa kurkata mitä sieltä patjasta löytyy.
        Se milloin olen hotelleissa uinunut ei ole oleellinen asia vieläkään.

Jos mä sellaseen tilanteeseen joutusin mistä kerroit niin miks mun pitäis olla nolo. Sehän on hotellille plussaa jos olisin vääräs.

Juu, kyllä niitä välilakanoita on myynnissä ja joita kannattaa käyttää jos tietää et lirahtaa silloin tällöin milloin mihinkin, mutta käytetäänkö niitä kuinka ahkerasti joka hotellissa.

"Nitta"

"Se milloin olen hotellissa uinunut ei ole oleellinen asia"
        No on se mun mielestä, koska onhan eroa onko hotelleissa ollut usein tai eikö koskaan tai aniharvoin. Tietää enemmän jos on usein ollut hotellissa.

Oon nyt aika pian lähdössä reissuun, meinaan kyllä tällä kertaa kattoa lakanan alle. Kerron sitten sulle, onko sieä joku suokajangas ja onko sänky tahrainen.:)

• Hei kun keikuskelen kirjoitti:

"Nitta"

"Se milloin olen hotellissa uinunut ei ole oleellinen asia"
        No on se mun mielestä, koska onhan eroa onko hotelleissa ollut usein tai eikö koskaan tai aniharvoin. Tietää enemmän jos on usein ollut hotellissa.

Oon nyt aika pian lähdössä reissuun, meinaan kyllä tällä kertaa kattoa lakanan alle. Kerron sitten sulle, onko sieä joku suokajangas ja onko sänky tahrainen.:)

No ajatteles nyt, voisinko mä ottaa asian puheeksi jos mulla ei olis kokemusta.
        Kerros mulle sit kuin kävi. :)

• Luteet omasta takaa

Kautta vuosisatojen... tuhansien on matkamies joutunut kortteeraamaan vieraan pahnoissa.
      Kiva kun sinun ei ole pakko reissata.

• Hyvin valitettavaa jos työn puolesta pitää majoittua sinne sun tänne, mutta nyt en tiedä puhutko siitä, vaan ihan muuten matkaajasta. Eihän reissumiehenkään ole pakko hotelleissa tai vastaavissa nukkua. Teltta kesäsin pystyyn ja satu taloksi/telttaan.

• yrjötys115

Entäs sairaaloiden sängyt!? Yök, yök.

• Sairaaloiden sängyt pestään joka potilaan välissä. samoin patjat pyyhitään pintadesinfiointiaineella.

• jo ajatus oksettaa

niihin on kakattu ja pissitty satoja kertoja, ikinä en mee sairaalaan

• ,,,,,,
        jo ajatus oksettaa kirjoitti:

Kuka sinne muuten menee, kuin viimeisessä hädässä. Saa vielä jonkin mrsan tuliaisiksi.

• pinsessa herne
        jo ajatus oksettaa kirjoitti:

Ota sänky mukaasi kotoa.

• hotelliin oma sänky
        pinsessa herne kirjoitti:

Ota sänky mukaasi kotoa.

Viesti oli varmaan aloittajalle tarkoitettu?

• herne meni nenään
        hotelliin oma sänky kirjoitti:

Viesti oli varmaan aloittajalle tarkoitettu?

jo ajatus oksettaa-nikille. Olisit kohdistanut hiirellä.

• samanko
        herne meni nenään kirjoitti:

Entäs aloittaja, jota häiritsee hotellin patjat. Minkä neuvon annat hänelle?

• ,,,,,,,,
        ollakovaiei kirjoitti:

Sairaaloiden sängyt pestään joka potilaan välissä. samoin patjat pyyhitään pintadesinfiointiaineella.

Uutisissa kerrottiin, kuinka jossain vanhuslaitoksessa jopa ikkunanpesijöitä oli laitettu listalle, kun vakityöntekijöistä on puluu.

Ei ole moite sinulle, vaan sivuaapa sairaaloita.

• ,,,,
        ,,,,,,,, kirjoitti:

Uutisissa kerrottiin, kuinka jossain vanhuslaitoksessa jopa ikkunanpesijöitä oli laitettu listalle, kun vakityöntekijöistä on puluu.

Puluu:))))

• hernenenu
        samanko kirjoitti:

Kertaalleen olen jo makuupussia ehdotellut.

• ,,,,,,,, kirjoitti:

Mille listalle laitettu? Eiköhän se paremminkin ole niin että ne hoitjat joiden pitäisi hoitaa niit vanhuksia laitetaan pesemään ikkuinoita, keittämään ja siivoamaan :).

• pahnan nahka
        samanko kirjoitti:

Puluu, pinsessan herne :-)

• rokkanokka
        herne meni nenään kirjoitti:

yrötys 115:lle kohdistettu

• Yrjötys115

Sairaaloissa sentään ne patjat ja tyyny ton suojattu muoviliinoilla tai sen tyylisillä. Laitossiivojat pesevät ne jokaisen potilaan jälkeen desinfioivilla aineilla ja lakanatkin vaihetaan muutenkin usein, jos on pitkäaikais potilas.

• ,,,,
        ollakovaiei kirjoitti:

Mille listalle laitettu? Eiköhän se paremminkin ole niin että ne hoitjat joiden pitäisi hoitaa niit vanhuksia laitetaan pesemään ikkuinoita, keittämään ja siivoamaan :).

Ahaa, vai teillä niin.

• Nittaminax kirjoitti:

Yrjötys115

Sairaaloissa sentään ne patjat ja tyyny ton suojattu muoviliinoilla tai sen tyylisillä. Laitossiivojat pesevät ne jokaisen potilaan jälkeen desinfioivilla aineilla ja lakanatkin vaihetaan muutenkin usein, jos on pitkäaikais potilas.

Joo siinä sitten sairaan pää hikoilee kun muutenkaan ei ole hyvä olla, (aivokasvain oli leikattu)
        Minäpä tein minun miehelle kun oli pitkään sairaalassa , pienen oman tyynyn. Kysyin ihan luvan, ja ed.mennyt mieheni oli iloinen.

• pihtarinainen kirjoitti:

Joo siinä sitten sairaan pää hikoilee kun muutenkaan ei ole hyvä olla, (aivokasvain oli leikattu)
        Minäpä tein minun miehelle kun oli pitkään sairaalassa , pienen oman tyynyn. Kysyin ihan luvan, ja ed.mennyt mieheni oli iloinen.

Niinhän ne hikoilee ja muutenkin ne sängyt. Kiva et sait viedä kuitenkin oman tyynyn miehellesi. :)

• ,,,, kirjoitti:

Ahaa, vai teillä niin.

Eiiiiii meillole, ite pitää kaikki tehä.

• terheenvikijä

"kun on yksin on metsäkin synkkä kuin yö
      vaikka aurinko paistaisi latvuksille.

Vaikka huutaisi kuinka sisälle sille
      ei kaikukaan vastaa tyhjyyksille.

Vaikka sanasi antaisit muurahaisille
      epätoivoissais metsähiirille.

Musta hiljaisuus kietoo vain pahemmin
      synkät kätensä sielusi ympärille.

Siksi metsään on mentävä myönteisin mielin
      ei tyhmästi turhuuksin mielin kielin.

Oikein kun teet niin metsäkin vastaa
      sen humina kaikuna valona kajastaa."

• bessie*

Jos metsään haluat mennä nyt, niin takuulla yllätyt
        jos metsään haluat mennä nyt, näet sammalet myllätyt...

• puuroovaa
        bessie* kirjoitti:

Jos metsään haluat mennä nyt, niin takuulla yllätyt
        jos metsään haluat mennä nyt, näet sammalet myllätyt...

onks joku typerientöksäytyksienpakko?
        Emmääsunrunoohaluu
        Mämitääntajuu

• bessie*
        puuroovaa kirjoitti:

onks joku typerientöksäytyksienpakko?
        Emmääsunrunoohaluu
        Mämitääntajuu

Oivoi, minä kun pehmeän lyyrisesti yritin kääntää takaisin aloituksen aiheeseen. Töksäytysvaroitus! Älä lue ettei satu! Kirjoitan jos itse haluan, sinun haluamiset ei minulle merkkaa mitään!

• bessie* kirjoitti:

Oivoi, minä kun pehmeän lyyrisesti yritin kääntää takaisin aloituksen aiheeseen. Töksäytysvaroitus! Älä lue ettei satu! Kirjoitan jos itse haluan, sinun haluamiset ei minulle merkkaa mitään!

Hmmmm..mä olen kyllä niin tyhmä etten nähnyt et miten vastauksessasi yritettiin mennnä itse aiheeseen.
        No ei se haittaa, pääasia et kerroit sen nyt.

• bessie*
        Nittaminax kirjoitti:

Hmmmm..mä olen kyllä niin tyhmä etten nähnyt et miten vastauksessasi yritettiin mennnä itse aiheeseen.
        No ei se haittaa, pääasia et kerroit sen nyt.

Sellaisen rapatessa roiskuu ajatuksen kautta, kun hauskaa pidetään ja oikein myllätään niin jälkiä voi jäädä.

Ei silti että olisin itse nähnyt hotelleissa, mutta en minä mihinkään rähjäiseen asemien liepeiden tai punaisten lyhtyjen alueiden tuntihotelleihin hakeudukaan. Vahingossa joskus on tullut mentyä, mutta kyllä ne on jo tiskillä informoineet asioista ja tasosta.
        Patjoja en rupea tarkastelemaan, mutta joskus olen joutunut itse petaamaan ja silloin aina todennut patjat, sijauspatjat, tyynyt ja peitot puhtaiksi.

• bessie* kirjoitti:

Sellaisen rapatessa roiskuu ajatuksen kautta, kun hauskaa pidetään ja oikein myllätään niin jälkiä voi jäädä.

Ei silti että olisin itse nähnyt hotelleissa, mutta en minä mihinkään rähjäiseen asemien liepeiden tai punaisten lyhtyjen alueiden tuntihotelleihin hakeudukaan. Vahingossa joskus on tullut mentyä, mutta kyllä ne on jo tiskillä informoineet asioista ja tasosta.
        Patjoja en rupea tarkastelemaan, mutta joskus olen joutunut itse petaamaan ja silloin aina todennut patjat, sijauspatjat, tyynyt ja peitot puhtaiksi.

No nyt tajusin, mutta et kai sä väitä et mä olisin ollut jossain rähjäsessä hostellissa tai matkustajakodissa ja sieltä kokemukseni saanu.

Enhän se minäkään muuten patjojen kuntoja tietäis jos en itse olis joutunut lakanoita vaihtamaan, kun kerroshoitajaa ei näkynyt viikkoon mailla eikä halmeilla ja jos näky niin sano et vaiha ite. No tuota hotellia ei ole enää olemassakaan.

• bessie*
        Nittaminax kirjoitti:

No nyt tajusin, mutta et kai sä väitä et mä olisin ollut jossain rähjäsessä hostellissa tai matkustajakodissa ja sieltä kokemukseni saanu.

Enhän se minäkään muuten patjojen kuntoja tietäis jos en itse olis joutunut lakanoita vaihtamaan, kun kerroshoitajaa ei näkynyt viikkoon mailla eikä halmeilla ja jos näky niin sano et vaiha ite. No tuota hotellia ei ole enää olemassakaan.

Sinusta en tietenkään väitä mitään, mutta omien kokemusteni perusteella pidän likaisten patjojen näkemistä aika epätodennäköisenä, täällä päin maailmaa.

Käyttäydyn itse hotelleissa ja vuokramökeissä vähintäänkin 'normaalisti', eli tietenkin haluan nukkua tai muuten oleilla puhtaassa sängyssä. Oletan suurimman osan ihmisistä olevan samanlaisia. Eroja varmaankin on siinä, kuinka siistiksi huone lähtiessä jätetään noin yleensä, mutta ei kai kukaan läksiäisiksi rupea vuodevaatteita vasiten tahrimaan.

• optimisti-orvokki

Hotellejakin on monen tasoisia, ja aina voi vaatia siivoamaan ja/tai vaihtamaan vuodevaatteita, jos tuntuu tarpeelliselta. Huonettakin voi vaihtaa tai jopa hotellia, jos on kylliksi valitettavaa.

Esim. Pariisissa oli yhteen aikaan kirppuja tai joitain tuholaisia joissain kohtuullisen tasokkaissakin hotelleissa. Kukahan niitä käy siellä levittämässä? Tuskin suomalaiset.

Toivottavasti en joudu kohtaamaan moista ongelmaa, vaikka melko huolettomasti matkustelenkin, ja viihdyn oikeastaan paremmin pienissä kuin suurissa viiden tähden hotelleissa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      49
      3202
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      28
      2919
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      121
      2336
    4. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1442
    5. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      11
      1346
    6. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1336
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1088
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      989
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      922
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      802
    Aihe