aito vers

jussi @x

Onko ihan oikeasti aitoja Vers. Bi miehiä olemassa? Itselläni ainakin fiilis ratkaisee. Joskus antaen joskus ottaen... Palstoilla törmää lähes poikkeuksetta jyrkkään kategoriointiin...

5

1300

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lihaskimppu

Ainakin minä tunnistan itseni sellaiseksi eikä vuoron vaihto ole kummallinen juttu.

• Matheew

Meillä ainakin vaihtelee kumpi panee. Joskus on fiilis et itse tahtoo, joskus tahtoo toista miellyttää vaikka ei välttämättä niin hinkuisksaan peppua.

• jussi:@
        Matheew kirjoitti:

Meillä ainakin vaihtelee kumpi panee. Joskus on fiilis et itse tahtoo, joskus tahtoo toista miellyttää vaikka ei välttämättä niin hinkuisksaan peppua.

Niin, en kai uskonutkaan olevani ainoa. Tuntuu vain aidolta bi. Mieheltä tuskaa löytää oikeaa Vera. Seuraa, kun en ole toppi, enkä btm. Vaan ihan oikea vers. Joskus haluan olla kunnon bits ja joskus taas se sonni... Kuka väittikään että elämä helppoa olisi...

• Matheew
        jussi:@ kirjoitti:

Niin, en kai uskonutkaan olevani ainoa. Tuntuu vain aidolta bi. Mieheltä tuskaa löytää oikeaa Vera. Seuraa, kun en ole toppi, enkä btm. Vaan ihan oikea vers. Joskus haluan olla kunnon bits ja joskus taas se sonni... Kuka väittikään että elämä helppoa olisi...

Niin. Tarkennan vielä et itse oon ihan homo.

• Jussi @x
        Matheew kirjoitti:

Niin. Tarkennan vielä et itse oon ihan homo.

Ymmärsin kyllä, mutta pinessä viinissä yöllä liikuttuneena.. Loppupelissä asialla kuitenkaan suurta eroa, olet homo tai bi... Seksuaalisuus on kuitenkin tahdosta riippumaton vietti, jota moraali, kasvatus ja uskonto / uskomukset ohjaa. Niin kauan kun ketään ei pakoteta on kaikki normaalia niille, jotka siinä mukana ovat. Kaikkea ei välttämättä ymmärrä, mutta jokaisen oma asia. Tämä vähän karkasi. Olen siis bi, joka taisteli vuosia itseään vastaan. Kunnes antoi itselleen periksi. Siitä seurasi suunnaton häpeä, jonka jälkeen taantumus ja lopuksi itsensä hyväksyminen. Nyt on elämä aika upeaa pakko sanoa. Opetteli "termit" maalta kun olen. Tavannut upeita ihmisiä ja sitten sitä toistakin laatua valitettavasti. Ongelmani tulee aina palstoilla, koska olen roteva, äijämäinen aiheuttaa se sen että todella usein oletetaan minun automaagisesti Top... Asian kanssa voi kyllä elää, mutta paremmikin voisi olla.. Hauskaa kesää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5253
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5054
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      90
      4114
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3600
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3198
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2791
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2297
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      52
      1914
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      40
      1780
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1628
    Aihe