Suolistolaisten art.

Kommentoikaa artin aihe, tapahtumat lyhyesti. Paras aihe voittaa ja teen/piirrän sen. Aihe voi/suositellaan olla humoristinen.

19

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • motari ajaa ylipientä autoo sillee et oli alottanu vieroituksen viikko site


      Ps ookko kattonu nelos kautta

      • Hmm tuo on ihan hyvä idea, mutta harmi, että siihen pääsisi vain 1 suolistolainen :c.
        Ja kyllä olen.


      • rainbowdash120 kirjoitti:

        Hmm tuo on ihan hyvä idea, mutta harmi, että siihen pääsisi vain 1 suolistolainen :c.
        Ja kyllä olen.

        no sitte taustalle me lentämään kiekkoilija pelaa jääkiekkoa sateenkaaren päällä kurpizza kivastelee syyttäjän ja tortski vai kuka se ny olikaa nii palvoo putinia


        Ps nosepähyvä


    • Piirrä itsesi, minut, VeH ja Kurpizza pelaamassa korttia, kortteina toimii meidän tuplatunnuksemme... VeHin olkapäällä istuu papukaija 'hyasinttiara'...

      • Minulla ei ole tuplatunnuksia.


      • kurpizza kirjoitti:

        Minulla ei ole tuplatunnuksia.

        Ei tuplatunnuksia? Lähes kaikilla muilla on...


      • kurpizza kirjoitti:

        Minulla ei ole tuplatunnuksia.

        Eli olet kortiton, sinun ilmeesi on;

        "Voi Sahlberggi soikoon hävisin korttipelin ja menetin kaikki rahani!"


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Eli olet kortiton, sinun ilmeesi on;

        "Voi Sahlberggi soikoon hävisin korttipelin ja menetin kaikki rahani!"

        Ei vaan: Voi hitto soikoon, hävisin puolet rahoistani ja Nettikummitus vei loput.

        Assassin// Ei ole... En minä ehtisi ja lapsena nyt... nooh. Siitä ei puhuta...


      • assassin kirjoitti:

        Ei tuplatunnuksia? Lähes kaikilla muilla on...

        ei minullakaan ole



        Ps vai onko


      • fluttershy-yey kirjoitti:

        ei minullakaan ole



        Ps vai onko

        En kommentoi.


      • Mielenkiintoinen idea hmm.


      • rainbowdash120 kirjoitti:

        Mielenkiintoinen idea hmm.

        Lisään edelliseen; VeHillä on salapoliisin välineitä lähellään...


    • Ryhmäkuva suolistolaisista kaikki tekemässä sitä omaa juttuaan.

      • Ja taustalle omgililainen vakoilemaan mielenkiintoista tilannetta...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Ja taustalle omgililainen vakoilemaan mielenkiintoista tilannetta...

        Mielenkiintoinen idea, kuka täällä osaa piirtää?


      • kiekkoilija94 kirjoitti:

        Mielenkiintoinen idea, kuka täällä osaa piirtää?

        Mie, osaan ja omistan hyvän piirrustus ohjelman.


      • rainbowdash120 kirjoitti:

        Mie, osaan ja omistan hyvän piirrustus ohjelman.

        Noniin, siitä sitten vaan! Jaa lopputuotos sitten tänne.


      • suwastikantti
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        Noniin, siitä sitten vaan! Jaa lopputuotos sitten tänne.

        Suwastikantti on heittelemässä lautasia... (tt) prepperiä kohti Ja et ja it voisivat olla siamilaiset kaksoset


    • uks huuppa

      mutta miltä vitunpaska näyttäisi? muilla onkin jo luonteensa perusteella ulkonäkö

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe