Kommentoikaa artin aihe, tapahtumat lyhyesti. Paras aihe voittaa ja teen/piirrän sen. Aihe voi/suositellaan olla humoristinen.
Suolistolaisten art.
19
91
Vastaukset
motari ajaa ylipientä autoo sillee et oli alottanu vieroituksen viikko site
Ps ookko kattonu nelos kauttaHmm tuo on ihan hyvä idea, mutta harmi, että siihen pääsisi vain 1 suolistolainen :c.
Ja kyllä olen.rainbowdash120 kirjoitti:
Hmm tuo on ihan hyvä idea, mutta harmi, että siihen pääsisi vain 1 suolistolainen :c.
Ja kyllä olen.no sitte taustalle me lentämään kiekkoilija pelaa jääkiekkoa sateenkaaren päällä kurpizza kivastelee syyttäjän ja tortski vai kuka se ny olikaa nii palvoo putinia
Ps nosepähyvä
Piirrä itsesi, minut, VeH ja Kurpizza pelaamassa korttia, kortteina toimii meidän tuplatunnuksemme... VeHin olkapäällä istuu papukaija 'hyasinttiara'...
kurpizza kirjoitti:
Minulla ei ole tuplatunnuksia.
Ei tuplatunnuksia? Lähes kaikilla muilla on...
kurpizza kirjoitti:
Minulla ei ole tuplatunnuksia.
Eli olet kortiton, sinun ilmeesi on;
"Voi Sahlberggi soikoon hävisin korttipelin ja menetin kaikki rahani!"israelin-tukija kirjoitti:
Eli olet kortiton, sinun ilmeesi on;
"Voi Sahlberggi soikoon hävisin korttipelin ja menetin kaikki rahani!"Ei vaan: Voi hitto soikoon, hävisin puolet rahoistani ja Nettikummitus vei loput.
Assassin// Ei ole... En minä ehtisi ja lapsena nyt... nooh. Siitä ei puhuta...assassin kirjoitti:
Ei tuplatunnuksia? Lähes kaikilla muilla on...
ei minullakaan ole
Ps vai onkorainbowdash120 kirjoitti:
Mielenkiintoinen idea hmm.
Lisään edelliseen; VeHillä on salapoliisin välineitä lähellään...
Ryhmäkuva suolistolaisista kaikki tekemässä sitä omaa juttuaan.
israelin-tukija kirjoitti:
Ja taustalle omgililainen vakoilemaan mielenkiintoista tilannetta...
Mielenkiintoinen idea, kuka täällä osaa piirtää?
kiekkoilija94 kirjoitti:
Mielenkiintoinen idea, kuka täällä osaa piirtää?
Mie, osaan ja omistan hyvän piirrustus ohjelman.
rainbowdash120 kirjoitti:
Mie, osaan ja omistan hyvän piirrustus ohjelman.
Noniin, siitä sitten vaan! Jaa lopputuotos sitten tänne.
- suwastikantti
kiekkoilija94 kirjoitti:
Noniin, siitä sitten vaan! Jaa lopputuotos sitten tänne.
Suwastikantti on heittelemässä lautasia... (tt) prepperiä kohti Ja et ja it voisivat olla siamilaiset kaksoset
- uks huuppa
mutta miltä vitunpaska näyttäisi? muilla onkin jo luonteensa perusteella ulkonäkö
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519