Minulla on lähiaikoina tullut hieman selvänäköjä. Esim. Olen osannut kappaleiden sanoja joita en ole koskaan kuullutkaan ja aavistanut esimerkiksi mitä joku aikoo sanoa tai mitä tapahtuu. Minulle tulee silloin tällöin Déjà-vuita ja ne ovat kuulemma jotenkin yhteydessä selvänälöisyyteen. Monesti kokemuksen jälkeen tuntuu niinkuin tilannetta ei olisi tapahtunutkaan ja päässäni on outo tunne. Onko kellään ollut samanlaisia kokemuksia?
Selvänäköisyys?
5
296
Vastaukset
Hei
näitä kuvailemiasi kokemuksia on kaikilla, mutta jokainen ei tunnista niitä.
minä tulkitsen asian niin, että koska aikaa ei ole, niin tapahtumat tulevat tietoisuuteen kaiken aikaa.
mitä herkemmässä mielentilassa on, sitä valppaampi on vastaanottamaan tietoja. paras aika ainakin omalla kohdallani on juuri ennen nukahtamista, kun olen täysin rento..
kirjoita ihmeessä ylös tuntemuksiasi, niitä on mukava katsastella myöhemmin ja verrata oikeisiin tapahtumiin. olet oikealla tiellä herkkyytesi kanssa, anna sille tilaa ja tätä tulee tapahtumaan enemmänkin!
esimerkiksi nämä kappaleen sanat sinä olet voinut kuulla tai lukea joskus aiemmin, nyt et vain tiedosta koko asiaa, koska se ei ole relevanttia.
kun kehityt tuntemuksissasi, koet erikoisia asioita. ehkä esim. kellosi pysähtyy tiettyyn aikaan, jolloin jotakin tärkeää tapahtuu lähipiirissäsi. tai ehkä saat déja-vun muusta asiasta, mikä on tullakseen.
kyllä näitä tapahtuu monille ja tässä voi harjoittaa itseään pidemmälle. jos sinä niin haluat, opi rentoutumaan - se on minun neuvoni sinulle. rennossa tilassa, aivojen beeta-aalloilla, olet valpas vastaanottamaan tietoa.
t. Keskiyö- eukkoennustaja
Keskiyö/tuntijasi neuvosi ovat kyllä hyviä. Mutta olet jo niin monta kertaa toistanut tuota asiaa että aikaa ei ole.
Se on tietysti tapa luistaa siitä että seisoo sanojensa tässä tapauksessa ennustuksensa takana. Miten voit asiakkaalle katsoa asoita jollet edes osaa sanoa milloin asiat tapahtuvat, Vai sanotko katsos kun aikaa ei ole niin siksi ei asioita ole tapahtunut vaan siihen voi mennä 20 vuotta vielä. Me kaikkihan voisimme käyttää tuota. Minusta puheesi ettei aikaa ole on kyllä aika soopaa. Vuorokaudessa on 24 tuntia.jne.. Jokainen nyt varmasti tajuaa nämä asiat.
Itse näen lähitulevaisuuden asiat hyvin voimakkaana, joku kysyi että mikä on lähitulevaisuus. Minä sanoisin 1-3kk. Näen myös vuodeaikoja. Mitä haaleampana kuva näkyy sitä kauempana se on. Joskus joku asia odottaa toteutumista siihenkin on syynsä. Kaikkea asioita ei edes näytetä, ainakaan minulle sillä elämässä pitää olla myös niitä ennustamattomia tapahtumia.
Minä en myös näe eläimistä, en myöskään hukkaan menneistä tavaroista.
Tämä ajattomuus kyllä hämää minua.Hei
kirjoitan uudestaan, koska tuo aika-ajatuksesi kuulostaa hyvältä argumentilta.
näkeminen on varmasti niin henkilökohtainen lahja, että se toimii jokaisella eri tavoin.
olen samaa mieltä kanssasi, että näkemänsä kuvan mukaan voi esim. päätellä vuodenajan. minulle tulee myös ajoittain sellainen poltto, tai kuuma olo, että siitä päättelen asian olevan ajankohtainen, eli lähitulevaisuudessa. ihmisen hädän tunnen omassa ruumiissani, myös liikkuessani ulkona asioilla jne.
ehkäpä se on niin, että näkeminen ja ennustaminen eivät ole samoja asioita. ennustaminen voisi olla enemmän korteista katsomista, silloinhan voi vaikka antaa korttien numeroille tai järjestykselle symbolin ajasta. se on minulle juuri sitä, mihin itse en usko.
olen itse käynyt monelle ennustajalla elämäni varrella, eikä kukaan ole koskaan pystynyt kertomaan aikoja. muita tapahtumia sitten sitäkin enemmän, aivan uskomattoman hyvinkin. jotkut taas menivät ihan pieleen, sanon senkin.
minä näen hyvin harvoin numeroita tai kirjaimia. oma intuitioni antaa tunteen, minkä perusteella hahmottelen ns. aikaa.
no, "soopani" ajan olemattomuudesta on minulle henkilökohtaisesti täyttä totta.
jokaisella näkijällä on oma tietolähteensä, mistä sanomansa ammentaa. minua myös kiellettiin puhumasta terveyteen liittyvistä asioista, mutta annan kuitenkin vihjeitä katsellessani energian virtaa. koska näen ihmisen auran ja energian väreinä, osaan päätellä niistä missä kohtaa voimat ovat heikoilla. yksi omituinen asia mitä minulle tapahtuu näkemisen tiimoilta on se, että pystyn näkemään saman ihmisen eri ikäisenä, välillä eri aikakausillakin.
niin, tämä ajattomuus hämäsi minuakin aikoinaan paljon. meni paljon aikaan ennen kuin itse ymmärsin, mistä on kysymys. minä uskon nyt, että tämä kaikki on unta. todellisuus ei ole tässä, me olemme täällä kokemassa eri asioita elämästä, keräämässä tietoa ja kokemuksia. historiassa on ollut monta esimerkkiä, että ihminen ymmärtää tämän tiedon viimeisillä hetkillään. niin olivat esim. Albert Einsteinin viimeiset sanat, kun hän hymähti viimeisen kerran.
jokainen voi ihan vapaasti uskoa mihin uskoo, minusta on hienoa että jokaisella on oma vapaa tahto. ilman sitä ei voisi elää onnellisesti.
t. Keskiyö
- Mielenterveys.
Kannattaa hakeutua hoitoon ajoissa.
- Henkistä tietä
Keskiyö on siinä oikeassa, että aikaa ole kuin tässä meidän käsittämässä dualistisessa maailmassa. Todellisuudessa olemme yhtä eikä aikaa ole. Tätä voi olla vaikea ymmärtää, kun elämme kuitenkin niin läsnä tässä tietoisuudessa, jossa meidän on toimittava kuten yhteiskunta olettaa ja noudattaa lineaarista aikakäsitystä. Asia on helpompi ymmärtää, kun tutustuu henkisiin asioihin.
Minä en ole ennustaja, mutta ymmärrän myös turhautumisen siihen, että jonkin ennustuksen ajankohta ei pidä paikkansa. Sitä odottaa niin kovasti jotain asiaa. :) Todellisuudessa pitäisi yrittää lukea tulkinta yleisellä tasolla mittaamatta liikaa aikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2317314Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442937- 502422
- 1062366
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382091- 981607
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2321590Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141458Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4021425Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71414