Minkähän korkuinen on esim R850 cruiseri? Käviskö esim naiselle alta 170 cm?
mikähän on istuinkorkeus R cruiser?
3
133
Vastaukset
- Tanko kaukana
Mulla on BMW Cruiser.
Luulen että satulan korkeus ei tuota sinulle ongelmaa.
Sen sijaan on hyvä varmistua, että kätesi yltävät kunnolla ohjaintankoon, sillä se sijaitsee todella kaukana edessä. Varsinkin matalamman ja muuten paremman ohjaustangon kanssa voi kääntyessä kädet käydä lyhyiksi. - Wannanna
myös tämän tyyppisellä stongalla ?
http://www.nettimoto.com/bmw/r/1645056- Cruiser-kuski
En oikein muista, miten se ylettyminen oli tuolla korkealla tangolla. Viimeksi ole ajanut sellaisella vuonna 2003...
Luulen kuitenkin, että korkealla tangolla ei tarvitse kääntyessä kurkotella yhtä paljon kuin matalammalla matkatangolla.
Tuossa myytävässä sinisessä yksilössä näyttää olevan onneksi pakoputkissa lämpösuojat asennettuna.
Niistä tulikuumista pakoputkista nimittäin aioin varottaa -- lahkeet ja kengät osuvat niihin tosi helposti. Tekstiileissä on sitten seurauksena polttoreikä ja pakoputkessa lujassa istuvaa palanutta kangasta oleva musta tahra. Mutta tuota ongelmaa ei tuossa lämpösuojilla varustetussa yksilössä ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .995365Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453603Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503215Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4452506Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2551559- 861304
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131299- 771238
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321223Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1411150