Katri Helena ja Jenni Haukio olivat miestensä kanssa lomalla Thaimaassa. Tommi ja Sauli olivat menneet uimaan, mutta naiset olivat jääneet terassille ottamaan lasilliset ja juttelemaan. Pian uinninvalvoja tuli heidän luokseen ja kertoi miesten olevan ajautuneet liian kauas rannasta ja olevan vaarassa. Pelastajat oli jo lähetetty matkaan.
Naiset olivat aivan hermona ja seurasivat uinninvalvojaa rantaan. Pian yksi pelastajista saapui rantaan ja kertoi, että valitettavasti toinen miehistä oli hukkunut. Katri Helena sanoi:
- Älä kerro. Yritämme Jennin kanssa arvata, kumpi.
Pian Jenni sanoi:
- Minä tiedän, Sauli on pelastunut ja Tommi on hukkunut.
Katri Helena sanoi epäluuloisena ja järkyttyneenä:
- Mistä niin päättelet?
- Minulle on kerrottu pienenä, että vanhat munat jäävät kellumaan ja uudet uppoavat pohjaan.
Pelastaja nyökkäsi ja Katri Helena purskahti itkuun.
Katri Helena ja Jenni Haukio
vitsinkertoja
0
559
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2691082Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49890Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "228860- 98831
- 79733
- 66717
- 100624
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2541Rekkawelinehkä
Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 237509