Vain asiallista kommenttia kiitos.
Olen koordinoinut/toiminut yhteyshenkilönä asiakkaan suuntaan ja käytiin myös aiemmin keskustelua jatkokuvioista. Tarjousta uusista kuvioista tehtiin ja olivat innostuneita, mutta lopulta kävi niin, etteivät vaan vastanneet sähköpostiviestiin tai soittopyyntöihin koskien tätä jatkoa. Hieman noloa. Peruskäytöstavat jne.
Ollut sitten muutakin kaikkea, ettei ole tuota kerennyt sen kummemmin, kun ei vastausta kuulu.
Jokin aika sitten näin tätä asiakkaan edustajaa samassa alan tilaisuudessa. Olemme tavanneet vain pari kertaa, mutta kyllä hän tuntee minut. Tilaisuudessa ei ollut huomaavinaan, väisteli eikä tervehtinyt. Oikeasti, Suomi 2014 ja niin, jälleen nuo peruskäytöstavat. Vaihtaa vaan lyhyesti kuulumisia tai sekin riittää että nyökkää kohdatessa.
En mä ole jaksanut ottaa tuosta paineita, sillä mulle on ihan yksi lysti, jos ei kiinnosta, mutta eikös ole aika moukkamaista käytöstä. Muitakin asiakkaita on hoidossani enkä kyllä voisi kuvitella heidän osalta tuollaista käytöstä.
Asiakas ei ole aina oikeassa vai miten se meni
Maripuu
0
63
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292384
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52882Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 18700
- 53700
- 25689
- 135623