tunteeko kukaan??

neito22

okei mäkin aloitan tänne tälläisen "tunteeko kukaan?" jutun...
eli tunteeko kukaan alanyan mehmed lederistä sellaista miestä kuin levent özgürdal ??

22

3272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi että...

      Uhmallako te näitä miesjuttujanne tänne jatkuvasti levitätte, vaikka suurimman osan mielestä nää jutut ei tänne kuulu? Todella aikuista käytöstä...

    • joskus ehkä tavannut....

      En aivan varma...Onko lihaksikas?
      Ihan kohtalaisen näköinen tai jopa komea.
      Pitkähköt hiukset?? Aika "isokokoinen" mies.

    • sdhsdh

      ???

    • sisko

      tunnen. mitä leventistä? olen kiinnostunut kuulemaan.....

    • mä vaan

      joo tunnen jätkän ja inhoon sydämmeni pohjasta! tosi ällöttävä tapaus!muutenki koko mehmet leder on aika perseestä! en luottais hetkeekään leventtiin ainakin sen puheiden pohjalta jätkä anto ittestään tosi naisten miehen kuvan....

    • neito

      ajattelin vaan kysellä että tunteeko kukaan kyseistä henkilöä =)
      oon ollut muutaman kerran alanyassa ja tapaillu sitä...
      tosi inhottava ja kusipää tyyppi..sitä en kiellä..
      ois kiva kuulla teidän kokemuksia siitä =)...

      • sisko

        leventkö inhottava ja kusipää??!! kuulostaa todella oudolta!!! oletko tosissasi???? mitä se on muka tehnyt??? olen ihmeissäni....
        minun mielestä levent on tosi ok ja mulla on erittäin hyvät välit leventtiin.


      • neito
        sisko kirjoitti:

        leventkö inhottava ja kusipää??!! kuulostaa todella oudolta!!! oletko tosissasi???? mitä se on muka tehnyt??? olen ihmeissäni....
        minun mielestä levent on tosi ok ja mulla on erittäin hyvät välit leventtiin.

        jaah..no mun mielestä toi sun kommentti kuulostaa oudolta..
        mulla ei ainakaan ole välejä siihen ja se on todella osottautunut just siks mitä tossa edellä tuli mainittua mun osalta ja sitten joku toinenkin taisi olla samaa mieltä..

        mut se on mukavaa että teillä synkkaa...
        mut se on just sellanen ku turkkilaiset yleensä
        paskanjauhaja naistenmies..

        toisaalta jos tosiaan olet erimieltä ni olis kiva kuulla siitä lisää..olen todella kiinnostunut tietämään..


      • sisko
        neito kirjoitti:

        jaah..no mun mielestä toi sun kommentti kuulostaa oudolta..
        mulla ei ainakaan ole välejä siihen ja se on todella osottautunut just siks mitä tossa edellä tuli mainittua mun osalta ja sitten joku toinenkin taisi olla samaa mieltä..

        mut se on mukavaa että teillä synkkaa...
        mut se on just sellanen ku turkkilaiset yleensä
        paskanjauhaja naistenmies..

        toisaalta jos tosiaan olet erimieltä ni olis kiva kuulla siitä lisää..olen todella kiinnostunut tietämään..

        harmi, että sinulla ja jollain toisellakin on noin huono kuva leventistä. en ymmärrä mitä pahaa l on tehnyt...?
        kuten sanoit, minulla synkkaa oikein hyvin hänen kanssaan. ollaan tunnettu jo useampi vuosi, ja uskon, että meidän välit tulee aina pysymään hyvinä. levent on minulle tärkeä ihminen.
        muuten, miksi olet kiinnostunut tietämään lisää jos sinulla on jo mielipide asiasta?!


      • Sanna
        neito kirjoitti:

        jaah..no mun mielestä toi sun kommentti kuulostaa oudolta..
        mulla ei ainakaan ole välejä siihen ja se on todella osottautunut just siks mitä tossa edellä tuli mainittua mun osalta ja sitten joku toinenkin taisi olla samaa mieltä..

        mut se on mukavaa että teillä synkkaa...
        mut se on just sellanen ku turkkilaiset yleensä
        paskanjauhaja naistenmies..

        toisaalta jos tosiaan olet erimieltä ni olis kiva kuulla siitä lisää..olen todella kiinnostunut tietämään..

        Kirjoitit viestiisi 'mut se on just sellanen ku turkkilaiset yleensä
        paskanjauhaja naistenmies..' Tunnetko henk.koht. paljonkin turkkilaisia myös lomakohteiden ulkopuolelta??

        Enpä usko jos pystyt noin yleistämään asian...


      • neito
        sisko kirjoitti:

        harmi, että sinulla ja jollain toisellakin on noin huono kuva leventistä. en ymmärrä mitä pahaa l on tehnyt...?
        kuten sanoit, minulla synkkaa oikein hyvin hänen kanssaan. ollaan tunnettu jo useampi vuosi, ja uskon, että meidän välit tulee aina pysymään hyvinä. levent on minulle tärkeä ihminen.
        muuten, miksi olet kiinnostunut tietämään lisää jos sinulla on jo mielipide asiasta?!

        olin ihan varma siitä että kaikki joilla olisi jotain sanottavaa hänestä olisi enemmänkin negatiivista kuin positiivista...
        mutta kiva että on jotain positiivistakin...
        kyllä mä leventistä pidin. paljonkin. mutta sen käytös oli jotain niin paskamaista että sen takia haukun sitä.. en haukkuisi ilman hyvää syytä. mutta mulla on sellainen...
        mut kiva jos sulla on erilaisia kokemuksia...
        saako kysyä että miten tutustuit leventtiin???


      • neito
        Sanna kirjoitti:

        Kirjoitit viestiisi 'mut se on just sellanen ku turkkilaiset yleensä
        paskanjauhaja naistenmies..' Tunnetko henk.koht. paljonkin turkkilaisia myös lomakohteiden ulkopuolelta??

        Enpä usko jos pystyt noin yleistämään asian...

        okei.. eihän sitä voi yleistää mut silti..
        on aika huonoja kokemuksia turkkilaisista... ja kyllä tunnen suomessa monia turkkilaisia jotka ei ole kotoisin mistään lomakohteista..
        suurin osa joita tiedän on just sellaisia kuin aikaisemmin mainitsin..


      • Aikuinen
        neito kirjoitti:

        okei.. eihän sitä voi yleistää mut silti..
        on aika huonoja kokemuksia turkkilaisista... ja kyllä tunnen suomessa monia turkkilaisia jotka ei ole kotoisin mistään lomakohteista..
        suurin osa joita tiedän on just sellaisia kuin aikaisemmin mainitsin..

        Minkä ikäisiä te pikku-tytöt oikein olette?
        On varmasti monta,monta kokemusta turkkilaisista:)
        On teillä jutut!


      • sisko
        neito kirjoitti:

        olin ihan varma siitä että kaikki joilla olisi jotain sanottavaa hänestä olisi enemmänkin negatiivista kuin positiivista...
        mutta kiva että on jotain positiivistakin...
        kyllä mä leventistä pidin. paljonkin. mutta sen käytös oli jotain niin paskamaista että sen takia haukun sitä.. en haukkuisi ilman hyvää syytä. mutta mulla on sellainen...
        mut kiva jos sulla on erilaisia kokemuksia...
        saako kysyä että miten tutustuit leventtiin???

        ai että kaikkien sanottavat negatiivisia.... saisinko kysyä: miksi niin? mitä se on sulle oikein tehnyt?! mikä on hyvä syy haukkua?
        mua kohtaan levent on aina, siis ihan aina, ollut luotettava ja tosi kunnollinen. eilen viimeksi nähtiin ja juteltiin... uskon tuntevani hänet aika hyvin...
        sillä ei liene paljon merkitystä kuinka me tutustuttiin leventin kanssa....


      • neito
        sisko kirjoitti:

        ai että kaikkien sanottavat negatiivisia.... saisinko kysyä: miksi niin? mitä se on sulle oikein tehnyt?! mikä on hyvä syy haukkua?
        mua kohtaan levent on aina, siis ihan aina, ollut luotettava ja tosi kunnollinen. eilen viimeksi nähtiin ja juteltiin... uskon tuntevani hänet aika hyvin...
        sillä ei liene paljon merkitystä kuinka me tutustuttiin leventin kanssa....

        toi onkin mielenkiintoista kuulla...
        puhutaankohan samasta henkilöstä..? =)

        no ei siinä mitään.. toivotaan että asiat oikeasti ovat noin eikä niin että olet vain sinisilmäinen...


      • neito
        sisko kirjoitti:

        ai että kaikkien sanottavat negatiivisia.... saisinko kysyä: miksi niin? mitä se on sulle oikein tehnyt?! mikä on hyvä syy haukkua?
        mua kohtaan levent on aina, siis ihan aina, ollut luotettava ja tosi kunnollinen. eilen viimeksi nähtiin ja juteltiin... uskon tuntevani hänet aika hyvin...
        sillä ei liene paljon merkitystä kuinka me tutustuttiin leventin kanssa....

        siis näitte eilen viimeksi?!
        oletkos alanyassa tällä hetkellä??
        aika kummallista koska siellä näppäimistössä ei ole kyllä ä-kirjainta...


      • olkaa hyvät
        Aikuinen kirjoitti:

        Minkä ikäisiä te pikku-tytöt oikein olette?
        On varmasti monta,monta kokemusta turkkilaisista:)
        On teillä jutut!

        elikkäs, eiks olis siistimpää puhuu näistä kuka tuntee kenet jne jne tulaa suhteet osiossa??
        Siellä on oma "lokero" myös ulkomaalaisten kanssa häärääville??

        Mitäs jos menisitte sinne, arvon neidot ja siskot ja Sannat.


      • sisko
        olkaa hyvät kirjoitti:

        elikkäs, eiks olis siistimpää puhuu näistä kuka tuntee kenet jne jne tulaa suhteet osiossa??
        Siellä on oma "lokero" myös ulkomaalaisten kanssa häärääville??

        Mitäs jos menisitte sinne, arvon neidot ja siskot ja Sannat.

        eipä näitä viestejä ole varmasti pakko lukea, jos ei kiinnosta....


      • sisko
        neito kirjoitti:

        toi onkin mielenkiintoista kuulla...
        puhutaankohan samasta henkilöstä..? =)

        no ei siinä mitään.. toivotaan että asiat oikeasti ovat noin eikä niin että olet vain sinisilmäinen...

        ei varmaan saman nimistä, samasta työpaikasta löydy! puhutaan siis aivan samasta henkilöstä!

        vai sinisilmäinen... :) tuo oli aika hyvä... :))


      • sisko
        neito kirjoitti:

        siis näitte eilen viimeksi?!
        oletkos alanyassa tällä hetkellä??
        aika kummallista koska siellä näppäimistössä ei ole kyllä ä-kirjainta...

        nähtiin, nähtiin.... tottakai. miksi valehtelisin?!
        en ole enää alanyassa, mutta keskiviikkona kyllä olin... sori!
        hei muuten, et vastannut aikaisempiin kysymyksiini: mitä se poika on sulle tehnyt?


      • neito
        sisko kirjoitti:

        nähtiin, nähtiin.... tottakai. miksi valehtelisin?!
        en ole enää alanyassa, mutta keskiviikkona kyllä olin... sori!
        hei muuten, et vastannut aikaisempiin kysymyksiini: mitä se poika on sulle tehnyt?

        Eipä se mitään ole tehnyt..
        tosin käytös on ollut turkkilaista lapsellista ja ärsyttävää...
        se on ihan eri ihminen kun se poistuu kaupastansa. sitä tarkoitan.


      • sisko
        neito kirjoitti:

        Eipä se mitään ole tehnyt..
        tosin käytös on ollut turkkilaista lapsellista ja ärsyttävää...
        se on ihan eri ihminen kun se poistuu kaupastansa. sitä tarkoitan.

        no hyvä. sitähän minäkin, että ei levent mitään ihan kamalia voi tehdä... on meinaan pohjimmiltaan ihan kiltti ja kunnollinen poika. tosin, kuka meistä ei joskus olisi vähän lapsellinen ja ärsyttäväkin....??? toisaalta, tiedän, että hänellä on ollut aika rankkoja aikoja viime vuosina, mikä varmasti vaikuttaa moniin asioihin...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      308
      3137
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      222
      1967
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1602
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1404
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      81
      1288
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      272
      1213
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1064
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1051
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      991
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      145
      867
    Aihe