Miltäs ruska näytti Kuusamossa??
Oliko sitä muuallakin kuin pullossa?
Toivotaan että et taas saanut tippuria,se kun o niin pirun herkkä leviämäänkin...
Harmittaa jos joutuu kohta tupaantuliaisissa kaikilta rasvaamaan tavaran.
mummalta ja minooniltahan NE on jo penslattukin.
Toiselta kanatassa ja toiselta kanalassa.
Jos pääset niin ota Ellu mukaan ja tulkaa vaikka Popedalla!?
Juhlat ovat ovella...
Arska
Pipsa?
7
867
Vastaukset
- Tintti
Hei sulle pohjoisen poika!
Niin,en ole tuo Pipsa,mutta Kuusamossa olin kyllä ruskareissulla.
Ihanaa nautiskella luonnonrauhasta ja syksystä!
Kyllähän siellä yksin asustellessa olisi kaveriakin välillä tarvittu!
Mutta sellaista elämä välillä on.
Ei muuta,paitsi että hauskaa syksyä kaikille!
Tintti - pipsa
toki ihan mukavasti!
Pysyin tällä kertaa vaan lavan reunalla kuolaamassa Popedan Costelloa, niin jäi ONNEX
noin tippurit saamatta:)))
Reissu meni oikein mukavasti - kyljet on kipeenä
nauramisesta, lonkat kipeenä rokkaamisesta ja ääni
meni käheäksi, kun piti Remun kanssa rääkyä
pöydällä yökerho Zenossa, mutta en valita!!!
Jaa, että pidätte juhlia, kun olen päässyt
onnellisesti takas manseen?!!- Mäti-Arska
Siis...makkoilusta.
Ei sentäs...kelohuvilan veistelystäpä!
Juu juu...juhlaa toisen perään pitää järjestää!
Nyt kun nuo Kuhmolaisetkin aikovat touhuta jottain rajoja tuohon haaskanpittoon,niin kai ne rajoitukset sitten leviää koko Suomeen ja jää haaskanpiot sitte pitämäti...(linkki)
http://www.kaleva.fi/html/JTpage435691.html
Vai oli sulla hyvä reissu?
Hyvä ettet tartuttanu sille Costello Hautamäelle sitten mittään...olis hällä ollu taas vaimolle selittämistä!
Minoonilla ei käyny meinaan niin hyvä tuuri kuin sulla!?
Sillehän tarttu vaatteisiin sellaanen tauti siellä kanatasa ...että ei pysty käsipäivää sanomaan kun tavaraan sattuu niin perkuleesti..
Pitävät sitä karanteenissa nyt muutaman kuukauvven ja sitte vasta riisuvat pakkopaidan..
Mutta aika menee nopiasti.
Niinkuin Matilla linnassa.. - Minoon_Meiltä
Mäti-Arska kirjoitti:
Siis...makkoilusta.
Ei sentäs...kelohuvilan veistelystäpä!
Juu juu...juhlaa toisen perään pitää järjestää!
Nyt kun nuo Kuhmolaisetkin aikovat touhuta jottain rajoja tuohon haaskanpittoon,niin kai ne rajoitukset sitten leviää koko Suomeen ja jää haaskanpiot sitte pitämäti...(linkki)
http://www.kaleva.fi/html/JTpage435691.html
Vai oli sulla hyvä reissu?
Hyvä ettet tartuttanu sille Costello Hautamäelle sitten mittään...olis hällä ollu taas vaimolle selittämistä!
Minoonilla ei käyny meinaan niin hyvä tuuri kuin sulla!?
Sillehän tarttu vaatteisiin sellaanen tauti siellä kanatasa ...että ei pysty käsipäivää sanomaan kun tavaraan sattuu niin perkuleesti..
Pitävät sitä karanteenissa nyt muutaman kuukauvven ja sitte vasta riisuvat pakkopaidan..
Mutta aika menee nopiasti.
Niinkuin Matilla linnassa.....ei se sellaanen tauti oo, notta karanteenihin tarvittis jäärä. Vattatauti, mikälie borrelioosi-spirtiokokkus. Oon kuule hoikka morsian, kun tämä tauti saarahan ohitte. No mahtuupahan hääpuku paremmin päälle.
Otanko mä mukahan kirkkahia, kun tumma sinne ja saakos Alama-Eulaaliakin tulla? Ja jos toisin tuan Kalle-p:n näytille jo? Fiia ja riploomi-insinööri seuraavat tiätysti messis.. - Mäti-Arska
Minoon_Meiltä kirjoitti:
...ei se sellaanen tauti oo, notta karanteenihin tarvittis jäärä. Vattatauti, mikälie borrelioosi-spirtiokokkus. Oon kuule hoikka morsian, kun tämä tauti saarahan ohitte. No mahtuupahan hääpuku paremmin päälle.
Otanko mä mukahan kirkkahia, kun tumma sinne ja saakos Alama-Eulaaliakin tulla? Ja jos toisin tuan Kalle-p:n näytille jo? Fiia ja riploomi-insinööri seuraavat tiätysti messis..Niinku aikasemmin jo mainittin,niin porukkaa soppii nyt tulemaan reilusti!
Vuokrakuitteja niille hännystelijöille jo tässä laittelen...summaa mietin että mitä sitä kehtais pyytää?
Aattelin tonnia kuussa nyt ensi alakuun?
(vaikka olemmaki maassa)
Siihen kuuluis huone.
Vesimaksu erikseen.
Riippuu tietysti siitä mitä kaivolta kantavat..
Mutta morsmaikut läträä tietysti ilma-seksi.
Tavaraahan täytyy pestä kuitenkin muutaman kerran päivässä,,,kun sitä kerran kovasti käytetään.
Mie tuumailin että käytäskö ennen häitä jo pienellä xkurssilla ulkomailla?
Tää niinku lähinnä olis mielessä?
Mitäs tuumaatta?
http://www.vittula.info/start-fi.php
Horttokaalot muuten opetelleet häämarssiksi sen Jari Sillanpään kappaleen: "kaluilla tuulee"..on asvaltti lämmin...
Käykös teille?
Nyt on alettava jo jollekki...pittä hakia elukka pari kaupasta ja alettava saunanlämmitykseen..
Pesasen tavaranki tällevuojele eka kertaa sitte nyt!(juhlapäivä!)
Pittäähän sitä hykieniasta alakaa minuki huolehtimmaan !!
Hei vaan ja tavataan kohtapuoliin! - Minoon_Meiltä
Mäti-Arska kirjoitti:
Niinku aikasemmin jo mainittin,niin porukkaa soppii nyt tulemaan reilusti!
Vuokrakuitteja niille hännystelijöille jo tässä laittelen...summaa mietin että mitä sitä kehtais pyytää?
Aattelin tonnia kuussa nyt ensi alakuun?
(vaikka olemmaki maassa)
Siihen kuuluis huone.
Vesimaksu erikseen.
Riippuu tietysti siitä mitä kaivolta kantavat..
Mutta morsmaikut läträä tietysti ilma-seksi.
Tavaraahan täytyy pestä kuitenkin muutaman kerran päivässä,,,kun sitä kerran kovasti käytetään.
Mie tuumailin että käytäskö ennen häitä jo pienellä xkurssilla ulkomailla?
Tää niinku lähinnä olis mielessä?
Mitäs tuumaatta?
http://www.vittula.info/start-fi.php
Horttokaalot muuten opetelleet häämarssiksi sen Jari Sillanpään kappaleen: "kaluilla tuulee"..on asvaltti lämmin...
Käykös teille?
Nyt on alettava jo jollekki...pittä hakia elukka pari kaupasta ja alettava saunanlämmitykseen..
Pesasen tavaranki tällevuojele eka kertaa sitte nyt!(juhlapäivä!)
Pittäähän sitä hykieniasta alakaa minuki huolehtimmaan !!
Hei vaan ja tavataan kohtapuoliin!...porukalla pohojosehen. Minä Maksan tiätysti Fiian ja riploomi-insinöörin ja Alaman vuakrat, paitti, jos ne rupaa siälä tianaalemahan. Fiia ja Alama meinaan, eikös Lapis oo puutes naisista?
Hurahataavat tiätysti johonkun poromiähehen matkahan ja katuaavat jängälle...
Jipii, xkurssit ulukomailla ...jees, kyllä käyvät laatuhun mulle *hymyylöö* - Mäti-Arska
Minoon_Meiltä kirjoitti:
...porukalla pohojosehen. Minä Maksan tiätysti Fiian ja riploomi-insinöörin ja Alaman vuakrat, paitti, jos ne rupaa siälä tianaalemahan. Fiia ja Alama meinaan, eikös Lapis oo puutes naisista?
Hurahataavat tiätysti johonkun poromiähehen matkahan ja katuaavat jängälle...
Jipii, xkurssit ulukomailla ...jees, kyllä käyvät laatuhun mulle *hymyylöö*No hyvä juttu!
Mie ajattelinki että maksasit ite alakuun sen porukkas vuokrat...en vaan kehannu sanoa sitä ääneen..kö mie oon niin hävytön.
Vai häveliäskö se oli?
Tämä mejän tapaaminen näkkyy olevan jo lehessäki,,,mie en kyllä ole sitä niille vuotanu!
Liekkö mumma jottain kotkankatseellansa jo levitelly?
Tai Ellu..tai Pipsan kuikelo?
No,,,nähhään täsä...
http://www.kaleva.fi/html/JTpage435837.html
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32721Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062521Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938