Miten esim. penkinpäälliset yms. tarvikkeet sopivat eri vuosimallien kesken? Itsellä uusi Sandero, ja epäselvää esim. penkinpäällisten sopiminen, matot yms. Netistä löytyy kovin vähän tietoa.
Dacia Sandero vuosimallien erot
6
219
Vastaukset
- Mama Sandero
Niinpä, penkinpäälliset eivät mattojen ohella kuulu varustukseen.Lisävarusteena kyllä saa, mutta jokainen penkki tehty näissä mikä mitenkin.Samaa mietin itsekkin silloin, mutta teimme päälliset itse.Ovipahvitkin teimme kierrätys pahvista puukolla veistäen.
- 16+13
Suomalainen ostaa uuden auton ja laittaa siihen istuinsuojat. Auton seuraava omistaja saa sitten uudenveroiset penkit.
Onko tässä järkeä?
Seuraavalle omistajalle tämä on tietenkin hyvä asia.
Vaihdossa ensimmäinen omistaja ei saa parempaa hintaa, vaikka istuimet olisivat uuden veroiset.
Irtopäälliset laittava ei pääse nauttimaan uuden auton penkeistä, vaan uusista istuinpäällisistä.
En alkanut kysymään järkeä asiaan vaan olisiko tietoa asiasta, onko eroa eri vuosimalleissa lähinnä Mark I ja II välillä, eli jostain 2012-2013 lähtien. Ja tietysti vielä Stepwayn erojakin. Yleensäkin olen sitä mieltä, että jos ei ole mitään mieltä, niin ei huutele ollenkaan.
- ai mää vai
Stepwayn penkit näyttää olevan eri maailmasta, verrattuani perusversioon muuta en tiedä. Eli Stepwayn penkit näyttää paljon paremmilta. Toivottavasti saan stepperin koeajoon ensi viikolla.
- hei!
ai mää vai kirjoitti:
Stepwayn penkit näyttää olevan eri maailmasta, verrattuani perusversioon muuta en tiedä. Eli Stepwayn penkit näyttää paljon paremmilta. Toivottavasti saan stepperin koeajoon ensi viikolla.
Oletko sinä aktiivinen stepparisti?
- ai mää vai
hei! kirjoitti:
Oletko sinä aktiivinen stepparisti?
En ole.Stepway tulisi vaimolle, ajan mielummin moottoripyörällä ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341373
- 1021062
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26963Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 38692
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet141613
