Miten esim. penkinpäälliset yms. tarvikkeet sopivat eri vuosimallien kesken? Itsellä uusi Sandero, ja epäselvää esim. penkinpäällisten sopiminen, matot yms. Netistä löytyy kovin vähän tietoa.
Dacia Sandero vuosimallien erot
6
176
Vastaukset
- Mama Sandero
Niinpä, penkinpäälliset eivät mattojen ohella kuulu varustukseen.Lisävarusteena kyllä saa, mutta jokainen penkki tehty näissä mikä mitenkin.Samaa mietin itsekkin silloin, mutta teimme päälliset itse.Ovipahvitkin teimme kierrätys pahvista puukolla veistäen.
- 16+13
Suomalainen ostaa uuden auton ja laittaa siihen istuinsuojat. Auton seuraava omistaja saa sitten uudenveroiset penkit.
Onko tässä järkeä?
Seuraavalle omistajalle tämä on tietenkin hyvä asia.
Vaihdossa ensimmäinen omistaja ei saa parempaa hintaa, vaikka istuimet olisivat uuden veroiset.
Irtopäälliset laittava ei pääse nauttimaan uuden auton penkeistä, vaan uusista istuinpäällisistä.
En alkanut kysymään järkeä asiaan vaan olisiko tietoa asiasta, onko eroa eri vuosimalleissa lähinnä Mark I ja II välillä, eli jostain 2012-2013 lähtien. Ja tietysti vielä Stepwayn erojakin. Yleensäkin olen sitä mieltä, että jos ei ole mitään mieltä, niin ei huutele ollenkaan.
- ai mää vai
Stepwayn penkit näyttää olevan eri maailmasta, verrattuani perusversioon muuta en tiedä. Eli Stepwayn penkit näyttää paljon paremmilta. Toivottavasti saan stepperin koeajoon ensi viikolla.
- hei!
ai mää vai kirjoitti:
Stepwayn penkit näyttää olevan eri maailmasta, verrattuani perusversioon muuta en tiedä. Eli Stepwayn penkit näyttää paljon paremmilta. Toivottavasti saan stepperin koeajoon ensi viikolla.
Oletko sinä aktiivinen stepparisti?
- ai mää vai
hei! kirjoitti:
Oletko sinä aktiivinen stepparisti?
En ole.Stepway tulisi vaimolle, ajan mielummin moottoripyörällä ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2055084Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy374503Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2002721Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171352318- 601931
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s1121821- 671794
- 2081664
Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1521232Martina tienaa itse rahansa
Ei tarvitse anella elättäjältään rahaa, ruokaa ja laukkuja.241964