Ihan tosi mua ärsyttää ihmiset. Oikeemmin sellaset, jotka puukottaa selkään:( Taas yks uus tuttavuus leikkii edessäpäin enkelii ja ku selkänsä kääntää, niin jo ollaan puukon kanssa. Jutut ihan perättömiä. Pitääkö tollaset vaan jättää ja ettii uudet kaverit. Taas kerran!
Hermo repee!!!
3
916
Vastaukset
- Tiu
Olisiko sinun syytä miettiä onko sinussa jokin "luonnevamma". Tai sitten sinulla on luontainen taipumus hakeutua kusipäiden seuraan, tai sitten itse olet kusipää. Kusipäähän ei itse tajua sellainen olevansa, vaan syyttää muita kusipäisyydestä.
Tuli vaan mieleen tuosta "taas kerran"..... - Jennifer40
..saattavat olla niin pienet, että juttuja sataa sinne tänne. (Tämä on siis yksi olettamus tilanteesta.)
On exiä, onnettomia ihastumisia, kateutta ja mitä ikinä voi vaan kuvitella.
Todella on parempi vaihtaa äkkipikaa porukkaa, jos meinaa selvitä ehjin jaloin. - heta
kerta toisensa jälkeen nykyisen etusivun aiheita vilkaistessani 'Homo repee!!!'.
Jossakin törmäsin väitteeseen, että esim. puhuttaessa virhesanonnat ja luettaessa virheluennat olisivat niitä todellisia ajatuksia. Syntyyhän siinä myös uudissanoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h573585- 413396
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062791Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462536Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151619- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201338Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801241