Olemme suunnitelleet pojan (16v) kanssa reissua Kyprokselle, mutta kun emme osaa oikein edes päättää minne päin.
Limassol, Pafos, Ayia Napa, Protares, Larnaka, mikä näistä paras?
Poika on rauhallinen yksikö eikä siis etsi biletystä, vaan tarkoitus olisi nautiskella auringosta, käydä vesipuistossa ja shoppailla sekä nauttia tietty hyvästä ruoasta.
Onko siis suositella, mikä näistä paikoista voisi olla paras?
Mikä Kyproksen kohteista paras
2
2301
Vastaukset
- kesaska
Hei, olin kesällä 2013 kahden tytön, 13 ja 16v kanssa Protaraksessa/Pernerassa
hotelli Seagullissa. Hotellissa on tilava allasalue ja rantaan on matkaa 250m. Paikka oli rauhallinen, mutta kuitenkin pääsi helposti liikkumaan busseilla ja ajettiin myös limusiini-taxilla.. Me kyllä viihdyimme. Kylässä on mukavia ravintoloja ihan tarpeeksi, mutta helposti pääsee kauemmaksikin bussilla/taksilla isommille kylille. Muista mainitsemistasi paikoista ei ole kokemusta muuten kun että Agia Napassa kävimme bussilla (huvipuistossa) ja jäi fiilis, että aikamoiset bileet saattaa pääkadun kulmilla iltaisin olla.. - thj1
Itse olin viime vuonna Pernerassa (Protaraksen vieressä vielä pienempi kohde). Kohde oli ehkä hiukan liian pieni, vaikka rauhallisesta lomasta pidänkin. Protaraksessa olikin jo ihan tarpeeksi kauppoja ja ravintoloita minun makuuni. Suosittelen teille ennemmin Protarasta kuin bilepaikkaa Ayia Napaa. Ayia Napaan pääsee kuitenkin nopsaan bussilla Protaraksesta jos haluaa käydä katsomassa brittiteinien biletystä tai käydä huvipuistossa. Protaraksessa ja sen lähistöllä on myös kauniita rantoja.
Itse tykkäsin kovasti Larnakasta (kävin valitettavasti vain päivän reissulla siellä). Larnakassa saa rantaloman ja kaupunkiloman samassa paketissa. Se olisi itselleni sopivin kohde Kyproksella. Kauniita rantoja siellä ei valitettavasti ole vaan ihan perusranta kaupungin kupeessa. Katukuvassa on enemmän paikallisia kuin turisteja. Ei Larnakakaan olisi huono vaihtoehto teille. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882