Olemme suunnitelleet pojan (16v) kanssa reissua Kyprokselle, mutta kun emme osaa oikein edes päättää minne päin.
Limassol, Pafos, Ayia Napa, Protares, Larnaka, mikä näistä paras?
Poika on rauhallinen yksikö eikä siis etsi biletystä, vaan tarkoitus olisi nautiskella auringosta, käydä vesipuistossa ja shoppailla sekä nauttia tietty hyvästä ruoasta.
Onko siis suositella, mikä näistä paikoista voisi olla paras?
Mikä Kyproksen kohteista paras
2
3123
Vastaukset
- kesaska
Hei, olin kesällä 2013 kahden tytön, 13 ja 16v kanssa Protaraksessa/Pernerassa
hotelli Seagullissa. Hotellissa on tilava allasalue ja rantaan on matkaa 250m. Paikka oli rauhallinen, mutta kuitenkin pääsi helposti liikkumaan busseilla ja ajettiin myös limusiini-taxilla.. Me kyllä viihdyimme. Kylässä on mukavia ravintoloja ihan tarpeeksi, mutta helposti pääsee kauemmaksikin bussilla/taksilla isommille kylille. Muista mainitsemistasi paikoista ei ole kokemusta muuten kun että Agia Napassa kävimme bussilla (huvipuistossa) ja jäi fiilis, että aikamoiset bileet saattaa pääkadun kulmilla iltaisin olla.. - thj1
Itse olin viime vuonna Pernerassa (Protaraksen vieressä vielä pienempi kohde). Kohde oli ehkä hiukan liian pieni, vaikka rauhallisesta lomasta pidänkin. Protaraksessa olikin jo ihan tarpeeksi kauppoja ja ravintoloita minun makuuni. Suosittelen teille ennemmin Protarasta kuin bilepaikkaa Ayia Napaa. Ayia Napaan pääsee kuitenkin nopsaan bussilla Protaraksesta jos haluaa käydä katsomassa brittiteinien biletystä tai käydä huvipuistossa. Protaraksessa ja sen lähistöllä on myös kauniita rantoja.
Itse tykkäsin kovasti Larnakasta (kävin valitettavasti vain päivän reissulla siellä). Larnakassa saa rantaloman ja kaupunkiloman samassa paketissa. Se olisi itselleni sopivin kohde Kyproksella. Kauniita rantoja siellä ei valitettavasti ole vaan ihan perusranta kaupungin kupeessa. Katukuvassa on enemmän paikallisia kuin turisteja. Ei Larnakakaan olisi huono vaihtoehto teille. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2652418Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."752396- 1201568
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis441412Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641367- 1331339
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711230Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821029Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731009Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999